Cristiano Ronaldo vil ikke fejre scoringer på Old Trafford

13 år 7 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Der venter et følelsesladet opgør for Cristiano Ronaldo, når der tages hul på Champions League i februar måned.

Real Madrid skal nemlig op mod portugiserens tidligere klub, Manchester United, hvor han lagde grunden til sin imponerende karriere og han er da også fortsat fuld af respekt for den engelske klub og derfor har han besluttet, at han ikke vil fejre eventuelle scoringer på Old Trafford af respekt for Manchester Uniteds spillere og tilhængere og ikke mindst Alex Ferguson.

Spændende bliver det dog også, hvordan Cristiano Ronaldo bliver modtaget på Old Trafford.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Ali-12500
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #2 af Ali-12500
Reskpekt

13 år 7 måneder siden #3 af Steen
Lille detalje, men det ikke kun på Old trafford han ikke vil fejre en scoring, heller ikke på Bernabeu har han tænk sig at gøre det.

13 år 7 måneder siden #4 af Hugol
Jeg skal nok juble rigeligt for ham hvis vi scorer.

Har valgt at takke af på forum!

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #5 af kavver
Jeg har den holdning, at jeg synes det er mangel på respekt, overfor det hold han spiller på. Og når det ikke engang er hans barndomsklub. For fanden da. Kan bliver helt sur på manden.
Kan også huske en kamp, hvor Morten Bruun sagde det samme. Og kan kun give ham ret i at det er mangel på repekt overfor Reals fans - ikke at juble med klubben.

• karimbenz9
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #6 af karimbenz9
Det kan godt være han ikke spillede der da han var barn, men han kom til som 18-årig, og efter det de har gjort for ham, må du da respektere hans beslutning. Var det mangel på respekt, da Benzemas valgte ikke at fejre sin scoring mod Lyon? Ja, jeg ved godt det var hans barndomsklub, men det er lidt samme situation Ronaldo er i.

Det er så vildt, at man skal hakke så meget ned på ting, som alle ville være fuldstændig ligeglade med, hvis manden ikke hed Ronaldo.

13 år 7 måneder siden #7 af Dios
Vil man opretholde et godt forhold, så skal han selvfølgelig ikke juble, og min personlige holdning er den samme. Jeg er sikker på Ronaldo vil glæde sig over sine scoringer, og Real Madrid's videre avencement efter kampen, men af ren respekt for Man Utd og fansene, så skal der ikke jubles på nogen måde

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 7 måneder siden #8 af Holm90
Selvfølgelig skal man juble når man scorer. Hver gang! specielt i Champions league.
Jeg forstår godt denne "trend" med ikke at juble mod en gammel klub, men så længe man ikke håner, eller laver en lille indøvet dans med sine hold kammerater, er man da for snæversynet og nærtagende hvis man bliver fornærmet over det,

Selvfølgelig skal armene op i vejret når man scorer. Kom da ind i kampen.

Leveret af Kunena Forum