Real Madrid afviste Manchester United
Manchester United forsøgte i en sidste øjeblikshandel at hente Real Madrids tyske panservogn Khedira, men Real Madrid afviste prompte englændernes bud på 40 millioner euro; en handel var aldrig på trapperne.
- Real afviste tilbuddet, og det var det. Jeg havde en god snak med Ancelotti for et par uger siden, og han gjorde det klart for mig, at han regnede med mig i Real Madrid, sagde Khedira, ifølge MARCA, i en noget kort bemærkning.
Den tyske midtbaneslider havde også et par ord at knytte til Özils skifte, som ikke kom som nogen overraskelse.
- Det var ikke nogen overraskelse for mig. For to-tre dage siden fortalte Özil om sine planer. Vi er meget gode venner. Det kan vise sig at være et sportsligt tab for Real Madrid, men det var Özils eget ønske at forlade Real Madrid, skulle Khedira være citeret for at sige, ifølge MARCA.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Derimod forstår jeg ikke, hvorfor man fra klubbens side ikke kunne se et perfekt samarbejde mellem Isco og Özil, som kunne deles om den offensive centrale midtbane!
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Salix7 skrev: Jeg forstår ikke, hvorfor Madrid ikke solgte Khedira og beholdte Özil - uden Khedira på den defensive midtbane vil vi stadig være godt dækket - da vi har lovende spillere som Modric, Illara, Casemiro og Xabi.
Derimod forstår jeg ikke, hvorfor man fra klubbens side ikke kunne se et perfekt samarbejde mellem Isco og Özil, som kunne deles om den offensive centrale midtbane!
Uden Khedira's drivkraft på midtbanen, så ville den se utrolig tynd ud. Er enig i at man måske kunne bruge nogle af de andre midtbane spillere mod dårligere modstandere. Men Khedira er vital mod gode hold, pga. han fylder så meget, specielt defensivt.
Man burde anerkende Khedira, men desværre undervurderer mange hans betydning for holdet!
- The Legend
- Gæst
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista.