Bale er ankommet til Spanien
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Gareth Bale er her til eftermiddag ankommet til Marbella og det ventes dermed, at købet af waliseren offentliggøres i de kommende timer.
Gareth Bale er blevet indlogeret på et hotel sammen med sin familie og hrr venter han nu på at handlen offentliggøres, hvorefter han flyves til Madrid til præsentationen på Estadio Santiago Bernabéu.
Madridista.dk følger sagen tæt gennem weekenden.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg kan ikke forstå at man ikke kan se at der er et godt hold som det ser ud nu.
Den kamp der blev spillet med Raul som gæst viser jo også lidt. Jese med 2 mål, sådan....et fra Isco som iøvrigt er et super køb, et brag af et straffespark taget af Benzema. Her er holdet, krydret med Øzil som Zidane nok skal få i form igen samt vores Ronaldo som er manden med målene!!! + et masse andre kæmpe talenter som f.eks Di Maria
Benzema er super på vej til at få en sæson hvor Ronaldo vi få sig en god ven og dele kasserne med, og Morata vil sammen med Jese være de 2 øvrige angribere som sammen vil kunne score de mål der skal til for at kunne vinde de ca. 35 kampe i La Liga som jeg håber og tror på de vil kunne vinde.
Et hold skal ikke købes, men skal bygges op, og det gør man ikke ved at købe alle spillere i hele verden som har scoret +20 mål!!
Danny Welbeck er et perfekt eksempel, han scorede 2 mål sidste sæson for Man U, og han er alligevel fantastisk sammen med Van Persie. Ham ville jeg hellere have givet 50 mio for end som Bale til 100!!
Øv hvor jeg ærger mig over at Perez ikke respekter hans trænere når nu de for fanden ikke vil ha Bale, og så taget i betragtning at man samtidig har et målmandsproblem som skal løses.......Zidane har en opgave som han brænder for med Benzema, og Ancellotti er en mand som med sikkerhed ønsker harmoni på holdet, og jeg er bange for at vi snart har en flok spillere som er "kede af det" ligesom sidste år.
De eneste der skal sælges er Adan og Coentrau og så skulle Kaka måske også ud og prøve noget nyt.
Men som sagt, kommer Bale, så må man jo krydse finger for at freden ikke spoleres.
Har valgt at takke af på forum!
Modstanderholdene kan naturligvis ikke sætte 2-3 mand på både Bale og Ronaldo uden at det skaber plads til de andre offensive spillere, jeg kan virkelig ikke se hvordan det er en ulempe at få en verdensklassespiller mere på holdkortet. Bale er jo ikke kontroversiel, og virker som en rolig og sympatisk fyr. At han har presset skiftet igennem viser at han virkelig ønsker at komme til Real Madrid, det samme gjorde Ronaldo jo også i sin tid.
Jamen, det er da rigtigt at Bale virker sympatisk og det er den slags spillere vi kan bruge. Alonso, Benzema, Øzil, Morata, Jese...listen er lang med sympatiske spillere, hvor man kan sige at Zlatan og Suarez jo nok falder fra, så hvad det angår, der er ingen tvivl om at Bale er en god gut, og der er heller ingen tvivl om at han kan score, men den pris man betaler er for høj, for her er en risiko for at det vil påvirke resten af holdet når en spiller som ham pludselig dukker op og skal have en kæmpe rekord løn i forhold til mange af de andre.
JesperA skrev: Hvornår har Ancelotti sagt han ikke ville have Bale? Han har vel nærmere undladt at udtale sig om ham, og sagt det ikke er en nødvendighed, hvilket vel giver god mening i og med at der på daværende tidspunkt ikke var enighed mellem klubberne.
Korrekt, og som træner er det bare almindelig god pli ikke at snakke om kommende transfers. Ancelotti har udvist stor tiltro til det nuværende holds potentiale, men Bale er uden tvivl en spiller italieneren vil byde velkommen med åbne arme.
Modstanderholdene kan naturligvis ikke sætte 2-3 mand på både Bale og Ronaldo uden at det skaber plads til de andre offensive spillere, jeg kan virkelig ikke se hvordan det er en ulempe at få en verdensklassespiller mere på holdkortet. Bale er jo ikke kontroversiel, og virker som en rolig og sympatisk fyr. At han har presset skiftet igennem viser at han virkelig ønsker at komme til Real Madrid, det samme gjorde Ronaldo jo også i sin tid.
Du rammer igen hovedet på sømmet, JesperA. Det er en fornøjelse at læse et kort indlæg, som egentlig skitserer det væsentligste ved Bales forestående skifte. Ancelotti skal endvidere nok få Bale til at passe ind i et system, som både tilgodeser waliseren og vores dejlige fænomen, Cristiano Ronaldo.
