Benzema sikrede 3 points

12 år 11 måneder siden #13 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Benzema sikrede 3 points

Jaken skrev: Jeg er meget uenig i de bedømmelser.

Pepe gjorde det efter min mening ganske fornuftigt, Özil ligeså - de to 2-taller er jeg ikke enig i. Benzema gjorde det også bedre end mod Betis og virkede i det hele taget også til at være i et bedre humør, dog synes jeg at 4-tallet er for højt. Det samme kan i princippet siges om Lopez.

Og som Dios og andre også har pointeret: Cristiano spillede skam ikke til et 3-tal.

Jeg ville have givet:

Lopez - 3
Pepe - 3
Özil - 3
Benzema - 3
Cristiano - 2

Özil var sammen med Ronaldo den store skuffelse i aften, i min optik. Derudover, så er jeg så træt af Pepe's spillestil, det er så primitivt og gammeldags med de meningsløse lange bolde han laver i ny og næ!!!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #14 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Benzema sikrede 3 points
Endnu en ussel præstation, og Ancelotti har i sandhed en masse arbejde foran sig før dette Real Madrid-hold får forløst dets egentlige potentiale, men bortset fra dette, er det ubeskrivelig vigtigt, at vi alligevel til snusker os tre point på en spillemæssig dårlig dag - det skal man ikke undervurderer!

Det vigtigste spørgsmål, der umiddelbart falder mig ind, er: Hvad er planen?

Det virkede uambitiøst at starte med Di María i stedet for Casemiro, om end sidstnævntes ind hop var under niveau. Argentineren skal også have ros. Han kæmpede en vis legemsdel ud af buskerne og det var en fryd at se, og det var ligeledes glimt af Di Marías gemte genialiteter på fodboldbanen; skarpe stikninger, uforudsigeligt skud og arbejdsiver. Jeg havde dog alligevel foretrukket en anden konstellation. Jeg synes det var tydeligt gennem hele kampen at se, hvor svært midtbanen havde ved at erobre bolde og bryde Granadas opspil; Casemiros tilstedeværelse havde været alfa omega hér.

Jeg mangler at se et definerede system og nogle definerede roller på holdet. Det nytter ikke, at der løber elleve - mere eller mindre - hovedløse kyllinger rundt på grønsværen, som ikke kender deres roller. Nuvel, de kender måske godt deres roller, men disse harmonerer i så fald ikke på banen.

Jeg er i øvrigt uenig med en masse af bedømmelserne, men sådan noget gøgl er heldigvis individuelt, og Kongen har set andre ting end undertegnede og fred være med det :D

Lige for at runde Benzema. Det er rigtigt, at det er uretfærdigt at kritisere en matchvinder, men jeg synes alligevel, at der er en overvejende tendens, som viser, at han er en hæmsko for holdet. Det er lidt ærgerligt at vidne, at han ellers god teknisk angriber mister bolden mere end han bringer den videre til sine holdkammerater i mere gunstige situationer, og han SKAL altså være mere inde i boksen; Isco, Modric og Özil er mere end rigeligt til at kreere spillet foran feltet!

Tre point og videre til næste opgave. Bum.

12 år 11 måneder siden #15 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Benzema sikrede 3 points
Men det er vel meget typisk.

Optaktssæsonen var forrygende og holdet leverede prangende og over forventning. Nu har vi så set et par kampe med et noget lavere niveau - hvor vi dog har skabt chancer, det må vi altså ikke glemme. Med lidt held laver vi tre basser i går.

Der er stadig meget arbejde for italieneren, men havde I helt ærligt forventet at alt ville gå gnidningsfrit? Særligt i en periode med intensive rygter om Bales tilkomst, for ikke at tale om Özil, Di Maria og målmandsdebatten, som vel altsammen skaber uro både hos den enkelte og for holdet som helhed.

I går var man tilmed uden central midtbane. Nuvel, man kunne have spillet Casemiro fra start, men denne var altså for et halvt år siden langt fra førsteholdsfodbold. I stedet tog man en offensiv satsning og det gik. Mon ikke det vil hjælpe efterhånden som Illarra og Khedira er tilbage. Det er trods alt den mest undervurderede og måske vigtigste position på et fodboldhold.

Forhåbentlig bliver det bedre, men det er jeg nu heller ikke så meget i tvivl om. Det tager tid at bygge et hold op. Det er direkte naivt at tro andet.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #16 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Benzema sikrede 3 points

Dios skrev: Hvordan er det overhovedet muligt, at Ronaldo ikke var kampens absolut dårligste spiller? Karakteren 3 er 2 for meget!

Ronaldo har ikke sin bedste dag. Jeg overvejede bestemt også at give ham to. Ham har dog flere skarpe afslutninger til slut og det er vel decideret uheld, at han ikke scorer i går. Første halvleg var under standard, men jeg synes anden var ganske fin. Særligt det sidste kvarter havde han flere gode aktioner.

12 år 11 måneder siden #17 af Dios
Besvaret af Dios på emne Benzema sikrede 3 points

raul7=kongen skrev:

Dios skrev: Hvordan er det overhovedet muligt, at Ronaldo ikke var kampens absolut dårligste spiller? Karakteren 3 er 2 for meget!

Ronaldo har ikke sin bedste dag. Jeg overvejede bestemt også at give ham to. Ham har dog flere skarpe afslutninger til slut og det er vel decideret uheld, at han ikke scorer i går. Første halvleg var under standard, men jeg synes anden var ganske fin. Særligt det sidste kvarter havde han flere gode aktioner.

Han havde 2 gode afslutter, hvor den ene var en typisk Ronaldo afslutning fra en næsten umulig vinkel, men det var en god en af slagsen. Dog langtfra et mål.
Den anden var hvor han driblede tilbage i banen, og fik sendt et godt vinklet skud af, men havde han afleveret bolden havde det givet et langt større plus i min bog. For der stod 3-4 medspillere i bedre positioner.

Havde det været alle andre spillere, så havde han fået minus 150, så lad os nu være ærlige. Ronaldo spillede elendigt, og var klart Real Madrid's dårligste mand!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 11 måneder siden #18 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Benzema sikrede 3 points
Synes generelt der er en del som hænger med skuffen. Håber det bunder i alle de rygter frem og tilbage, eneste som faktisk så ud til at ignorere al snakken var di maria. Professionel indsats af ham.

Kan godt lide ozil, men ser ud til han ikke trives mere. Tror dog stadig ikke han sælges hvis Bale kommer.

Nogen der kender status på lllarra og Alonso pause og hvornår de er i omdrejninger igen. Har ikke den store kredit til casemiro. Alt for uprøvet og ustabil i mine øjne.

Leveret af Kunena Forum