Real Madrid-duo på vej til London?

12 år 11 måneder siden #1 af Daniel

Det pålidelige medie BBC mener i hvert fald at vide, at Arsenal er interesseret i at hente Benzema og Di María til London inden transfervinduet lukker i. Det er alment kendt, at Arsenal døjer med notorisk mange skader, og denne sæson er ingen undtagelse, hvorfor Wenger lurer på muligheden for at tilknytte Real Madrid-duoen, som har den nødvendige x-factor til at begå sig i London-klubben.

Avisen skriver, at Arsenal er klar til at smide 40 millioner pund på bordet for bare Benzemas underskrift; franskmanden blev hentet til Real Madrid for 25 millioner pund fra Lyon i 2009. Avisen har umiddelbart intet at berette om en eventuel købspris for Di María. Wenger udtalte ligeledes efter gårsdagens flotte kvalifikationskamp til Champions League, hvor Arsenal slog Fenerbache 3-0 i Tyrkiet, at Suarez ikke længere er på tapet, hvilket åbner op for andre alternativer.

Det er efterhånden sikkert, at Bale kommer til Real Madrid for en rekordstor transfersum, hvorfor hovedstadsklubben, uagtet klubbens økonomiske fordelagtigheder, bliver nødt til at afhænde nogle spillere. Benzema har præsteret under niveau i en længere periode, og trods et mål i sæsonåbneren imod Betis, spillede franskmanden en meget middelmådig kamp, dette kombineret med Benzemas genrelle form i store dele af sidste sæson, har eftersigende har fået klubben til at overveje frontangriberens fremtid. Di María ser allerede sig selv på bænken efter Iscos ankomst og en forestående handel med Bale vil givetvis skubbe argentineren længere væk fra holdet, hvorfor man nødvendigvis må antage, at kantspilleren er åben for en eller anden form for luftforandring.

Wenger er kendt for at være en besparelsernes mand, og i den henseende kan man godt så tvivl om rygtets egentlige oprigtighed, trods BBC generelle velanseelse.

Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2 af Daniel
Jeg lavede i sidste sæson en "madridista.dk mener", som afhændede Benzema og beholdte Pipita; det viste sig beklageligt at være omvendt. Jeg har absolut ingen fidus til Benzema. Nuvel, han er god i det opbyggende spil, men dette potentiale forløser sig kun, når han er mentalt stabil, og hvornår er han egentlig det?

Nej, hellere Agüero! Di María er en formidabel presspiller, men har ligeledes mange svagheder og en spiller Real Madrids sagtens kan undvære, i mine øjne!

12 år 11 måneder siden #3 af dani9799

Daniel skrev: Jeg lavede i sidste sæson en "madridista.dk mener", som afhændede Benzema og beholdte Pipita; det viste sig beklageligt at være omvendt. Jeg har absolut ingen fidus til Benzema. Nuvel, han er god i det opbyggende spil, men dette potentiale forløser sig kun, når han er mentalt stabil, og hvornår er han egentlig det?

Nej, hellere Agüero! Di María er en formidabel presspiller, men har ligeledes mange svagheder og en spiller Real Madrids sagtens kan undvære, i mine øjne!

Kunne simpelthen ikke være mere enig Daniel! Og hvis det nu passer med prisen på 40 mil pund for Benzema (som det nok ikke gør), så vil jeg da klart mene man skal sælge omgående.

Samtidig synes jeg det er trist at Di Maria og Benzema, ikke rigtig har nået deres fulde potentiale, de har trosalt begge haft tid nok til at bevise hvad de egentlig kan. Nu må tiden vel snart være inde til at indse at de ikke helt når det høje niveau vi alle håber på.

Håber indeligt at jeg tager fejl og at vi sidder i slutningen af sæsonen og snakker om hvor fantastiske de begge har været, kan jeg bare ikke lige se for mig. Desværre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

12 år 11 måneder siden #4 af Vildfaren
Afsted med Benzema, han har underpræsteret siden han kom. Desuden er han ret "uheldig" som Real ambasadør.
Han er i mine øjne ganske middelmådig som angriber og alt for doven som person. Som spilstation er han dog tilfredsstillende, men vi har brug for en angriber, som modstandere frygter som angriber og ikke som spilstation.

Det er så ærgerligt, at vi havde en rigtig godt spillende Higuain, som scorede masser af mål, som var en rigtig god ambassadør for Real, Der alle sæsoner har præsteret bedre end Bezema(minus en halv sæson i vores sidste mesterskabssæson)
Hvor er det ligeledes ærgerligt, at Benz får så lang snor uden at præstere tilfredsstillende på noget tidspunkt.

Godt indlæg i øvrigt Daniel.