Jeg vil endvidere lige benytte den hurtige lejlighed til at understrege, at Bales ankomst ikke nødvendigvis er ensbetydende med, at Özil afhændes til anden side. Özil har ved flere lejligheder vist sin kærlighed til Real Madrid, og der er ikke nogen tvivl om, at han er knyttet til klubben. Det eneste der kan gennemtrumfe et Özil-skifte, er hvis tyskeren selv ønsker nye sportslige udfordringer; Real Madrid sælger ikke. Jeg er overbevist om, at både Di María, Coentrao og Kaká er de spillere, som eventuelt kan lade livet.
Det bliver under alle omstændigheder godt med en officiel udmeldelse snart :) !
Mesut Özil har flere gange vist og udtrykt sin kærlighed til klubben, så at hans grådige far braldrer op med trusler om det ene og andet, rører mig egentlig ikke. Han skal dog løfte sit spil, men det forventer jeg nu også at han kan, og jeg har stadig stor tiltro til ham.
De 6 forreste skal i mine øjne så være:
Illarra/Khedira - Modric - Isco
Özil - Bale - Ronaldo
Alonso, Casemiro, Jese, Morata, Illara/Khedira (og Benzema) må være reserverne.
Altså ud med Kaka, di Maria og evt Benzema. Coentrao synes jeg også skal væk, men det har selvfølgelig ikke den store indflydelse på de offensive pladser :-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Roesen7 skrev: Så skal der fanme sælges ud. Kommer Bale (krydser stadig fingre for at der er noget der går galt, måske vi kan lave en Brøndby med Emil Larsen ;-)), så skal Kaka og di Maria og muligvis Benzema afsted. Coentrao skal også afsted. I forvejen synes jeg offensiven skal slankes med 1-2 spillere og med en ny spiller, hvor forventningerne er at han spiller 90% af kampen, så skal der godt nok sælges ud.
Özil - Bale - Ronaldo
Altså ud med Kaka, di Maria og evt Benzema. Coentrao synes jeg også skal væk, men det har selvfølgelig ikke den store indflydelse på de offensive pladser :-)
Er enig i at det er de eneste løsning med Bale på holdet - jeg ser dog Khedria som reserve og Alonso som en mere fast del af holdet (han er overraskede nok bedre til at erobre bolde end Khedira). Samtidig tror jeg det er nemmere for Ronaldo at være angriber, især med Bales indlæg i mente (ved godt at de kommer til at skifte plads ofte i løbet af kampene).
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Halamadrid2000
- Gæst
-
Peace Madridistas!
baggins skrev:
Roesen7 skrev: Så skal der fanme sælges ud. Kommer Bale (krydser stadig fingre for at der er noget der går galt, måske vi kan lave en Brøndby med Emil Larsen ;-)), så skal Kaka og di Maria og muligvis Benzema afsted. Coentrao skal også afsted. I forvejen synes jeg offensiven skal slankes med 1-2 spillere og med en ny spiller, hvor forventningerne er at han spiller 90% af kampen, så skal der godt nok sælges ud.
Özil - Bale - Ronaldo
Er enig i at det er de eneste løsning med Bale på holdet - jeg ser dog Khedria som reserve og Alonso som en mere fast del af holdet (han er overraskede nok bedre til at erobre bolde end Khedira). Samtidig tror jeg det er nemmere for Ronaldo at være angriber, især med Bales indlæg i mente (ved godt at de kommer til at skifte plads ofte i løbet af kampene).
Ja, det med Khedira kontra Alonso synes jeg tiden med vise. Den næste tid ved vi bare at Alonso ikke er aktuel også må Khedira i hvert fald vælges før ;-)
Ja, tænkte ikke nærmere over placeringen af Bale og Ronaldo. De får nok begge ret frie roller i front.
Generelt synes jeg dog ikke Bale transferen tilfører os noget godt som hold. Tværtimod synes jeg det giver nogle problemer som eksempelvis det, at man nu bliver tvunget til at ændre Ronaldos rolle - og i mine øjne til det dårligere.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
NDR skrev: Danny Welbeck er et perfekt eksempel, han scorede 2 mål sidste sæson for Man U, og han er alligevel fantastisk sammen med Van Persie. Ham ville jeg hellere have givet 50 mio for end som Bale til 100!!.
Her står jeg fuldstændigt af.......
Giver JesperA ret i analysen af, at med både Bale og Ronaldo, så vil der blive en del mere plads til de øvrige offensive spillere. Dog er der ingen tvivl om, at købet af Bale vil/skal medfører salg af nogle af de andre offensive profiler.
SkySport rapportere at Di Maria formentlig har spillet sin sidste kamp på Bernabéu. Han skal helt sikkert sælges. Kaka ville jeg også gerne se få noget spilletid i en anden topklub i EU.
Det jeg er mest bekymret for med holdet i år, er situationen omkring Iker og Lopez. Og så mener jeg at Khedira bare ikke er god nok.. Havde gerne set en De Rossi ligge foran bagkæden.