AVB: Bale skifte nært forestående
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
På et netop overstået pressemøde sagde Tottenhams træner Andrés Villas-Boas, at Gareth Bale kan skifte til Madrid meget snart.
- Tingene er i den afgørende fase, det er et drømmeskifte for ham, og tingene kan snart være på plads. Selvom sagerne stadig kan nå at ændre sig, så ser det ud til, at Tottenham bliver en del af den største transfer i historien.
Dermed ser en alenlang transfersaga ud til at nå sin afslutning, hvorfor verden nu blot venter på en officiel udmelding fra Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Er din top 3 såReal Madrid 7 skrev: Jeg forstår ikke hvad problemet er når bale kommer han er jo den 3 beste spiller i verden
1. Ronaldo
2. Messi/Neymar
3. Bale
HALA MADRID Y NADA MAS
- Jack Daniels
- Gæst
-
Sidste år var Ronaldo kun den 12. bedste...Kaká8 skrev:
Er din top 3 såReal Madrid 7 skrev: Jeg forstår ikke hvad problemet er når bale kommer han er jo den 3 beste spiller i verden
1. Ronaldo
2. Messi/Neymar
3. Bale
espnfc.com/news/story/_/id/1109260/barce...do-12th-best?cc=5739
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
2 - Messi
3 -Thomas Dalgaard
4 - Bale
5 - Ribery
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Kaká8 skrev:
1. Ronaldo
2. Messi/Neymar
3. Bale
Ja det er men der er mange der klager over bale
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jack Daniels skrev:
Sidste år var Ronaldo kun den 12. bedste...Kaká8 skrev:
1. Ronaldo
2. Messi/Neymar
3. Bale
espnfc.com/news/story/_/id/1109260/barce...do-12th-best?cc=5739
Ahhh ... Rossell - så dum at selv Barcelona-fans efterhånden hader ham.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Real Madrid 7 skrev: Jeg forstår ikke hvad problemet er når bale kommer han er jo den 3 beste spiller i verden
Ribery, Falcao, van Persie, Ibrahimovic, Silva, Agüero er også nogle af verdens bedste, skal vi så ikke også tilføje dem til truppen?
Man skal selvfølgelig aldrig købe spillere ind, for det argument, at han er en af verdens bedste.
Nej, man kigger på truppen og ser hvor vi mangler kvalitet (eller bredde), og derefter kigger man efter den bedst mulig løsning. Eller det burde man, spørg du Florentino Perez, vi han sikkert fortælle dig en anderledes rækkefølge ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Marcelohoppen12
- Gæst
-
- Jack Daniels
- Gæst
-
DarioGomez skrev: Ahhh ... Rossell - så dum at selv Barcelona-fans efterhånden hader ham.
Hver gang jeg bliver træt af Perez kommer jeg i tanke om Rosell, og så virker Perez faktisk ikke så slem alligevel.