Ancelotti undersiger 'Tata'
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
I går udtalte Barcelonas nye træner, Tata Martino sig omkring Real Madrids eventuelle køb af Gareth Bale med ordene:
- Han er bestemt en dygtig spiller, men beløbet er et udtryk for manglende respekt for verden.
Som de fleste andre normalt tænkende mennesker, så havde Carlo Ancelotti på dagens pressemøde ikke megen forståelse for udtalelsen fra Barcelonas træner.
- Jeg forstår ikke udtalelsen fra Martino, men han har jo ikke været i Europa længe og har ikke nok helt fået grebet om europæisk fodbold. Barcelona har jo også selv betalt penge for deres indkøb, så uden at jeg vil gå ind i en stor debat, så synes jeg, at det var en besynderlig kommentar, sagde Ancelotti således på pressemødet.
Samtidig kan det altså også konkluderes, at indkøbet på over 400 millioner kroner for Neymar ligger under Tata Martinos magiske bagatelgrænse.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Orange You Glad
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
DarioGomez skrev: Vi prøver lige med undsiger i stedet for! ;0)
Den undergår du nok ikke at høre for :-D
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
"Samtidig kan det altså også konkluderes, at indkøbet på over 400 millioner kroner for Neymar ligger under Tata Martinos magiske bagatelgrænse."
Lidt mere objektiv og seriøst journalistik tak. Det er så fandens pinligt at læse ovenstående.
Sebberg skrev: "Som de fleste andre normalt tænkende mennesker..."
"Samtidig kan det altså også konkluderes, at indkøbet på over 400 millioner kroner for Neymar ligger under Tata Martinos magiske bagatelgrænse."
Lidt mere objektiv og seriøst journalistik tak. Det er så fandens pinligt at læse ovenstående.
Nu er det jo et Real Madrid-forum, lidt fjendtlig sarkasme er vel at forvente. Det er klart at skribenterne er lidt farvede og medlevende i sine artikler, sådan har det altid været, og sådan bør det også være.