Casillas maner rygter til jorden

12 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrids legendariske målmand Iker Casillas har i dag taget et skridt hen i mod at lukke ned for rygterne om en snarlig af sted med den spanske hovedstad.

Således har han på Facebook delt en promotion-video fra Adidas med ordlyden vist nedenfor:

Kort fortalt siger Casillas således:

- Jeg vil gerne takke alle vores fantastiske fans for at være der, og vise deres uforbeholdne støtte i denne tid. Derfor droppede jeg i dag træningsbanen for at optage billeder sammen med fansene i vores spilletrøje. I videoen her kan I se, at vi nu mere end nogensinde står sammen.

Dermed synes en del af spekulationerne omkring Ikers fremtid i Madrid at være på forstummet, da det er svært at forestille sig en sådan tekst, hvis spilleren var på vej væk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Marcelohoppen12
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2 af Marcelohoppen12
Besvaret af Marcelohoppen12 på emne Casillas maner rygter til jorden
Droppede træningsbanen ?

12 år 11 måneder siden #3 af MMM
Besvaret af MMM på emne Casillas maner rygter til jorden

Marcelohoppen12 skrev: Droppede træningsbanen ?

Nej, jeg tror google translate har ledt forfatteren på lidt på vildspor. Der står "Derfor vil vi idag gå på banen med billeder af vores fans på trøjen" og ikke noget om at droppe træning.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #4 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Casillas maner rygter til jorden

MMM skrev:

Marcelohoppen12 skrev: Droppede træningsbanen ?

Nej, jeg tror google translate har ledt forfatteren på lidt på vildspor. Der står "Derfor vil vi idag gå på banen med billeder af vores fans på trøjen" og ikke noget om at droppe træning.

Det er på Facebook, så det er Bing translate, der er betydeligt mere elendigt end Google translate.

Leveret af Kunena Forum