Real Madrid følger Courtois
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske El Confidencial holder Real Madrid i øjeblikket et skarpt øje med Atlético Madrids belgiske målmand, Thibaut Courtois.
Den unge belgiske målmand er på udlejning fra Chelsea, men har i sin tid i den spanske hovedstad gjort det aldeles fremragende.
Real Madrids to nuværende målmænd, Iker Casillas og Diego López, er begge 31 år og klubbens sportslige ledelse er klar over, at belgieren i løbet af de kommende år kan udvikle sig til en af de absolut bedste målmænd i verden.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Når det så er sagt, så ville han - og det er nu Casillas-tilhængerne skal lukke øjnene - være en fantastisk mand, at få til Real Madrid i stedet for Iker. Han er en fænomenal keeper, med potentialet til at blive verdens bedste. Og det er egentlig utroligt, at Atlético har kunnet få lov til, at leje ham i tre sæsoner nu. Han er en nøglespiller for dem.
Når det så er sagt, så ville han - og det er nu Casillas-tilhængerne skal lukke øjnene - være en fantastisk mand, at få til Real Madrid i stedet for Iker.
Den frække ville være og erstatte ham med Lopez ;D Men ellers meget enig. Dog skal han fortsætte sin udvikling, og det gør han ikke ved og sidde på bænken i Real Madrid. Derfor bliver han helt sikkert også i Chelsea, medmindre Courtois vil noget andet, for det er helt sikkert ham som bestemmer i sidste ende.
Jeg ser dog store ligheder imellem Courtois og De Gea, og selvom mange har mistet lidt tro på sidstnævnte, så har jeg ikke. De Gea er den naturlige erstatning for Casillas på landsholdet, og jeg ser faktisk hellere ham end Courtois til Real.
Det er lidt spøjst, at lillesøster har haft 2 af de største målmands talenter de seneste 5 år. Utrolig flot spottet!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
baggins skrev: Ejer vi ikke selv et talent på 13-20, der kan tage over om 5-8 år?
Et bud kunne være Alfonso Herrero, men det er ikke til at spå om. Dog efter min mening det største målmandstalent i La Fabrica. Måske der er en målmand eller to med endnu større potentiale, helt nede i de yngre rækker, det skal jeg ikke kunne sige.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
El_Juan skrev:
baggins skrev: Ejer vi ikke selv et talent på 13-20, der kan tage over om 5-8 år?
Et bud kunne være Alfonso Herrero, men det er ikke til at spå om. Dog efter min mening det største målmandstalent i La Fabrica. Måske der er en målmand eller to med endnu større potentiale, helt nede i de yngre rækker, det skal jeg ikke kunne sige.
Er en af Zidane's sønner ikke også målmand ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista