Ancelotti: Casillas får snart chancen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti mødte i dag spansk presse forud for morgendagens kamp mod Ath. Bilbao.
Den italienske træner undgik helt som ventet ikke at udtale sig om målmands-duellen og der er genvalg til Diego López i målet:
- I morgen vil målmanden igen være Diego López, fordi han i øjeblikket spiller godt, er i god form og er rolig. Det er rigtigt, at Casillas er meget professionel, arbejder godt og fortjener min del af respekt for sit anførerhverv i Real Madrid. Jeg har snakket med ham før første kamp og i disse dage ønsker jeg at gøre det for at forklare situationen.
Selv om Iker Casillas gennemlever sin karrieres sværeste tid, afviser Ancelotti dog at målmands-legenden er på vej ud af klubben:
- Iker har ikke snakket med os om at rejse. Jeg tror ikke, at han vil væk. Vi har brug for to gode målmænd i denne sæson. I øjeblikket spiller Diego, men jeg er sikker på, at Casillas får chancen for at spille i denne sæson. Jeg vil snart træffe beslutning om at give ham chancen.
Der spekuleres i, at Iker Casillas får chancen i Real Madrids første kamp i Champions League, som er udekampen mod Galatasaray.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen