Bale er ankommet til Spanien

12 år 11 måneder siden #13 af baggins
Besvaret af baggins på emne Bale er ankommet til Spanien

Roesen7 skrev:

baggins skrev:

Roesen7 skrev: Så skal der fanme sælges ud. Kommer Bale (krydser stadig fingre for at der er noget der går galt, måske vi kan lave en Brøndby med Emil Larsen ;-)), så skal Kaka og di Maria og muligvis Benzema afsted. Coentrao skal også afsted. I forvejen synes jeg offensiven skal slankes med 1-2 spillere og med en ny spiller, hvor forventningerne er at han spiller 90% af kampen, så skal der godt nok sælges ud.

De 6 forreste skal i mine øjne så være:

Illarra/Khedira - Modric - Isco
Özil - Bale - Ronaldo

Alonso, Casemiro, Jese, Morata, Illara/Khedira (og Benzema) må være reserverne.

Altså ud med Kaka, di Maria og evt Benzema. Coentrao synes jeg også skal væk, men det har selvfølgelig ikke den store indflydelse på de offensive pladser :-)

Er enig i at det er de eneste løsning med Bale på holdet - jeg ser dog Khedria som reserve og Alonso som en mere fast del af holdet (han er overraskede nok bedre til at erobre bolde end Khedira). Samtidig tror jeg det er nemmere for Ronaldo at være angriber, især med Bales indlæg i mente (ved godt at de kommer til at skifte plads ofte i løbet af kampene).

Ja, det med Khedira kontra Alonso synes jeg tiden med vise. Den næste tid ved vi bare at Alonso ikke er aktuel også må Khedira i hvert fald vælges før ;-)
Ja, tænkte ikke nærmere over placeringen af Bale og Ronaldo. De får nok begge ret frie roller i front.
Generelt synes jeg dog ikke Bale transferen tilfører os noget godt som hold. Tværtimod synes jeg det giver nogle problemer som eksempelvis det, at man nu bliver tvunget til at ændre Ronaldos rolle - og i mine øjne til det dårligere.

Jeg er skam heller enig i transferen, men nu hvor Perez vælger at bruge så mange penge, så er det den eneste løsning. Idet Özil tilfører holdet mere end Benzema - vi må ihvertfald ikke midste ham til Man Utd. Og Ronaldo kommer nok også til at score flere mål, end Benzema som angriber, derfor ser jeg klart Benzema som sorteper.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #14 af Real Madrid
Bale er flere gange blevet testet oppe på toppen i Tottenham, kunne godt se ham som den usynlige 9'er.

Men hvad siger i til denne mulighed, bare med Bale fremfor Di Maria

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Real Madrid.

12 år 11 måneder siden #15 af M_linding

Real Madrid skrev: Bale er flere gange blevet testet oppe på toppen i Tottenham, kunne godt se ham som den usynlige 9'er.

Nu er jeg jo, som sagt flere gange, pro-Benzema.

MEN! Når nu vi har fået Bale, så håber jeg, at man finder en måde at gøre både Ozil og Isco til nøglespillere! Ronaldo og Bale er selvfølgelig selvskrevet....

Hvis Bale kan spille nogen form for 9'er rolle (tvivler), så bliver jeg mere end glad;)

12 år 11 måneder siden #16 af baggins
Besvaret af baggins på emne Bale er ankommet til Spanien

Real Madrid skrev: Bale er flere gange blevet testet oppe på toppen i Tottenham, kunne godt se ham som den usynlige 9'er.

Di Maria er jo ikke starter, start opstillingen går udfra st Özil inden Bale har overtaget højrekanten og Isco har overtaget Özils gamle plads, bare rykket lidt tilbage på banen. Derudover ville det også være en fodboldmæssig forbrydelse at ødelægge Iscos og Özils samarbejde, et samarbejde der kan vinde trofæer for os.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 11 måneder siden #17 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Bale er ankommet til Spanien
Kom til at tænke på, at Barca spiller i Malaga i dag. Bale er i Marbella. Er vores rivaler ved at snyde os godt og grundigt? ;-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

12 år 11 måneder siden #18 af Siempre Madrid

Roesen7 skrev: Kom til at tænke på, at Barca spiller i Malaga i dag. Bale er i Marbella. Er vores rivaler ved at snyde os godt og grundigt? ;-)

Ja, og Messi er blevet i Barcelona, fordi han skal indgå i byttehandlen med Tottenham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

• LaDecima
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #19 af LaDecima
Besvaret af LaDecima på emne Bale er ankommet til Spanien

Roesen7 skrev: Kom til at tænke på, at Barca spiller i Malaga i dag. Bale er i Marbella. Er vores rivaler ved at snyde os godt og grundigt? ;-)

Madrid spiller mod Granada i morgen...

Leveret af Kunena Forum