Optakt Granada - Real Madrid

12 år 11 måneder siden #13 af raul7=kongen

Steen skrev: Netop. Jeg ved ikke hvad der sker til træningerne osv, så det er op til Ancelotti at bestemme hvem der skal stå, selvom det kunne være rart hvis man kunne få lukket sagen ved at starte inde med Casillas.. Men hvorfor f*ck vælger han at spille med 6 offensive spillere på udebane ?!? Casemiro har gjort det fantastisk, fortjener han ikke at spille?

Så du mener han skal starte Casillas for at få Marca og AS til at holde kæft? Han skal starte den målmand der præsterer bedst. Det gør Diego, og det har han gjort i et stykke tid. Endvidere har Diego vist Madridismo ved hårdt arbejde uden den mindste klage, på trods af at han konstant bliver disrespekteret fra alle sider. Casillas derimod har pudset kæresten på egen træner, Mourinho, via medierne og sandsynligvis været "the mole".

At Sara Carbonero læser op fra det manus hun får til nyhederne kan hverken hun eller Casillas klandres for. At du mener Lopez skal starte pga. sine evner er fair nok, men det andet er simpelthen en løgn.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Vildfaren, Jaken, MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• CC
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #14 af CC
Besvaret af CC på emne Optakt Granada - Real Madrid
Min teori: Casillas forbedrer sig enormt fra uge til uge og ingen ved hvor god han egentlig kan blive igen. Ancelotti antager, at Casillas engagement forbliver, og at han ikke mister gejsten, men blot bliver mere og mere indebrændt hvilket kommer til udtryk i fremragende målmandsspil, hvorfor San Iker igen er tilbage mellem stængerne fra næste uge af. Please, Carlo! Please!

12 år 11 måneder siden #15 af Vildfaren

Steen skrev: Netop. Jeg ved ikke hvad der sker til træningerne osv, så det er op til Ancelotti at bestemme hvem der skal stå, selvom det kunne være rart hvis man kunne få lukket sagen ved at starte inde med Casillas.. Men hvorfor f*ck vælger han at spille med 6 offensive spillere på udebane ?!? Casemiro har gjort det fantastisk, fortjener han ikke at spille?

Så du mener han skal starte Casillas for at få Marca og AS til at holde kæft? Han skal starte den målmand der præsterer bedst. Det gør Diego, og det har han gjort i et stykke tid. Endvidere har Diego vist Madridismo ved hårdt arbejde uden den mindste klage, på trods af at han konstant bliver disrespekteret fra alle sider. Casillas derimod har pudset kæresten på egen træner, Mourinho, via medierne og sandsynligvis været "the mole".

AvatarEyes det er altså ikke godt nok det svar. Du starter med at lægge ord i munden på Steen og resten af indlægget er bygget på antagelser.
Hvor er det Steen nævner AS eller Marca?
Jeg personligt mener Casillas skal have lov til at starte inde. Ikke at han skal have pladsen, men han skal have chancen for, at kæmpe sig tilbage i kassen og det har han ikke fået. Og det er ganske skandaløst uanset om man er til Lopez eller Casillas.
Han skal bare have chancen, så er sagen lukket for mange. Dur det ikke, skal vi jo bare have Lopez imellem stængerne igen.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Vildfaren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Jaken

12 år 11 måneder siden #16 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Optakt Granada - Real Madrid
Kan ikke se problemet i at man i det mindste prøver at smide Casillas på kassen?

Det er Granada for helvede. Mon ikke at vi klarer den uden Lopez, hva' Ancelotti?
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

12 år 11 måneder siden #17 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Optakt Granada - Real Madrid
Hvor har Di maria været fantastisk! Manden bag alle vores chancer indtil videre.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #18 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Optakt Granada - Real Madrid
Ja Di Maria har virkelig rejst sig i dag. Måske for at imponere Ancelotti, eller måske for at imponere mulige købere?

Fatter ikke at folk brokker sig over Casillas er bænket? Hvis Ancelotti ser at Lopez er bedre til træning, så er den vel ikke længere. Det er ikke en plads man roterer på. Den bedste skal vælges, og det lader til at være Lopez. Det er pisse ærgerligt at Casillas måske gerne vil væk, da jeg har svært ved at se ham i en anden klub. Men hvis Lopez er bedst, så skal han selvfølgelig stå.

