Florentino Pérez vil forklare Özil-salg
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det kom som et chok for mange, at Mesut Özil blev solgt i de sidste minutter af transfervinduet og salget af den populære tysker har også sendt chokbølger langt ind klubben.
Derfor ventes det, at Real Madrid-præsident Florentino Pérez vil benytte den forestående generalforsamling den 22. september i klubben til at forklare medlemmerne, hvorfor man skred til den drastiske beslutning.
Og ifølge spanske ABC vil Florentino Pérez forklare medlemmerne, at man besluttede at sælge Mesut Özil, fordi han ikke havde en stabil livsførelse og tilbragte for mange nætter i det madrilenske natteliv i selskab med kvinder og den livsførelse påskønnede man ikke i klubbens sportslige ledelse, fordi det fremprovokerede, at han ikke fik nok hvile til at præstere som ønsket på banen.
Den endelige afgørelse faldt dog, da man i forbindelse med at have tilbudt Mesut Özil en forlængelse af kontrakten med tilhørende lønforhøjelse til 6,5 millioner € blev mødt af et modkrav fra Mesut Özils far, som forlangte 2 millioner € mere.
Dermed ophørte klubbens tålmodighed med Mesut Özil, hvilket førte til salget af ham til Arsenal, som betalte 50 millioner € for tyskeren.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Medierne er enige. Ingen af dem skriver at Real Madrid ville af med Özil, det var hans egen skyld. Hans lønkrav, at hans far lækkede historier til pressen om at hans søn skulle være i kontakt med Manchester United, for at presse klubben til at give ham den kontrakt, og så hans livsstil, skulle være årsagerne til at han blev solgt.
Cadena Cope/ Cadena SER, kan ikke helt huske hvilken, skrev også for et par dage siden at Özil var sur og deprimeret efter han var skiftet til Arsenal, da han følte at hans fars beslutning om at tvinge ham til at skifte væk var forkert.
- Omar
- Gæst
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Omar skrev: www.islam44.net/2013/01/mesut-ozil-is-muslim.html
Mest ligegyldige indlæg til dato.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Omar
- Gæst
-
Real Madrid skrev:
Omar skrev: www.islam44.net/2013/01/mesut-ozil-is-muslim.html
Mest ligegyldige indlæg til dato.
Hvorfor?
Jeg tror næppe på at det er den rigtige forklaring.
Steen skrev: www.mirror.co.uk/news/uk-news/arsenal-st...ut-ozil-left-2259049
Medierne er enige. Ingen af dem skriver at Real Madrid ville af med Özil, det var hans egen skyld. Hans lønkrav, at hans far lækkede historier til pressen om at hans søn skulle være i kontakt med Manchester United, for at presse klubben til at give ham den kontrakt, og så hans livsstil, skulle være årsagerne til at han blev solgt.
Cadena Cope/ Cadena SER, kan ikke helt huske hvilken, skrev også for et par dage siden at Özil var sur og deprimeret efter han var skiftet til Arsenal, da han følte at hans fars beslutning om at tvinge ham til at skifte væk var forkert.
Jeg ved ikke om jeg vil påstå, at alle medierne er enige. De engelske medier citerer alle sammen den samme El Mundo historie, det er ikke noget de har været ude og få bekræftet på egen hånd. Og den El Mundo historie lugter langt væk af både spin og sensationalisme. Jeg tror gerne Özils far har spillet en rolle og hans attitude har nok heller ikke hjulpet, men hans livstil? Den kvinde han skulle have lejet privatfly for at besøge i Italien, er den samme kvinde som italienske medier (kilden til rygterne om Özils affære med hende) sendte Ronaldo til Italien for, i en sag der endte i retten og med sejr til Ronaldo. Så den historie har jeg svært ved at tillægge megen vægt.
MMM skrev:
Steen skrev: www.mirror.co.uk/news/uk-news/arsenal-st...ut-ozil-left-2259049
Jeg ved ikke om jeg vil påstå, at alle medierne er enige. De engelske medier citerer alle sammen den samme El Mundo historie, det er ikke noget de har været ude og få bekræftet på egen hånd. Og den El Mundo historie lugter langt væk af både spin og sensationalisme. Jeg tror gerne Özils far har spillet en rolle og hans attitude har nok heller ikke hjulpet, men hans livstil? Den kvinde han skulle have lejet privatfly for at besøge i Italien, er den samme kvinde som italienske medier (kilden til rygterne om Özils affære med hende) sendte Ronaldo til Italien for, i en sag der endte i retten og med sejr til Ronaldo. Så den historie har jeg svært ved at tillægge megen vægt.
Jeg snakker ikke kun om det med de vilde nætter, jeg mente mere at det var hans lønkrav og hans far/agent der var skyld i hans exit, og det er også det alle medierne skriver. Det med kvinderne giver jeg ikke meget for, jeg ved ikke om det er rigtigt, og så længe det ikke går udover hans spil på banen så er jeg også ret ligeglad. Hvis det var sandt, så tror jeg at det eneste det krævede var bare en samtale med Özil, og så var det problem væk.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
- Åberg
- Gæst
-
Undskyldningen omkring hans far, løn og attitude tror jeg simpelthen ikke på og da slet ikke i en klub som Madrid der altid huser
de største egoister. Perez ved han har dummet sig og forsøger nu at vaske hænder. Nå men tillykke med Bale ... Spændende med ham om ikke andet.