Kaká vil væk
Real Madrid skrev:
Mathiaska skrev: Yes!
Så mangler vi bare Coentrao og Adan raus, samt en glad Iker på kassen.
Så er der mesterskabsbold.
Puh jeg sys stadig det er lige lovlig meget med Bale, Di Maria og Özil... så også gerne Di Maria tilføjet til den liste.
Jeg er personligt nået dertil, hvor jeg synes Di Maria skal få en sidste sæson i klubben. Vi kender alle hans kvaliteter og mangler og én ting er sikkert - han er en VANVITTIG joker at have siddende på bænken. Og nu hvor han ikke vil væk, jamen så fred være med det.
Hans plads omkring de første 11-14 spillere bliver formentlig i løbet af sæsonen truet voldsomt af Jesé, så det synes jeg egentlig er lækkert.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
Selvom du har hævet en gevaldig løn på bænken alle disse sæsoner og derfor ikke haft behov for at skifte væk (hvilket jeg har forståelse for, hvis penge er det primære i den alder), har jeg altid haft en utrolig respekt for manden.. Altid sympatisk og så vidt jeg er orienteret meget vellidt blandt sine medmennesker.. Må du få alt muligt held og lykke fremover, hvis du læser med her :-).
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
EDIT: Det kunne meget vel ligne et muligt skifte til Milan. De har nemlig solgt Boateng, og det åbner op for et køb af Enten Kaká eller Honda.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Selvf skal man vaere egoistisk i en egoistisk klub.
Prøv nu og hør. Klubben har haft ham til salg i flere år nu, og jeg er sikker på Kaká har fået afvide, at der ikke bliver regnet med ham. Han har haft 2 måneder, og faktisk meget mere for og beslutte sig for et skifte, men alligevel skal han time det så elendigt. Det er idioti på højt plan, og mangel på respekt overfor klubben. For han får hele møget selv, og han vil ende sin karriere i Real Madrid som en grådig tosse, som vælger penge over sin karriere.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
At Kaka så er overbetalt i vild stil og vil fuldføre den er en anden ting og ikke særlig sportsligt. Men fordi Real ikke kan bruge ham er ikke ens betydende med, at han skal smutte...
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Hugol skrev: Det var klubben selv der valgte at betale ham den hoeje lóening.. Jeg vil da ogsaa til hver en tid goere som Kaka. Ligesom spillerne skal respektere en kontrakt, ligesaadan skal en klub ogsaa. Det eneste jeg er enig i er at det er et daarligt tidspunkt.
Så hvis du var Kaka, ville du ikke overeje at tage til en anden klub hvor du kunne få fast spilletid og få karrieren tilbage på rette spor?