Kaká tæt på AC Milan
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Lykke skrev:
JimmyBroe skrev:
Lykke skrev: Ved godt at man sparer 10 mil om året i løn men til den pris han blev købt kunne de sgu godt havet gjort mere for at få noget for ham, i det mindste bare et symbolsk beløb.
Arg Lykke, jeg tror nu nok Madrid har gjort hvad de kunne... Jeg tror problemet hele vejen igennem disse mulige transfers omhandlende Kaka, har været ham selv og hans snothamrende vanvittige løn..
Syntes bare at en fri transfer for en spiller man har givet så mange penge for er helt henne i vejret. Der må da være nogle klubber der vil betale noget for ham. Nu står der også at han er gået med til at gå ned i løn, så der må da være nogle der har råd.
Spørgsmålet er, om Kaká har haft ønske om at skifte til andre klubber? Og så er de eventuelt interesserede klubber også til fulde klar over, at Real Madrid ligger inde med en aldeles løntung spiller, som ikke bidrager med en kæft, hvis man ser bort fra Trofeo-dit-og-dat-kampe. Det fordrer ikke til at byde væsentligt for ham.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev:
Lykke skrev:
JimmyBroe skrev:
Lykke skrev: Ved godt at man sparer 10 mil om året i løn men til den pris han blev købt kunne de sgu godt havet gjort mere for at få noget for ham, i det mindste bare et symbolsk beløb.
Arg Lykke, jeg tror nu nok Madrid har gjort hvad de kunne... Jeg tror problemet hele vejen igennem disse mulige transfers omhandlende Kaka, har været ham selv og hans snothamrende vanvittige løn..
Syntes bare at en fri transfer for en spiller man har givet så mange penge for er helt henne i vejret. Der må da være nogle klubber der vil betale noget for ham. Nu står der også at han er gået med til at gå ned i løn, så der må da være nogle der har råd.
Spørgsmålet er, om Kaká har haft ønske om at skifte til andre klubber? Og så er de eventuelt interesserede klubber også til fulde klar over, at Real Madrid ligger inde med en aldeles løntung spiller, som ikke bidrager med en kæft, hvis man ser bort fra Trofeo-dit-og-dat-kampe. Det fordrer ikke til at byde væsentligt for ham.
Jeg er også bare en bitter gammel dame i dag, skal bare brokke mig lidt for at komme af med det.
Prøv at se den pris Callejon blev foræret væk for og den pris der er blevet givet for eks. Carvajal, og nu Bale til den vanvittige pris...er der ingen regnskabschef ansat ved Real Madrid til at holde øje med hvad fanden der forgår
Jeg sidder tilbage med et billed af Kaka som en ydmyg, sympatisk fodboldspiller inde på banen, men udenfor banen et naivt pengegrisk sv*n. Naivt i den forstand at han har regnet med at få spilletid under Ancelotti. Bare se på holdkortet, du skal være en kæmpestjerne for at få fast plads på det hold -det er lang tid siden at du kunne ha' spillet dig på sådan et hold, ca. 4 år siden faktisk.... Og det tror jeg først han har indset her for et par dage siden, da nogen har hvisket ham i øret, at Bale handlen var gået igennem, og han så endelig har indset at der ikke var meget spilletid tilovers.
Kaka har været en joke i Madrid, og det har nærmest været som at se et afsnit af serien Klovn.. Man sidder og krummer tæer, tager sig til hovedet og siger: det gør han bare ikke det der....
Jeg er her stadig XOXO
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
NDR skrev: Jeg synes simpelthen det er forfærdeligt at en mand til den indkøbspris skal foræres væk, og så har man endda sat og tigget Milan hele dagen om at gå med til at tage ham.
Prøv at se den pris Callejon blev foræret væk for og den pris der er blevet givet for eks. Carvajal, og nu Bale til den vanvittige pris...er der ingen regnskabschef ansat ved Real Madrid til at holde øje med hvad fanden der forgår
Priserne for Callejón og Carvajal er der vel ikke noget i vejen med?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.