Præsenteres Bale på tirsdag?

12 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Det er ingen hemmelighed, at madridistas verden over venter i spænding på, at Real Madrid bekræfter indkøbet af Gareth Bale. Og nu spekulerer The Telegraph i, at den handel først bliver officiel i morgen.

Dette skyldes, at Real Madrid ikke forstyrre aftenens kamp mod Granada med de bølgeskvulp det unægtelig vil give, når en sådan transfer gøres offentlig.

Real Madrid skulle ifølge flere ubekræftede kilder have placeret Bale i et luksushjem i Marbella i Sydspanien, hvor han angiveligt blot skulle vente på at få lov til at sætte sin signatur på aftalen.

Prisen på Bale ventes at lande i omegnen af 100 millioner Euro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Præsenteres Bale på tirsdag?
Skysports siger at Tottenham nu overvejer bud fra andre klubber, og at Bale angiveligt er på vej tilbage til England. Der er godt nok forskellige historier i omløb.

12 år 11 måneder siden #3 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Præsenteres Bale på tirsdag?
Jeg kan ikke se andre klubber end Real Madrid, der har råd til Bale. Jo, rigmandsklubberne, men jeg tvivler på, at Bale ønsker at drage til Manchester City, PSG og lign.

Real Madrid er det ypperste, hvilket Bale vel sagtens godt er klar over. Dette er en once in a life time mulighed, og man skal være godt dum, hvis ikke man griber den, men så godt kender jeg jo heller ikke Bale ;)

Jeg forventer bare at se ham i Real Madrid-trøjen senest i morgen!

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #4 af Redondo
Jeg er helt enig.

Det er vel bare del klassiske medieting ... Ny historie giver mange clicks = flere dollars ned i lommen.

12 år 11 måneder siden #5 af Daniel

Redondo skrev: Jeg er helt enig.

Det er vel bare del klassiske medieting ... Ny historie giver mange clicks = flere dollars ned i lommen.

Ja, men for os (jeg er selv en af dem), der gerne se Bale i Real Madrid, kan der godt opstå lidt unødvendig nervøsitet, da det allerede er trukket i voldsomt langdrag. Jeg håber, at Lamela bliver præsenteret i Tottenham i dag - mener at have læst, at han skulle rejse til London i dag.

Dette skifte vil givetvis være ensbetydende med, at Levy tør at sælge Bale endeligt!
Følgende bruger(e) sagde tak: IL Capitano

• rene
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #6 af rene
Besvaret af rene på emne Præsenteres Bale på tirsdag?
Manchester United har angiveligt nu budt på bale.
www.sportsdirectnews.com/premier-league/...-minute-bale-bid.php

12 år 11 måneder siden #7 af Daniel

rene skrev: Manchester United har angiveligt nu budt på bale.

Manchester United har simpelthen været patetiske i indeværende transfervindue. Jesus!

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #8 af Redondo
Har Real ikke budt 87?

Fatter ikke hvis Levy seriøst overvejer at sælge til United. I så fald er han godt dum.

Man sælger til en konkurrent og signalerer til fansene at man ikke vil gå efter en topplacering, ved at forstærke en konkurrent.

12 år 11 måneder siden #9 af M_linding

rene skrev: Manchester United har angiveligt nu budt på bale.

Jeg kan ikke lade være med at tænke at:

-Bale er et kluntet Real Madrid-køb.

-Bale ville være et PERFEKT United-køb! For silvan hvor kunne de godt bruge ham...

Men vi ved jo godt hvordan det ender: Perez får selvfølgelig sin mand.

12 år 11 måneder siden #10 af El_Juan
Hykleri når det er bedst:

Paying £85m would be a massive statement by United who have been pilloried throughout the summer for their lack of activity.

Manchester United sender simpelthen et signal, men når det er Real Madrid det spenderer sådanne summer, så er det bare i overkanten. Logikken er slet ikke retarderet...

Jeg kan ikke se Tottenham sælge til en anden Premier League-klub, med mindre buddet matcher Real Madrids. Så må det ellers være op til Bale selv. Og der kan jeg heller ikke se Bale vælge Manchester United frem for Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, IL Capitano

Leveret af Kunena Forum