Ancelotti imponeret af Jesé

12 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Der har verseret adskillige rygter om, at Jesé Rodríguez var på vej til en udlejning i forbindelse med købet af Gareth Bale, men skal man tro spansk presse, bliver det kanariske gigant-talent i Real Madrid-truppen i den kommende sæson.

Carlo Ancelotti skal nemlig være særdeles tilfreds med Jesés præstationer, som senest blev understreget med to mål i Trofeo Bernabéu-kampen mod Al-Sadd.

Jesé var ellers efter afslutningen på sidste sæson på vej til et lejemål i Tyskland hos Leverkusen, men Zinedine Zidane fik bremset de planer og i Real Madrids trænerstab har man en fornemmelse af, at Jesé i de kommende år kan udvikle sig til en af de bedste spillere i verden.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2 af Realmadrid94
Really? Du vil have Bale, men alligevel siger mener i/du at jese bliver blandt de bedste i verden? Ja, jeg regner med du læser her! Jeg synes jeg kan ane et Ronaldo farvel, ellers havde man ikke troet på vores kære Jese.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Ancelotti imponeret af Jesé
Sød musik i mine ører! (Såfremt det passer)

12 år 11 måneder siden #4 af M_linding

Realmadrid94 skrev: Really? Du vil have Bale, men alligevel siger mener i/du at jese bliver blandt de bedste i verden? Ja, jeg regner med du læser her! Jeg synes jeg kan ane et Ronaldo farvel, ellers havde man ikke troet på vores kære Jese.

Underligt indlæg...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #5 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Ancelotti imponeret af Jesé

Realmadrid94 skrev: Really? Du vil have Bale, men alligevel siger mener i/du at jese bliver blandt de bedste i verden? Ja, jeg regner med du læser her! Jeg synes jeg kan ane et Ronaldo farvel, ellers havde man ikke troet på vores kære Jese.

BLIVER blandt de bedste - Bale ER blandt de bedste. Man mætter ikke sultne folk ved at så et frø, det kræver tid og pleje, men man skal jo stadigvæk også have noget at spise i dag.

Jeg kan ligesom dig også ane et Ronaldo-farvel - om 4-5 år, når Jesé er på Bales alder, og Bale er på Ronaldos alder. Det er egentlig rimelig simpelt.

12 år 11 måneder siden #6 af Realmadrid94
Ja sorry, var lidt sur faktisk. Hvor skal Jese spille imens? Han har 3-4 selvskrevne, ingen af disse hedder Jese. Han slår ikke Ronaldo eller Bale af, som er hand favorit pladser. Han udvikler sig ikke ved at sidde på bænken.
Han= Carlo
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Realmadrid94.

12 år 11 måneder siden #7 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Ancelotti imponeret af Jesé
Han udvikler sig selvfølgelig hurtigere ved at træne sammen med nogle af verdens bedste spillere til dagligt, og så vidt jeg har forstået er planen at han skal spille helt fremme. I så fald er der "kun" Benzema og Morata han skal slå af, og pt. virker det ikke vanvittigt urealistisk. Derudover skal der også nok blive nogle kampe til ham på kanterne, så det er jeg nu ikke så nervøs for.

Det er hans første sæson i A-truppen og jeg regner med at han i første omgang får en rolle lig den Callejón havde i sidste sæson. Der skal nok blive masser af spilletid, men førstevalg bliver han næppe med det samme, og det kan man som 20-årig akademispiller heller ikke forvente i en så stor klub, især ikke i tider som disse hvor pengene er store, og tørsten efter trofæer lige så stor. Hvis han udvikler sig som hidtil vil han selvfølgelig i stigende grad integreres på holdet, og overtage spilletid fra en spiller som Di Maria, og på længere sigt Ronaldo.

Jeg er til gengæld noget mere pessimistisk med hensyn til Morata, han virker både nervøs, kluntet og uskarp i denne sæson, han viste dog i glimt potentialet i sidste sæson, så forhåbentlig bliver det bedre. Det er selvfølgelig meget tidligt at sige, men jeg kunne godt frygte at han ender lige som Negredo, Soldado, Portillo m.fl., der ikke kendte deres besøgelsestid da de havde muligheden i klubben. Men hvem ved, måske er han den nye Morientes..
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved JesperA.

12 år 11 måneder siden #8 af Realmadrid94
Morata har fart i modsætning til negredo og soldado, som faktisk er ok spillere :)

12 år 11 måneder siden #9 af Real Madrid

Realmadrid94 skrev: Morata har fart i modsætning til negredo og soldado, som faktisk er ok spillere :)

Soldado og Negredo står til at blive startere i Tottenham og Man. City jeg vil mene de er mere end okay spillere :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum