Diego López og Iker Casillas utilpasse efter kamp

12 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Langt de fleste nød torsdagens Trofeo Bernabéu i fulde drag, men der var to, som på ingen måde syntes, at det var en god oplevelse: Iker Casillas og Diego López.

Begge spillere blev nemlig ufrivilligt hovedpersoner i kampen, hvor de begge modtog lige dele klapsalver og pibekoncerter fra de to sektorer af fans, hvor den ene er pro-Casillas og den anden er pro-López og som indbyrdes forfølger den anden målmand.

Målmands-"krigen" påvirkede også den øvrige spillertrup, som stillede sig uforstående over for, at lige netop Raúls dag skulle sløres af kampen om målmands-posten, som ser ud til at blive en langvarig affære i Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Realmadrid94

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2 af Realmadrid94
Stakkels Raul. Håber dog han nød det. Synes ikke den som skulle starte mandag, skulle have spillet den kamp.

• Gæsten
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3 af Gæsten
Hmmm....
Jeg må sige, at jeg er pro- den der tjener Real Madrid bedst....
Men det er vel kun mig der gør det....
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Gæsten.

12 år 11 måneder siden #4 af El_Juan
Ynkeligt hykleri. Hvad skal Carletto gøre. Undlade helt, at lade sine keepere varme op, eller give dem begge en sort sæk over hovedet og fjerne deres rygnummer, så de kæmper på lige vilkår. For det gør de åbenbart ikke i forvejen...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #5 af Raúl 7
Situationen bliver ikke løst før Casillas er førstemålmand igen. Så lad ham nu bare være det. Og det er skide synd for Lopez, men man må smide ham på porten med en stor undskyldning hæftet på. For at undgå flere uroligheder, så bør man satse på klublegenden og verdens bedste keeper. Også selvom han måske lækker informationer når han er lidt mobset. Den her situation går ikke. Ja man giver efter for ham, men sådan må det være denne gang.

Eneste andet alternativ er at sætte ham til salg. Men det sker jo ikke.

12 år 11 måneder siden #6 af IL Capitano
Klublegende ja, og en institution i Real Madrid. Men at blive ved med, at kalde ham verdens bedste keeper holder ikke IMO. Hans sæson sidste år var lang fra på niveau, med de forgangne år.

12 år 11 måneder siden #7 af El_Juan
Ancelotti om målmandssituationen, på det obligatoriske pressemøde, forud for morgendagens kamp:

Iker doesn't play, Diego doesn't play; the Real Madrid goalkeeper plays.

Carletto valgte sækken over hovedet! ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

12 år 11 måneder siden #8 af Roesen7

El_Juan skrev: Ancelotti om målmandssituationen, på det obligatoriske pressemøde, forud for morgendagens kamp:

Iker doesn't play, Diego doesn't play; the Real Madrid goalkeeper plays.

Carletto valgte sækken over hovedet! ;-)

Tomas? eller Adan? ;-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

12 år 11 måneder siden #9 af Dios

IL Capitano skrev: Klublegende ja, og en institution i Real Madrid. Men at blive ved med, at kalde ham verdens bedste keeper holder ikke IMO. Hans sæson sidste år var lang fra på niveau, med de forgangne år.

Men du mener Ronaldo er verdens bedste, eller?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 11 måneder siden #10 af Dios

El_Juan skrev: Ynkeligt hykleri. Hvad skal Carletto gøre. Undlade helt, at lade sine keepere varme op, eller give dem begge en sort sæk over hovedet og fjerne deres rygnummer, så de kæmper på lige vilkår. For det gør de åbenbart ikke i forvejen...

Selvom jeg er enig, så kunne han sende Lopez til opvarmning i halvlegen, og ikke 5 min. før. Det er noget Ancelotti lige skal lære, selvom jeg dog først og fremmest brækker mig over folk på stadion.

12 år 11 måneder siden #11 af Hugol
Diego Lopez skulle varme op for at kunne stå på målet i pausen hvilket han logisk nok ikke skal bruge tid på når pausen er begyndt. Så Ancelotti har ikke noget at skulle at tage ved lære af her.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #12 af Dios

Hugol skrev: Diego Lopez skulle varme op for at kunne stå på målet i pausen hvilket han logisk nok ikke skal bruge tid på når pausen er begyndt. Så Ancelotti har ikke noget at skulle at tage ved lære af her.

Så de 4 minutters opvarmning gjorde hvad? Specielt taget i betragtning af, at Lopez sad i omklædningsrummet de første 5 min. af halvlegen, for derefter og komme ud på banen igen. Har du bare lidt forstand på din krop, så ved du også godt, at de 4 min. intet gavner. Og specielt ikke, hvis du så sidder ned i et omklædningsrum lige bagefter.

Der er ingen faglighed bag Ancelotti's valg med og sende Lopez ud til opvarmning 4 min. før halvleg. Om end plastik fansene bare skal holde sig langt væk fra stadion! Ancelotti gjorde i realiteten intet forkert, men situationen kunne nemt have været undgået.

Leveret af Kunena Forum