EKSTRA:
Desuden har jeg altid været fortaler for, at en rigtig afslutter. En der kan afslutte fra alle vinkler og både med hoved, fødder og elsker slagsmål i boksen. Det vil skabe meget mere plads til rækken lige bag angriberen. Noget bla. CR7 har brug for og Di Maria også for den sags skyld.
Dzeko, Gomez, Lewandovski, Falcao osv... Den type.
Ellers så jeg gerne Aguero eller Shaarawy i klubben

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Vildfaren. Begrundelse: Jeg havde lidt mere på hjerte, end først antaget.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

12 år 11 måneder siden #5 af El_Juan
Det er vel egentlig underordnet at sige, at Benzema IKKE forlader Real Madrid nu, eftersom som han for det første er klubbens førsteangriber og for det andet meldes tæt på, at forlænge sin kontrakt, som Madridista.dk ligeledes kunne berette i går.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 11 måneder siden #6 af Daniel

El_Juan skrev: Det er vel egentlig underordnet at sige, at Benzema IKKE forlader Real Madrid nu, eftersom som han for det første er klubbens førsteangriber og for det andet meldes tæt på, at forlænge sin kontrakt, som Madridista.dk ligeledes kunne berette i går.

Medierne får madridista.dk til at berette en masse ting, El_Juan ;)

Det er jo kun spændende at forholde sig til mulighederne, og det er ikke utænkeligt, at Benzema får en kontrakt, men jeg finder det heller ikke utænkeligt, at han før eller siden - måske ikke i dette transfervindue - bliver målt og vejet for let. Der findes i hvert fald fem angriber pt. som er bedre end Benzema, og den bedste skal altså repræsentere de hvide farver!

Benzema har et vigtigt Zidane-mandat, som ikke skal undervurderes, ligesom han også er et Perez-køb, hvilket er grundene til, som jeg ser det, at han stadig er i Real Madrid. Jeg anfægter ikke Benzemas kvaliteter, da de åbenlyst er til stede i glimt, men der er for langt mellem snapsene.

Jeg skrev nyheden, da den er relevant i den forstand, at der er flere muligheder end blot en kontraktforlængelse :)
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Daniel.

12 år 11 måneder siden #7 af Vildfaren

Daniel skrev: Der findes i hvert fald fem angriber pt. som er bedre end Benzema, og den bedste skal altså repræsentere de hvide farver!

Nu er du flink ved den kære franskmand. Der er i hvert fald 10.

Daniel Skrev

Benzema har et vigtigt Zidane-mandat, som ikke skal undervurderes, ligesom han også er et Perez-køb, hvilket er grundene til, som jeg ser det, at han stadig er i Real Madrid. Jeg anfægter ikke Benzemas kvaliteter, da de åbenlyst er til stede i glimt, men der er for langt mellem snapsene.

Jeg tror ligledes, at Zidanes storebrorrolle er den største grund til, at han stadig er her. Men jeg tror også det, at han spiller mere teknisk end Higuain, har gjort at flere fans har givet ham længere snor i håb af at han ville træde i karakter som angriber og ikke midtbanemand.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Vildfaren. Begrundelse: gramatisk utilstrækkelighed

12 år 11 måneder siden #8 af El_Juan

Daniel skrev:

El_Juan skrev: Det er vel egentlig underordnet at sige, at Benzema IKKE forlader Real Madrid nu, eftersom som han for det første er klubbens førsteangriber og for det andet meldes tæt på, at forlænge sin kontrakt, som Madridista.dk ligeledes kunne berette i går.

Medierne får madridista.dk til at berette en masse ting, El_Juan ;)

Det er jo kun spændende at forholde sig til mulighederne, og det er ikke utænkeligt, at Benzema får en kontrakt, men jeg finder det heller ikke utænkeligt, at han før eller siden - måske ikke i dette transfervindue - bliver målt og vejet for let. Der findes i hvert fald fem angriber pt. som er bedre end Benzema, og den bedste skal altså repræsentere de hvide farver!

Jeg skrev nyheden, da den er relevant i den forstand, at der er flere muligheder end blot en kontraktforlængelse :)

Så må det være op til Madridista.dk at være kritiske og sortere. Og overlade jubel-journalistikken til Onside og Ekstra Bladet ;-)

Hvad baserer du det på, at Benzema skulle blive vejet og fundet for let - hvad enten det måtte være nu eller på et senere tidspunkt - når man i forvejen har skilt sig af med Higuaín og gjort Benzema til det klare førstevalg på angriberposten? Det er muligt du mener, at du kan finde fem angribere, der kunne gøre det bedre i Real Madrid, men det argumenterer ikke rigtig for din sag og det gør ikke din påstand videre tænkeligt. Og lad os nu i stedet forholde til tingene, som de rent faktisk er her og nu.

Benzema har ikke blot en vigtig Zidane-mandat. Han har en endnu vigtigere støtte i Florentino Pérez. Han er trods alt Pérez' indkøb. Akkurat som du selv pointerer.

