Diego López og Iker Casillas utilpasse efter kamp
12 år 11 måneder siden #13
af NDR
Besvaret af NDR på emne Diego López og Iker Casillas utilpasse efter kamp
Jeg hader pipekoncerter af spillere og trænere. Vores målmænd er ved at blive ødelagt ligesom flere af de øvrige spillere bliver når folk pifter istedet for at klappe...nogle kan ikke holde til det, føj for satan hvor er det noget lort
Bak op for fanden, ingen Real Madrid spiller fortjener at blive svinet til på den måde, men jeg tror jeg er den eneste der har det på den måde, men i min verden er det bare nogle unge mennesker alle sammen som gør deres bedste, og ingen rammer plet hver kamp, men jeg er nok lidt blødsøden, deraf mine mange gange brok når man vil have ristet den ene spiller efter den anden her i forummet, ligesom Øzil, Di Maria og Benzema er blevet her på det sidste.
Jeg er godt klar over at lønnen er god, men det giver ikke ret til menneskeforfølgelse.
De spillere som folk er utilfredse med på skift ville kunne præstere 50% bedre hvis de blev bakket op af Publikum og aviser, men det kan jeg jo nok ikke ændre på alene.
Bak op for fanden, ingen Real Madrid spiller fortjener at blive svinet til på den måde, men jeg tror jeg er den eneste der har det på den måde, men i min verden er det bare nogle unge mennesker alle sammen som gør deres bedste, og ingen rammer plet hver kamp, men jeg er nok lidt blødsøden, deraf mine mange gange brok når man vil have ristet den ene spiller efter den anden her i forummet, ligesom Øzil, Di Maria og Benzema er blevet her på det sidste.
Jeg er godt klar over at lønnen er god, men det giver ikke ret til menneskeforfølgelse.
De spillere som folk er utilfredse med på skift ville kunne præstere 50% bedre hvis de blev bakket op af Publikum og aviser, men det kan jeg jo nok ikke ændre på alene.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
12 år 11 måneder siden #14
af Hugol
Har valgt at takke af på forum!
Besvaret af Hugol på emne Diego López og Iker Casillas utilpasse efter kamp
Spillerne kom hurtigt ud efter pausen var startet, saa jo lopez havde gavn af de 5 minutter han fik. Han varmede intenst op saa der vi blot uenige
12 år 11 måneder siden #15
af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Diego López og Iker Casillas utilpasse efter kamp
Det kan kun være Ancelottis skyld at alt denne unødvendige målmands polemik skal fortsætte. Nuvel, det var Mou der startede alt balladen, men det er dumt af Ancelotti at fortsætte galskaben. Holdet har ikke brug for denne uro endnu en gang, og vi risikerer altså igen at opleve at der dannes kliker og et splittet omklædningsrum som der var gisninger om under Mourinho-"æraen".
Det er aldeldes unødvendigt det her, Carlo!
Det er aldeldes unødvendigt det her, Carlo!
12 år 11 måneder siden #16
af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Diego López og Iker Casillas utilpasse efter kamp
Den polemik som kørte i torsdags på tilskuere pladserne er ganske enkelt grotesk og ikke madridismo værdigt. Det var Rauls dag og så ender det med en konflikt på stadion mellem 2 grupper. Ultras Sur var ligeså idiotiske som resten af stadion og havde ikke fortjent at Raul kom ud til dem efter kampen.. Spader hele bundtet.
Det var overhovedet ikke noget Ancelotti kunne ha haft indflydelse på. Tilskuerne havde bestemt sig lang tid inden kampen gik igang at man vil bakke op om Casillas.
Det var overhovedet ikke noget Ancelotti kunne ha haft indflydelse på. Tilskuerne havde bestemt sig lang tid inden kampen gik igang at man vil bakke op om Casillas.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Hugol.