Florentino Pérez vil forklare Özil-salg

12 år 9 måneder siden #13 af Dios
Det er da også lidt komisk, at Real Madrid ville forlænge hans kontrakt, hvis han allerede var i bad standing. Det kan kun skyldes lønnen, og den afvisning Özil han fik. Så kan man diskutere om det er faderen eller Özil selv som er grådig, eller om Real Madrid bare ikke værdsatte ham. Jeg er stadig helt klart på sidstnævnte, og jeg er også mere på, at Perez bare skal vaske hænder, og det udadtil skal virke okay.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Lassemadrid
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #14 af Lassemadrid
Besvaret af Lassemadrid på emne Florentino Pérez vil forklare Özil-salg
Ret mig hvis jeg tager fejl, men jeg har aldrig set marca eller as skrive om Özil disciplinere problemer før nu, og ej har jeg aldrig set billedere af Ôzil i nattelivet.

Jeg tror der er 2 ting i det her.
1. Hans far var grådig og ville have Real Madrid skulle give ham en klækkelig lønforhøjelse og det ville de ikke gå med til, og derfor bildte hans far ham ind at, de ikke værdsatte ham.
2. Han blev usikker hvor stor en rolle han ville få, efter de købte 2 potentiale startere i Isco og Bale, og med et VM i vente, turde han ikke tage kampen op.

12 år 9 måneder siden #15 af Siempre Madrid

Lassemadrid skrev: Ret mig hvis jeg tager fejl, men jeg har aldrig set marca eller as skrive om Özil disciplinere problemer før nu, og ej har jeg aldrig set billedere af Ôzil i nattelivet.

Jeg tror der er 2 ting i det her.
1. Hans far var grådig og ville have Real Madrid skulle give ham en klækkelig lønforhøjelse og det ville de ikke gå med til, og derfor bildte hans far ham ind at, de ikke værdsatte ham.
2. Han blev usikker hvor stor en rolle han ville få, efter de købte 2 potentiale startere i Isco og Bale, og med et VM i vente, turde han ikke tage kampen op.

Google og "Özil vida nocturna" og så har du stof til en hel doktor-afhandling. Jeg skal ikke være den, der anklager Mesut Özil for at være useriøs, for så er der mange i Real Madrid-truppen, der kan proppes i den kategori, men hvis man mangler inspiration til en god tur i byen i Madrid, er tyskeren en god mand at spørge til råds.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Leveret af Kunena Forum