Isco bliver Real Madrids nye 10er

12 år 10 måneder siden #13 af Real Madrid

baggins skrev:

Mathiaska skrev:

The Legend skrev: Hvis det er kan Bale spille lige bagved angriberen, ellers har vi jo også set, at Ronaldo er fri i denne sæson, og han har lægger sig også nogle gange bagved angriberen. Det er selvfølgelig skidt, hvis Isco er skadet længe, men en kort skadespause kan nemt løses.

Det var faktisk på denne position Bale tog udgangspunkt størstedelen af sidste sæson i Spurs. Så - al respekt for fantastiske Isco - kan også en længerevarende skade løses. Desuden kan Di Maria til nøds spille der mens både Jesé og Ronaldo også er grotesk alsidige.
Derudover er det jo Modrics tidligere plads, dog ser jeg ham helst blive hvor han er og pt brilliere.

Di Maria, Bale, Jese og Ronaldo er alle gode fodboldspillere, men deres svageste punkt er at spille i små rum og spille centralt. De er alle direkte spillere, der alle spiller bedst på kanten, hvor de kan trække ind i banen for afslutte eller lave indlæg. Derfor er de ikke egnet til at ligge bag en angriber. Og når Bale spillede centralt for Tottenham, var det i en meget fri rolle hvor han hele tid søgte ud på kanten.

Men hold da op en kvalitet vi har på kanterne!

Derudover, så vil jeg være mere end tryg ved at spille med Modric (på Isco positionen), og Ilarra/Alonso og Khedira ved siden af.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Omar
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #14 af Omar
Besvaret af Omar på emne Isco bliver Real Madrids nye 10er

Dios skrev: Mathiaska skrev:

Derudover er det jo Modrics tidligere plads, dog ser jeg ham helst blive hvor han er og pt brilliere.

For hvem?

Tottenham.

12 år 10 måneder siden #15 af elle44
Han spillede cm for Tottenham. Men jeg synes han har vist at han godt kan spillere lidt længere oppe hvis det er nødvendigt

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #16 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Isco bliver Real Madrids nye 10er

Omar skrev:

For hvem?

Tottenham.

I Tottenham spillede Luka Modric centralt sammen med en defensiv midtbanespiller - primært Scott Parker. Han havde ikke nogen 10'er-rolle (men hvor er jeg dog træt af at høre de tal blive smidt rundt), ligesom han tydeligvis - bedømt især på hans niveau i indeværende sæson - heller ikke skal have i Real Madrid, hvis vi vil have det optimale ud af ham.

Det er helt rigtigt, at vi har alternativer, der til nøds kan gå an, hvis Isco er skadet eller har karantæne, men der er ikke en eneste holdbar løsning. Kantspillere løber vi til gengæld ikke tør for.

12 år 10 måneder siden #17 af Real Madrid

Orange You Glad skrev:

Omar skrev:

For hvem?

Tottenham.

I Tottenham spillede Luka Modric centralt sammen med en defensiv midtbanespiller - primært Scott Parker. Han havde ikke nogen 10'er-rolle (men hvor er jeg dog træt af at høre de tal blive smidt rundt), ligesom han tydeligvis - bedømt især på hans niveau i indeværende sæson - heller ikke skal have i Real Madrid, hvis vi vil have det optimale ud af ham.

Det er helt rigtigt, at vi har alternativer, der til nøds kan gå an, hvis Isco er skadet eller har karantæne, men der er ikke en eneste holdbar løsning. Kantspillere løber vi til gengæld ikke tør for.

Hvis Isco løber ind i en skade, vil jeg skam ikke frygte nogen hold i Spanien eller i CL med denne formation:

Khedira-Alonso-Modric

Bale-Benzema-Ronaldo

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 10 måneder siden #18 af elle44

Real Madrid skrev:

Orange You Glad skrev:

Omar skrev:

For hvem?

Tottenham.

Hvis Isco løber ind i en skade, vil jeg skam ikke frygte nogen hold i Spanien eller i CL med denne formation:

Khedira-Alonso-Modric

Bale-Benzema-Ronaldo

Jeg er enig. Selvom det måske ikke er hans bedste plads, så synes jeg da han har evnerne til at spille den, og spille den godt. Vi skal heller ikke glemme, at Mourinho valgte Modric på den plads, frem for Özil, i en håndfuld kampe sidste sæson

12 år 10 måneder siden #19 af Dios
Alle spillere er alsidige til et vis punkt, og jeg går også helt klart ind for en trup med alsidige spillere, men kun af 1 grund. Så vi ikke har 2 verdensklassespillere til hver position. Derfor mener jeg heller ikke vi skal have en erstatning ude på bænken, hvis Isco bliver skadet. Så skal truppen være bred og alsidig nok til og dække et sådan tab.
Personligt ville jeg nok foretrække og have Di María inde centralt, for det vil give mindst mulig rokering på holdet.

Men vi har både Bale, Di María og Modric som kan spille Isco's rolle. Ikke ligeså godt, men det er altid et stort slag, og miste nogle af de bedste spillere på holdet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum