Mesut Özil: Jeg bliver i Real Madrid
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Den seneste tid har bragt mange rygter om Mesut Özils fremtid.
Med udsigten til indlemmelsen af Gareth Bale i Real Madrid-truppen er der blevet spekuleret i, at den tyske stjernespiller ville søge nye græsgange for at være sikret fast spilletid, men i dag tog Özil selv bladet fra munden, da han på et pressemøde forud for morgendagens Trofeo Teresa Herrera-kamp, slog fast at han fortsætter i klubben:
- Jeg har kontrakt til 2016 og jeg føler mig godt tilpas her og har et godt forhold til mine holdkammerater. For mig er det en ære at spille på dette hold. Jeg ønsker at triumfere her. Der er skrevet meget i medierne og der har været snakket om nogle interessante muligheder, men jeg har kontrakt og fortsætter i Real Madrid. Jeg har det rigtig godt og har trænerens tillid. Der er en række mål, som vi gerne vil opnå og hver enkelt har en rolle at spille og det er et af motiverne for at jeg ønsker at fortsætte.
Mesut Özil glæder sig samtidig over at være kommet fra start med maksimumpoints:
- Vi er rigtig glade, vi har vundet de to kampe og har seks points. Det er klart, at vi skal spille bedre, men der er stor plads til at forbedre sig.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Manden er genial, omend han er inde i en dårlig periode. Men der er lys for enden af den mørke tunnel og jeg er ikke i tvivl om, at vi snart får den lille magiker at se fra sin bedste side igen.
I øvrigt - fantastisk billede til artiklen. Det øjeblik står mit hjerte meget nært!
Men hvor ville det være skønt, hvis Casillas gik ud og sagde det samme!
Jeg synes det vil/ville være en kæmpe fejl fra Real Madrids side, hvis de vælger at sælge Özil! Han er en vanvittig god spiller, som jeg er sikker på, at vi vil få kæmpe glæde af i klubben.
Personligt vil det undre mig, hvis han selv skulle være interesseret i et skifte, eftersom han aldrig har udtalt sig negativt eller kritisk om klubben, men tværtimod roser han den, og sin tilværelse i Madrid :)
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Ozil said no to Manchester United and Arsenal. So they are targeting big players