12 år 11 måneder siden #19 af nono
Besvaret af nono på emne Optakt Granada - Real Madrid
Er jeg den eneste der er lidt frustreret over Ronaldos nye totale frihed? Det er SÅ tydeligt at han ikke længere skal løbe en meter for holdet. Det virker absurd og jeg tvivler på at det dybest set er måden Ronaldo skal tackles på. Han har altid haft managere (i Ferguson og Mourinho) som har tvunget ham til at sætte holdet og kollektivet først og han har alligevel præsteret.

Jeg kunne godt frygte lidt for harmonien i truppen (ikke mindst med et Bale-køb) og for, om hans sløsen og sparen sig selv i kampene også smitter af på hans ellers imponerende trænings-gen.

12 år 11 måneder siden #20 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt Granada - Real Madrid
Isco er ved og blive formet som en kedelig boldflytter, som konstant bliver straffet, hvis han prøver og gøre det han er bedst til! Hold kæft hvor er jeg skuffet over Ancelotti's dispositioner indtil videre. Jeg håber der er en mening med galskaben, men indtil videre er den godt nok svær og få øje på.
Ja ja stik en finger i jorden, der er kun spillet 2 kampe osv. men hvorfor gå væk fra et koncept som tydeligvis virkede i pre-sæsonen? Vi producerede flere chancer i første halvleg imod Chelsea end vi indtil videre har gjort i La Liga.

Nuvel, det er stadig rigtig rigtig tidligt, men ligeså optimistisk jeg blev efter de første par kampe, ligeså afventende bliver jeg hurtig igen. Isco og Modric på den centrale? Amen altså! Ind med Casemiro, som af alle har fortjent chancen!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #21 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Optakt Granada - Real Madrid
Er Özil træt og utilfreds?

12 år 11 måneder siden #22 af Real Madrid

Dios skrev: Isco er ved og blive formet som en kedelig boldflytter, som konstant bliver straffet, hvis han prøver og gøre det han er bedst til! Hold kæft hvor er jeg skuffet over Ancelotti's dispositioner indtil videre. Jeg håber der er en mening med galskaben, men indtil videre er den godt nok svær og få øje på.
Ja ja stik en finger i jorden, der er kun spillet 2 kampe osv. men hvorfor gå væk fra et koncept som tydeligvis virkede i pre-sæsonen? Vi producerede flere chancer i første halvleg imod Chelsea end vi indtil videre har gjort i La Liga.

Nuvel, det er stadig rigtig rigtig tidligt, men ligeså optimistisk jeg blev efter de første par kampe, ligeså afventende bliver jeg hurtig igen. Isco og Modric på den centrale? Amen altså! Ind med Casemiro, som af alle har fortjent chancen!

... din optimisme var næsten også for god til at være sand ;)

Ej jeg er helt enig med dig, fint at Ancelotti vil have vi skal spille kontrollerende og offensivt fodbold, men bare fordi vi har en midtbane med to tekniske sublime spillere og spiller med 6 offensive spillere på banen, så er det langt var ens betydende med, at vi kommer til at blive et boldbesiddende og offensivt tænkende fodboldhold. Der er ingen balance på midten uden en Khedira/Casemiro type, og nu må Ancelotti gøre op med sig selv om han vil spille 4-2-3-1 eller 4-3-2-1... den her halve løsning med 4-2-3-1 uden de rette typer til systemet, den kan han godt skrotte op et hvis sted!

Derudover, så er du hård ved Isco, det er ofte hårdarbejde og ydmyghed der ses først, som ny mand på holdet, han skal også lige spilelt ind. Havde Isco haft både Casemiro og Modric ved sin side, som vi ser nu (fra 65. min), så tror jeg han vil fungere langt bedre.

Dette er lidt et live indlæg, og jeg vil lige runde af med Özil attitude her til sidst. Hvor er den harmoni vi har set fra pre season?!?
Jeg har en bange anelse om, at dette godt kunne blive hans sidste kamp :(

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 11 måneder siden #23 af Steen
Besvaret af Steen på emne Optakt Granada - Real Madrid
Hvor gik drama queen-Özil hen efter han blev skiftet ud?

12 år 11 måneder siden #24 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Optakt Granada - Real Madrid
Det lignede godt nok at han var tosset og gik i omklædningsrummet.

Jeg er godt nok skuffet, Nacho og Casemiro ind for Marcelo og Özil.. Så kender man sgu de italienske dyder igen, vi bliver garanteret straffet for det om lidt, og så er de offensive kort væk...

Leveret af Kunena Forum