Arsenal byder videre

12 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Tidligere på dagen skrev vi, at Arsenal havde budt 53 millioner Euro på Karim Benzema.

Det bud skulle nu være blevet forhøjet, det melder 'The Sun', der mener at vide, at Arsenal nu er klar til at smide 76 millioner Euro for Karim Benzema og Ángel dí María.

Handlen skal ses i lyset af, at Arsenal har haft et elendigt transfervindue, hvor så godt som intet er lykkedes for træner Arsene Wenger, der nu nærmest er ude i kamikaze-bud for at genskabe støtten fra klubbens fans.

Om Real Madrid vil sælge er mere tvivlsomt, men et indkøb af Gareth Bale-køb vil formentlig overflødiggøre i hvert fald dí María.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Arsenal byder videre
Jeg tror, at Real Madrid ville være villige til at indvillige i at sælge såvel Benzema, som Di María. Det er muligvis mere tvivlsomt, hvorvidt disse ønsker at iklæde sig Arsenals farver.

Hvorfor?

Jeg tror simpelthen ikke på, at Arsenal kan og- eller vil honorere disses respektive lønkrav. Det ville dog være kærkomment!

12 år 11 måneder siden #3 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Arsenal byder videre
Oh gosh... silly season at its best... Jeg kan godt forstå Sid Lowe når han ytrer, at han hader denne tid på året. Og så med The Sun som kilde. Det bliver nærmest ikke bedre... ;-))

Det vil stadig ikke give mening, at sælge Higuaín og gøre Benzema til førsteangriber, for derefter at sælge ham. Jeg kan på ingen måde se, at det skulle komme på tale og en realitet. Det virker ret fjernt. Og det virker ikke mindre fjernt og fantasifuldt når man tager i betragtning, at at vinduet smækker i om en uges tid.

Ángel di María kan jeg gå med til, at man sælger - når nu Bale kommer - selv om det ville være bedre hvis klubben og Kaká indså, at det er tid til at skilles.

Der er bare lige én ting. Hverken Benzema eller Di María synes, at være villige til at forlade Real Madrid. Om jeg begriber denne historie og Arsenals amatøragtige ageren i sidste time.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #4 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Arsenal byder videre
Jeg tror det ville være en ganske lønsom handel for Real Madrid, men jeg er meget enige med ovenstående input til artiklen - dog ser jeg det kun som realistisk, hvis Real Madrid så kan lokke enten Lewandowski eller Zlatan til klubben. Samtidig skal vores to spillere først overtales til at tage til London, hvilket også kan blive lidt af en udfordring.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

12 år 11 måneder siden #5 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Arsenal byder videre
Arsene Wenger og Arsenal ville ikke engang byde 53 mio Euro på Messi eller Ronaldo, hvis de fik chancen, så tror jeg slet ikke på de har budt så meget på Benzema.

12 år 11 måneder siden #6 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Arsenal byder videre
Wenger har jo også mere eller mindre lovet at bruge de 70 mio pund han angiveligt har til rådighed, så han er ved at have travlt. Især hvis han fortsætter samme stil som hidtil og byder 10 mio for en klassespiller som Cabaye.

Leveret af Kunena Forum