Bale udlever drømmen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Spansk undervisningen er allerede blevet indledt, og fortællingen på castellaño om drømmeskiftet til Real Madrid gik lige i hjerterne på verdens madridistas:
"Es un sueño para mí jugar en el Real Madrid, gracias. Gracias por esta gran acogida. Hala Madrid!"
Jovist. Han havde styr på forarbejdet. Gareth Bale. Som han stod der i jakkesæt, vinkende til masserne og mere end en anelse duperet over hele virakken.
Den let kejtede waliser med det ydmyge smil kunne under gårsdagens præsentation på Bernabéu lade sig hylde af de tusinder af fremmødte, der i den grad nød den længe ventede offentliggørelse af den nu tidligere Tottenham-profil.
Og Bale selv nød tydeligvis også virakken. Flere gange nærmest stod der en aura af stolthed fra spillerens krop – og med god grund. Billeder fra superstjernens egen barndom afslører op til flere billeder af nyindkøbet i en Madrid-trøje. Jovist. Dette er virkelig et drømmeskifte.
Florentino Peréz kaldte ham en spiller, der var født til at optræde for Real Madrid, mens Bale undervejs i sin egen præsentation fik berørt drømmen om at vinde den 10. Europæiske Mesterholdstitel med Real Madrid, det svære brud med sit elskede Tottenham og den fantastiske modtagelse klubben har givet ham. Nå ja, og så kom han også omkring Cristiano Ronaldo på en af de mest oprigtige måder længe set.
- Jeg tror ikke på, at jeg skal hjælpe Cristiano med at blive den bedste i verden, det er jo allerede. Han er en af de overvejende grunde til, at jeg kom her til, og jeg glæder mig til at arbejde sammen med ham, sagde Bale, der trods sit enorme prisskilt bestemt har accepteret hierarkiet i Madrid:
- Hvem der tager frispark? Cristiano er 'boss' her. Jeg venter og ser, hvad han siger. Han er stjernen og han har allerede vist det flere gange.
Købsprisen på Bale er endnu ikke offentliggjort, men de mest vedvarende rygter peger på en pris på cirka 91 millioner Euro, hvilket gør til den næstdyreste i historien. Kun overgået af førnævnte Cristiano Ronaldo.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
På trods af Bales høje stjernestatus, så er han (ligesom Kaka) en spiller der nemt vil fitte ind i truppen socialt. Har spillerne det godt uden for banen, så spiller de også ofte bedst på banen.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Han virker som en solid fyr - bare det, at han er gift med sin barndomskæreste, siger altså vildt meget i mine øjne.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Jeg tror på ham!
Jeg er mest spændt på om ham og Ronaldo kan få det til at fungere - både på og udenfor banen. Jeg håber virkelig at han vil tilføre vores spil den ekstra dimension og gøre begge vores kanter til de bedste i verden på deres position.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Jeg tror, at han kommer til at vinde en masse fans med sin opførsel, forhåbentlig bliver spillet lige så godt ;)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Marcelohoppen12
- Gæst
-