Dí María i mulig byttehandel

12 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Et af de vildere rygter i spansk fodbold går i øjeblikket på, at Real Madrid skulle være klar til at tilbyde dí María og en ikke nærmere defineret sum Euro til Dortmund i bytte for polske Lewandowski.

Angriberen, der med fire scoringer, blev Madrids bøddel i sidste sæson Champions League har tidligere ytret ønske om at komme væk fra tyskerne. Umiddelbart ligner Bayern München den mest oplagte arvtager, men Dortmund skulle angiveligt kære sig ved at sælge endnu en profil til den direkte rival.

Derfor kan Madrid være en mulig destination for den store spiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• LaDecima
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2 af LaDecima
Besvaret af LaDecima på emne Dí María i mulig byttehandel
Hvis vi bare kunne sende Benze afsted også, ville jeg elske at se Lewa i den hvide trøje...

Tålmodigheden er ved at være opbrugt med Monsieur fuera de juego, men holder stadig på at ville se Bale i Madrid...

12 år 11 måneder siden #3 af Siempre fiel
Ja, Lewan ind, Benz ud - det var et bytte jeg ville gøre på et splitsekund. Mit eneste problem med Lewan ind nu er at Morata ryger uendeligt langt væk fra spilletid (Je´se oz for den sags skyld, omend jeg stadig mere ser ham som wing)

• rene
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #4 af rene
Besvaret af rene på emne Dí María i mulig byttehandel
Ville være fantastisk med lewandowski på holdet, men lad os nu se om rygtet er sandt, da benzema jo er førsteangriber. Men ingen tvivl her køb lewandowski vi har mere brug for ham end bale.

12 år 11 måneder siden #5 af El_Juan
Not gonna happen. Han har lige fået en klækkelig lønforhøjelse for at blive i Borussia Dortmund kontrakten ud. Og han skifter til Bayern München næste sommer. 96,4 procent sikkert! ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, rezamadridista, MMM

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #6 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Dí María i mulig byttehandel
Netop som El Juan påpeger, så har han jo lige fået lønforhøjelse. Forstår ikke hvorfor man overhovedet bringer sådan en nyhed?

Det er jo næsten helt Ekstra Bladet agtigt.

12 år 11 måneder siden #7 af Steen
Besvaret af Steen på emne Dí María i mulig byttehandel
Det ville være en drøm, men det sker desværre ikke... Han skal 100% til Bayern.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.

12 år 11 måneder siden #8 af BBB
Besvaret af BBB på emne Dí María i mulig byttehandel

El_Juan skrev: Not gonna happen. Han har lige fået en klækkelig lønforhøjelse for at blive i Borussia Dortmund kontrakten ud. Og han skifter til Bayern München næste sommer. 96,4 procent sikkert! ;-)

Den lønforhøjelse han har fået er for at presse Bayern fremadrettet. Hvorfor skulle Lewandowski tage til en klub som betaler væsentligt mindre end den kontrakt han lige kommer ud af. Bayern skal vise at de er klar til at give det samme. Tidligere skulle Bayern bare matche 10 mil kroner om året, nu skal de op i de 35. Det er ligeså meget en sviner fra Dortmunds side overfor Bayern, og det glæder mig.

I Madrid ville han få det samme, og nok mere, og man ville ikke engang blinke.

• Martinlee18
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #9 af Martinlee18
Besvaret af Martinlee18 på emne Dí María i mulig byttehandel
Jeg vil hellere end gerne have, at Dí Marià bliver solgt, men jeg er ikke tilhænger af, at vi køber Lewandowski.
Jeg elsker at se unge "La Fabrica" spillere i aktion, så jeg ser hellere, at vi bruger Morata i stedet for!

12 år 11 måneder siden #10 af Steen

BBB skrev:

El_Juan skrev: Not gonna happen. Han har lige fået en klækkelig lønforhøjelse for at blive i Borussia Dortmund kontrakten ud. Og han skifter til Bayern München næste sommer. 96,4 procent sikkert! ;-)

Den lønforhøjelse han har fået er for at presse Bayern fremadrettet. Hvorfor skulle Lewandowski tage til en klub som betaler væsentligt mindre end den kontrakt han lige kommer ud af. Bayern skal vise at de er klar til at give det samme. Tidligere skulle Bayern bare matche 10 mil kroner om året, nu skal de op i de 35. Det er ligeså meget en sviner fra Dortmunds side overfor Bayern, og det glæder mig.

I Madrid ville han få det samme, og nok mere, og man ville ikke engang blinke.

Ikke helt, da Lewandowski og BVB aftalte det inden han udtalte at han ville væk. Fair play til Dortmund, de bryder ikke en aftale, selvom at han er på vej til at skifte til deres største rival.
Penge bliver ikke et problem for Bayern, dem har de mange af, og Lewandowski, som er en af verdens bedste angribere, kommer til at få en en stor løn uanset hvad. Han vil med garanti få mere i Madrid, og jeg håber da også at klubben giver det et forsøg om 6 måneder. Det ser dog ud til at han er fast besluttet på at skifte til Bayern.

12 år 11 måneder siden #11 af BBB
Besvaret af BBB på emne Dí María i mulig byttehandel

Steen skrev: Ikke helt, da Lewandowski og BVB aftalte det inden han udtalte at han ville væk. Fair play til Dortmund, de bryder ikke en aftale, selvom at han er på vej til at skifte til deres største rival.
Penge bliver ikke et problem for Bayern, dem har de mange af, og Lewandowski, som er en af verdens bedste angribere, kommer til at få en en stor løn uanset hvad. Han vil med garanti få mere i Madrid, og jeg håber da også at klubben giver det et forsøg om 6 måneder. Det ser dog ud til at han er fast besluttet på at skifte til Bayern.

Det er ikke sådan jeg har læst det. Det er nærmere, at Dortmund bare vælger at justere hans løn for at matche hans værdi for dem. Intet omkring at de har aftalt det tidligere.

Hvor har du læst at de havde en aftale om at øge hans løn i den sidste sæson?
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved BBB.

12 år 11 måneder siden #12 af Steen

In an interview with Bild am Sonntag, Dortmund CEO Aki Watzke said: “It is right that we have adjusted Robert’s wages to his sporting value -- as we had planned to do for several months.

espnfc.com/news/story/_/id/1527157/borus...final-season?cc=5739
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.

Leveret af Kunena Forum