Real Madrid-duo på vej til London?
- Omar
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
NDR skrev: Det sædvanlige pladder og børnene bider på!!!
Et udtryk som doven om Benzema???...har 2 brugt det, så er der straks 3 mere som også bruger udtrykket, og pludselig tror nogle at det er rigtigt...hvor mange løgnhistorier skal dagligt køres ud på det her forum.....Var jeg journalist, så kunne jeg skrive at Neymar har fortrudt og gerne vil til Real istedet for, og straks, så er der nogle der tror på det...hallo, hallo, vorherre bevares, har manden ikke lige forlænget sin kontrakt??? Har der ikke været en længere smøre om hvad Zidane bla. har som opgave.....det er sku ved at være for åndsvagt det her forum....fuldstændigt ud i hampen....
Alle de åndsvage ideer hele tiden om hvem der er bedst, og åndsvage rækkefølger på hvilke målmænd er nr. 3 og nr 5 i verdenen....haha, ja, jeg gider ikke bryde mit hoved med at sidde og liste de forskellige i rækkefølge hele tiden som vi ofte ser folk bruger tid på...meget bedre at fokusere på den næste kamp og afvente med spænding på hvem der bliver dagens mand...det skifter hele tiden...måske laver Ronaldo selvmål iaften, og Kaka score 2 mål....måske står Lopez ad helvede til næste gang, og Morata laver 2 mål.....måske score Benzema 10 mål på de næste 3 kampe, men det finder vi jo nok aldrig ud af nu hvor i har solgt ham.......det er jo fuldstændigt taberagtigt og være så negativ på de spillere hele tiden, og ønske dem solgt på skift konstant.....jeg har set holdopstillinger som brugere har sat op igennem den tid jeg har været i det her forum hvor der stort set næsten ingen Real Madrid spillere har været på, og der må man bare sige at det måske var på tide at nogle brugere skiftede den hvide trøje ud med en der passer til det de kan li...så kan os Real Madrid fan blive fri for at læse alt det lort i tide og utide.........forresten...det der karma, hvad går det egenligt ud på??
Være så negativ på de spillere hele tiden?
Kan man nu ikke tillade sig at tænke negativt om en spiller der formåede at løbe i offside 5-6 gange på en halvleg, så vidt jeg husker (hvor flere af dem var mange meter offside)? Kan man ikke tillade sig at tænkte negativt om en spiller der leverede langt under niveau i en hel sæson? Kan man ikke tillade sig at tænke negativt om en spiller, man ved der kan præstere langt bedre, end det han gør?
Hvornår har man så lov til at tænke negativt?
Hvis Benzema leverer det vi alle ved han kan, så er der ikke det hold i verdenen der ikke kan bruge ham! Men et verdensklasse hold som Real Madrid kan altså ikke bruge en angriber der leverer 1 god sæson ud af 4, det er du vel enig i?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Omar skrev: Ingen af dem skal afsted!
To indlæg, otte ord. Du er en beskeden mand ;-)
Hvorfor skal ingen af dem afsted?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Omar
- Gæst
-
Fordi vi har brug for dem.
BBC som ikke bider på rygterne, med mindre der er hold i dem, er dem som er mest fremme med de her rygter og det er på deres sportsforside i dag.
www.bbc.co.uk/sport/0/football/23796934
Her er en video så i kan høre mere om deres meninger
- LaDecima
- Gæst
-
Fan af Di Ma, men ikke af den 'med mindre årige sammenleje udførende franskmand' Undskyld:)
Simpelthen mistet tiltroen til ham...
Bale ind og Lewa...
Ikke tilhænger af et næsten nyt hold heller, men kan kun se det styrke, så hvis vi kan få 70+ mill € for parret så ville det være fint.
El_Juan skrev:
Daniel skrev:
El_Juan skrev: Det er vel egentlig underordnet at sige, at Benzema IKKE forlader Real Madrid nu, eftersom som han for det første er klubbens førsteangriber og for det andet meldes tæt på, at forlænge sin kontrakt, som Madridista.dk ligeledes kunne berette i går.
Medierne får madridista.dk til at berette en masse ting, El_Juan ;)
Det er jo kun spændende at forholde sig til mulighederne, og det er ikke utænkeligt, at Benzema får en kontrakt, men jeg finder det heller ikke utænkeligt, at han før eller siden - måske ikke i dette transfervindue - bliver målt og vejet for let. Der findes i hvert fald fem angriber pt. som er bedre end Benzema, og den bedste skal altså repræsentere de hvide farver!
Benzema har et vigtigt Zidane-mandat, som ikke skal undervurderes, ligesom han også er et Perez-køb, hvilket er grundene til, som jeg ser det, at han stadig er i Real Madrid. Jeg anfægter ikke Benzemas kvaliteter, da de åbenlyst er til stede i glimt, men der er for langt mellem snapsene.
Jeg skrev nyheden, da den er relevant i den forstand, at der er flere muligheder end blot en kontraktforlængelse :)
Så må det være op til Madridista.dk at være kritiske og sortere. Og overlade jubel-journalistikken til Onside og Ekstra Bladet ;-)
Hvad baserer du det på, at Benzema skulle blive vejet og fundet for let - hvad enten det måtte være nu eller på et senere tidspunkt - når man i forvejen har skilt sig af med Higuaín og gjort Benzema til det klare førstevalg på angriberposten? Det er muligt du mener, at du kan finde fem angribere, der kunne gøre det bedre i Real Madrid, men det argumenterer ikke rigtig for din sag og det gør ikke din påstand videre tænkeligt. Og lad os nu i stedet forholde til tingene, som de rent faktisk er her og nu.
Benzema har ikke blot en vigtig Zidane-mandat. Han har en endnu vigtigere støtte i Florentino Pérez. Han er trods alt Pérez' indkøb. Akkurat som du selv pointerer.
Ud fra en subjektiv vurdering fandt du det måske interessant. Men realistisk set, så sælger Real Madrid selvfølgelig ikke deres førsteangriber halvanden uge før transfervinduet smækker i. Hvad fremtiden må bringe på sigt er vel fløjtende ligegyldigt nu. Ifølge din logik, så er det heller ikke utænkeligt, at Benzema leverer 30-35 kasser i sæsonen og så skal han ingen steder lige foreløbig.
Det er spændende, at forholde sig til mulighederne. Her og nu. Og der er det kun overvejende sandsynligt, taget flere omstændigheder i betragtning, at Benzema bliver i Real Madrid.
En kilde tæt på Benzema har i øvrigt - ifølge en lille tweet på det elskelige Twitter - slået fast, at Real Madrid ikke har modtaget noget bud på Benzema.
Edit: Hvis du vil sjaske rundt i mulighedernes mudder, så kunne du skrive hvordan Real Madrid - ikke urealistisk - ville have været favoritter i Champions League og La Liga, hvis de havde solgt både Higuaín og Benzema og i stedet hentet Falcao ind ;-)
Din elskede twitter kilde er en person fra Punto Pelota, så hans kredibilitet er omtrent lige så god som Opkast.dk eller Ekstra Bladet
frédéric hermel who is journalist from madrid is saying that Real Madrid will sell Di Maria to Arsenal if Arsenal offered 30M euros. he also said Karim Benzema is not for sale.