Stadig ingen afklaring for Coentrao
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Fabio Coentrao har fortsat ikke fundet ny arbejdsgiver, selv om han har bedt Real Madrid om at blive solgt.
Og det er ikke fordi Real Madrid stiller sig i vejen for et salg af den portugisiske landsholdsspiller, men foreløbig mangler der et konkret tilbud på Coentrao, som også tilfredsstiller Real Madrid, som ikke vil afhænde ham gratis efter at have betalt 30 millioner € for ham i Benfica.
Seneste bud kom i juni fra Monaco, som bød 20 millioner € ved den lejlighed, hvilket blev afvist. I dag er situationen nok en anden, men foreløbig har der ikke været bud, som nærmede sig de 20 millioner €.
Samtidig har det været forsøgt at indlemme ham i Real Madrids forestående køb af Gareth Bale, men her har der angiveligt også været uoverensstemmelse om prisen og derfor tyder noget på, at en eventuel handel med Tottenham vil ske uafhængigt af Bale-transferen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men han skal afsted, og Perez må indse at han ikke er meget mere end 20 millioner € værd, og måske må de afhænde ham for mindre.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Der er dog ingen af de største klubber der mangler en venstreback, pånær MU, som muligvis henter en Baines, desværre. Jeg kan ikke se hvem skulle betale 20+ millioner.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: Jeg synes da han er 25 mio værd. Forstår ikke folk snakker ham ned på den måde, han var en meget stabil venstreback, som sjældent blamerer sig. Han mangler dog det der ''wow'' over ham. Han har ikke et rigtig godt move eller noget. Marcelo har flair, Alba har fart, Abidal havde styrken osv osv. :)
Der er dog ingen af de største klubber der mangler en venstreback, pånær MU, som muligvis henter en Baines, desværre. Jeg kan ikke se hvem skulle betale 20+ millioner.
Tottenham? ;)
Ekotto og Rose er ikke noget at råbe hurra for. Derudover så sys jeg, Coentrao har hele pakken. Jeg har stadig ikke glemt, hvor stor fan jeg var af ham, på det portugisiske landshold, inden han kom til Real Madrid. Han er dygtig teknisk, hurtig, fin i defensiven og med i spillet i offensiven. Hvis han ikke spillede i klubben, og vi skulle finde en erstatning for Marcelo, så vil han den dag i dag stadig være min favorit. Om det siger noget om ham, eller resten af niveauet blandt venstre back's, det er en anden diskussion.
Når det er sagt, så ser jeg gerne Coentrao rykke til en ny klub. Ashley Cole holder heller ikke for evigt, så the blues kunne også blive en mulighed.
No solo soy perfecto, también soy Madridista