Ud fra en subjektiv vurdering fandt du det måske interessant. Men realistisk set, så sælger Real Madrid selvfølgelig ikke deres førsteangriber halvanden uge før transfervinduet smækker i. Hvad fremtiden må bringe på sigt er vel fløjtende ligegyldigt nu. Ifølge din logik, så er det heller ikke utænkeligt, at Benzema leverer 30-35 kasser i sæsonen og så skal han ingen steder lige foreløbig.

Det er spændende, at forholde sig til mulighederne. Her og nu. Og der er det kun overvejende sandsynligt, taget flere omstændigheder i betragtning, at Benzema bliver i Real Madrid.

En kilde tæt på Benzema har i øvrigt - ifølge en lille tweet på det elskelige Twitter - slået fast, at Real Madrid ikke har modtaget noget bud på Benzema.

Edit: Hvis du vil sjaske rundt i mulighedernes mudder, så kunne du skrive hvordan Real Madrid - ikke urealistisk - ville have været favoritter i Champions League og La Liga, hvis de havde solgt både Higuaín og Benzema og i stedet hentet Falcao ind ;-)
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 11 måneder siden #9 af nono
Næsten 60 mill. € for Di Maria og Benzema? Tjaah - så kan et Bale indløb i det mindste forsvares.

Send Kaka med for 5 mill. € !

12 år 11 måneder siden #10 af Daniel

nono skrev: Næsten 60 mill. € for Di Maria og Benzema? Tjaah - så kan et Bale indløb i det mindste forsvares.

Send Kaka med for 5 mill. € !

Det ville være kærkomment at få afhændet Kaká, og jeg håber inderligt det sker, men det lader til, at ingen indvilliger i at honorere dennes absurde lønkrav. Det er Real Madrid til dels medskyldig i; han er trods alt udstyret med en kontrakt pt., der ikke stemmer overens med hans egentlige kvaliteter - længere!

Det er muligt, at Benzema ikke bliver afhændet, men Bale skal finansieres, og det er han ikke blevet via salgene af Albiol og Callejón, hvorfor denne skal findes andre steder, med mindre Perez sætter sin lid til, at waliseren tjener det hele ind kommercielt, men det er heller ikke videre sandsynligt jf. den seneste offentliggørelse af mest populære trøjer i engelsk fodbold. Det bliver interessant at følge.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Daniel.

12 år 11 måneder siden #11 af Dios
Bliver Benzema sendt afsted før Kaká på grundlag af Benzema ikke har præsteret i sin Real Madrid karriere, så er der altså noget helt galt med ledelsen. Prisen er som sådan god for Benzema, men det er vel nærmest en umulig sag og købe en fuldgod erstatning, og det kan vel kun ende med den nye angriber bliver den dyreste spiller i verden, og det er godt og vel efter Bale er præsenteret.
Hvis meningen er Ronaldo eller Bale skal på toppen, så gider jeg ikke mere. Det er simpelthen for dumt!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #12 af NDR
Det sædvanlige pladder og børnene bider på!!!
Et udtryk som doven om Benzema???...har 2 brugt det, så er der straks 3 mere som også bruger udtrykket, og pludselig tror nogle at det er rigtigt...hvor mange løgnhistorier skal dagligt køres ud på det her forum.....Var jeg journalist, så kunne jeg skrive at Neymar har fortrudt og gerne vil til Real istedet for, og straks, så er der nogle der tror på det...hallo, hallo, vorherre bevares, har manden ikke lige forlænget sin kontrakt??? Har der ikke været en længere smøre om hvad Zidane bla. har som opgave.....det er sku ved at være for åndsvagt det her forum....fuldstændigt ud i hampen....

Alle de åndsvage ideer hele tiden om hvem der er bedst, og åndsvage rækkefølger på hvilke målmænd er nr. 3 og nr 5 i verdenen....haha, ja, jeg gider ikke bryde mit hoved med at sidde og liste de forskellige i rækkefølge hele tiden som vi ofte ser folk bruger tid på...meget bedre at fokusere på den næste kamp og afvente med spænding på hvem der bliver dagens mand...det skifter hele tiden...måske laver Ronaldo selvmål iaften, og Kaka score 2 mål....måske står Lopez ad helvede til næste gang, og Morata laver 2 mål.....måske score Benzema 10 mål på de næste 3 kampe, men det finder vi jo nok aldrig ud af nu hvor i har solgt ham.......det er jo fuldstændigt taberagtigt og være så negativ på de spillere hele tiden, og ønske dem solgt på skift konstant.....jeg har set holdopstillinger som brugere har sat op igennem den tid jeg har været i det her forum hvor der stort set næsten ingen Real Madrid spillere har været på, og der må man bare sige at det måske var på tide at nogle brugere skiftede den hvide trøje ud med en der passer til det de kan li...så kan os Real Madrid fan blive fri for at læse alt det lort i tide og utide.........forresten...det der karma, hvad går det egenligt ud på??

Leveret af Kunena Forum