Özil afviser Arsenal

12 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Det var imødeset med en stor portion gru fra Madridistas.dk verden over, at Arsenal angiveligt skulle være tæt på at hente den tyske verdensstjerne Mesut Özil.

Men nu mener Marca at vide, at tyskeren har afvist englændernes tilbud med henvisning til, at han nyder livet i Madrid og derfor ikke ser nogen grund til at forlade klubben. Heller ikke selvom Real Madrid i går hentede Gareth Bale.

Dermed har Özil ikke fortrudt sin udtalelse fra sidste uge, hvor han klart tilkendegjorde sine sportslige ambitioner:

- Jeg har kontrakt til 2016 og jeg føler mig godt tilpas her og har et godt forhold til mine holdkammerater. For mig er det en ære at spille på dette hold. Jeg ønsker at triumfere her. Der er skrevet meget i medierne og der har været snakket om nogle interessante muligheder, men jeg har kontrakt og fortsætter i Real Madrid. Jeg har det rigtig godt og har trænerens tillid. Der er en række mål, som vi gerne vil opnå og hver enkelt har en rolle at spille og det er et af motiverne for at jeg ønsker at fortsætte.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #2 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Özil afviser Arsenal
Men Man U meldes også interesserede i ham. Kunne desværre sagtens forestille mig, at han skiftede til dem.
Men hvor vil han da blive savnet, som den store kreatør han er.

Det optimale for transfervinduet var, at man beholdt Özil og kom af med Di Maria!

"Maybe they hate me because I'm too good."

12 år 10 måneder siden #3 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Özil afviser Arsenal

Men nu mener Marca at vide, at tyskeren har afvist englændernes tilbud med henvisning til, at han nyder livet i Madrid og derfor ikke ser nogen grund til at forlade klubben.

Come on... helt ærligt...

Så han nyder simpelthen livet i Real Madrid og ser absolut ingen grund til at forlade klubben? Det vidnede hans sure miner helt sikkert om, da han gik fra banen og direkte ned i omklædningsrummet sidst han blev skiftet ud. Og da han sad på bænken i forrige kamp.

Er det er helt utænkeligt, at han i stedet ikke kunne blive enig med Arsenal om det i økonomiske?

12 år 10 måneder siden #4 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Özil afviser Arsenal
United skulle være tæt på at hente Ander Herrera i Athletic Club, så den tror jeg ikke på.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 10 måneder siden #5 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Özil afviser Arsenal

El_Juan skrev:

Men nu mener Marca at vide, at tyskeren har afvist englændernes tilbud med henvisning til, at han nyder livet i Madrid og derfor ikke ser nogen grund til at forlade klubben.

Come on... helt ærligt...

Så han nyder simpelthen livet i Real Madrid og ser absolut ingen grund til at forlade klubben? Det vidnede hans sure miner helt sikkert om, da han gik fra banen og direkte ned i omklædningsrummet sidst han blev skiftet ud. Og da han sad på bænken i forrige kamp.

Er det er helt utænkeligt, at han i stedet ikke kunne blive enig med Arsenal om det i økonomiske?

El Juan - du har ret. Özils EGET citat i artiklen vidner helt klart om en mand, der bare hader at være i Madrid!!!

At han så godt kan skifte, er noget andet, men det vil i så fald ikke skyldes et ønske om selv at komme væk.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 10 måneder siden #6 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Özil afviser Arsenal

El Juan - du har ret. Özils EGET citat i artiklen vidner helt klart om en mand, der bare hader at være i Madrid!!!

At han så godt kan skifte, er noget andet, men det vil i så fald ikke skyldes et ønske om selv at komme væk.

Kom nu ind i kampen, Oscar. Hvor blind har man lov at være. I stedet for at vinkle det, så der kun er én side af sagen. Den at Özil er glad og alt er godt. Lidt mere skarphed og nuance, tak :-)

Du aner ikke en høstblomst om, hvorvidt han egentlig selv ønsker at komme væk eller ej. Og det er en anelse naivt, hvis du udelukkende baserer hele Özil-sagen - og sandheden omkring denne - omkring det ene citat. Jøsses altså...

Rogoshin skrev: Er det er helt utænkeligt, at han i stedet ikke kunne blive enig med Arsenal om det i økonomiske?

Det at han går i omklædningsrummet, kan der være 1000 forskellige grunde til.[/quote]

Men det er sikkert helt tilfældigt, at han reagerede på den måde, på netop det tidspunkt. Og han i den efterfølgende kamp sidder på bænken i samtlige 90 minutter... :-)

Edit: Pointen til jer begge. I aner ikke hvad det er sandt eller usandt. Det ene udelukker ikke det andet. Det er tåkrummende, når en historie til gengæld bliver vinklet som om, der kun er en side af sagen, fordi skribenten stiger sig blind på sin egen lille sandhed.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved El_Juan.

Leveret af Kunena Forum