Mulig transfer-bombe undervejs
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Robert Lewandowski kan være denne sommers kanin i hatten for Real Madrid. I hvert fald bringer italienske Tutto Mercato nu rygtet om, at polakken, der nærmest egenhændigt smed Madrid ud af sidste års Champions League, snart er at finde i Madrid.
Dortmund-spilleren vil angiveligt helst selv til Bayern München, men det vil hans nuværende arbejdsgiver formentlig gøre alt for at forhindre, hvorfor et salg til Real Madrid er en reel mulighed.
Tutto Mercato mener desuden at vide, at årsagen til interessen i Lewandowski skyldes, at Ancelotti for alvor mangler tiltro til Karim Benzemas evner i front.
Arsenal skulle også være interesseret i angriber, og Wenger har angiveligt kastet noget, der ligner 46 millioner efter spilleren, der dog ikke umiddelbart skulle være lystig efter et skifte til London.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han udtalte også i går, eller for et par dage siden, at han bliver i Dortmund, så....
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
BBB skrev: Jeg tror heller ikke på den, men jeg ville hjertens gerne bytte Benzema for Lewandowski. Hvis vi endda kan tjene på handlen, så vil jeg løbe rundt derhjemme med underbukser på hovedet af ren og skær glæde.
I så fald lov venligst dine omgivelser, at de er rene ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev:
BBB skrev: Jeg tror heller ikke på den, men jeg ville hjertens gerne bytte Benzema for Lewandowski. Hvis vi endda kan tjene på handlen, så vil jeg løbe rundt derhjemme med underbukser på hovedet af ren og skær glæde.
I så fald lov venligst dine omgivelser, at de er rene ...
Nu får vi se om det bliver mine egne...
Den står på Bayern, det er der jo ingen tvivl om venner.
Benzema forlænger, ufortjent, det er jeg ikke i tvivl om.
Jeg er parat til at silly season slutter nu. Er træt af pis som det her.
Dortmund-spilleren vil angiveligt helst selv til Bayern München, men det vil hans nuværende arbejdsgiver formentlig gøre alt for at forhindre, hvorfor et salg til Real Madrid er en reel mulighed.
Det er fløjtende ligegyldigt, hvad Dortmund helst vil i denne sammenhæng. Det eneste interessante i forhold til Dortmunds ageren er at de har givet ham en lønforhøjelse og justeret hans løn, så den passer til hans sportslige præstationer. Forholdet mellem Lewandowski og Watzke er endvidere noget nær dødt, hvilket begge parter har udtalt.
Det er ikke en reel mulighed. Af flere grunde. Dortmund vil ikke sælge. Slet ikke halvanden uge før vinduet smækker i. Spilleren vil til Bayern München. Fra januar kan han forhandle frit, hvis ikke aftalen med Bayern allerede er så godt som underskrevet.
Stram op. Og så med en italienske kilde på. Helt ærligt.