Tottenham forhaler salg

12 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Det kan næppe være undsluppet nogens opmærksomhed, at Gareth Bale stadig ikke er Real Madrid-spiller.

Og nu beskylder spaniernes vicepræsident Fernando Fernández-Tapia Tottenham for at forhale handlen.

- Bale er ikke i Madrid, fordi der er problemer. Vi havde forventet, at handlen ville være afsluttet på nuværende tidspunkt, men det er endnu ikke lykkedes. Jeg er ikke i tvivl om spillerens kvaliteter, men Real Madrid er et magisk hold – også uden Gareth Bale, sagde Fernández-Tapia således, og henviste dermed til, at Real Madrid ikke nødvendigvis har behov for at købe waliseren.

Vælger spanierne at trække sig fra handlen efterlader det Tottenham med en sur spiller, der allerede har tilkendegivet, at han ikke ønsker at blive i Tottenham. Spørgsmålet er derfor, hvor længe Levy tør blive ved med at gamble med et salg af Bale,

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Tottenham forhaler salg
Man kan håbe til det sidste...

Spar pengene og sats på de fantastiske spillere vi har... Desuden mener der allerede er sket nok ændringer i truppen.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Hierro 2.0

• CC
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3 af CC
Besvaret af CC på emne Tottenham forhaler salg
Overvej den situation Levy og co. ville stå i, hvis Real pludselig trækker sig - kæft en lang næse!

12 år 11 måneder siden #4 af Hierro 2.0
Besvaret af Hierro 2.0 på emne Tottenham forhaler salg
Lad ham blive i Totteham - og så kan Levy få en lang næse, når vi nupper ham til "spotpris" næste sæson :-).. Men er helt enig med Vildfaren.. Jeg er også yderst fortrøstningsfuld, men den meget kompetente trupp vi har i år.. Her er Bale bestemt ikke en nødvendighed og jeg mener, at han på nogle områder vil påvirke truppen negativ - selvom det lyder meget dumt, når der snakkes om en spiller af Bales kaliber.. Mener bare, at vi har så meget talent i truppen, der vil sidde alt for meget på bænken, hvis Bale ankommer.. Det er ikke godt for nogle parter.. Bale's snor på holdet vil være utrolig lang (kan ikke undgås med det prisskilt, tror jeg) og slår han ikke til relativt hurtigt vil kritikken komme, da spillere som eks. Jese, Di Maria, Modric, Øzil, Isco, Benz, Morata, osv., ville være placeret på bænken.. Hvilket ingen er tilfredse med.. Det bliver spændende at følge.. Carlo skal måske have gang i det store rotationsshow, hvilket jeg også tvivler på, vil give den nødvendige kontinuitet, som jeg tror der er meget behov for..

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Hierro 2.0.
Følgende bruger(e) sagde tak: LasseRMD

12 år 11 måneder siden #5 af Siempre Madrid

Hierro 2.0 skrev: Lad ham blive i Totteham - og så kan Levy få en lang næse, når vi nupper ham til "spotpris" næste sæson :-).. Men er helt enig med Vildfaren.. Jeg er også yderst fortrøstningsfuld, men den meget kompetente truppe vi har i år.. Her er Bale bestemt ikke en nødvendighed og jeg mener, at han på nogle områder vil påvirke truppen negativ - selvom det lyder meget dumt, når der snakkes om en spiller af Bales kaliber.. Mener bare, at vi har så meget talent i truppen, der vil sidde alt for meget på bænken, hvis Bale ankommer.. Det er ikke godt for nogle parter.. Bale's snor på holdet vil være utrolig lang (kan ikke undgås med det prisskilt, tror jeg) og slår han ikke til relativt hurtigt vil kritikken komme, da Jese, Di Maria, Modric, Øzil, Isco, Benz, Morata, osv., ville være placeret på bænken.. Hvilket ingen er tilfredse med.. Det bliver spændende at følge.. Carlo skal måske have gange det store rotationsshow, hvilket jeg også tvivler på, vil give den nødvendige kontinuitet, som jeg tror der er meget behov for..

Overvej om Bale vil skifte til Real Madrid, hvis vi trækker os nu!? Der er ingen grund til hastværk. Han var ikke blevet udtaget til kampen mod Bilbao alligevel og efterfølgende er der landskampspause.

Gareth Bale er Real Madrid-spiller om en uge og sådan er det.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 11 måneder siden #6 af Kassow-Rossing

Hierro 2.0 skrev: Lad ham blive i Totteham - og så kan Levy få en lang næse, når vi nupper ham til "spotpris" næste sæson :-).. Men er helt enig med Vildfaren.. Jeg er også yderst fortrøstningsfuld, men den meget kompetente trupp vi har i år.. Her er Bale bestemt ikke en nødvendighed og jeg mener, at han på nogle områder vil påvirke truppen negativ - selvom det lyder meget dumt, når der snakkes om en spiller af Bales kaliber.. Mener bare, at vi har så meget talent i truppen, der vil sidde alt for meget på bænken, hvis Bale ankommer.. Det er ikke godt for nogle parter.. Bale's snor på holdet vil være utrolig lang (kan ikke undgås med det prisskilt, tror jeg) og slår han ikke til relativt hurtigt vil kritikken komme, da spillere som eks. Jese, Di Maria, Modric, Øzil, Isco, Benz, Morata, osv., ville være placeret på bænken.. Hvilket ingen er tilfredse med.. Det bliver spændende at følge.. Carlo skal måske have gang i det store rotationsshow, hvilket jeg også tvivler på, vil give den nødvendige kontinuitet, som jeg tror der er meget behov for..

Han er altså kun en spiller. Han kan ikke holde så mange mennesker på bænken. Hvis to spillere smutter og en kommer ind, så giver det mindst lige så meget tid til Jesé, Özli og Morata som hvis Bale ikke bliver købt. Hvilket han gør.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #7 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Tottenham forhaler salg
Han kommer
Tottenham har købt Erikssen til 100 mil så de skal sælge for at få penge ind

12 år 10 måneder siden #8 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Tottenham forhaler salg

Tobiasillas skrev: Han kommer
Tottenham har købt Erikssen til 100 mil så de skal sælge for at få penge ind

Har du da insiderviden om Tottenhams økonomi, siden du kan sige sådan?

"Maybe they hate me because I'm too good."

Leveret af Kunena Forum