Angriber-køb i januar?

12 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spansk presse har Real Madrid gemt lidt penge på kistebunden til et eventuelt køb af en angriber, når transfervinduet åbner igen i januar måned.

Her vil man angiveligt hente enten Luis Súarez eller Radamel Falcao, såfremt Karim Benzema ikke slår til i de kommende måneder og viser sig som den målfarlige angriber, som han er indkøbt til at være.

Selv om den colombianske angriber skiftede fra Atlético Madrid til Monaco, menes det at han har en klausul i sin nye kontrakt, som tillader ham at forhandle med Real Madrid og sammen med Luis Súarez har han den fordel, at ingen af dem bliver belastet af Champions League-kampe og derfor vil være med for Real Madrid i det nye år.

Karim Benzema har dog fået en udmærket start for Real Madrid, hvor han har fungeret som både målscorer og oplægger, men han er ikke videre populær på Estadio Santiago Bernabéu, hvor han i de to første kampe har været offer for pibekoncerter og publikums dom har ofte været afgørende for en spillers fremtid i klubben.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #2 af Steen
Besvaret af Steen på emne Angriber-køb i januar?
Jeg håber virkelig at Benzema kommer tilbage i form, hans spillestil vil passe perfekt ind med Ronaldo og Bale ved siden af. Hans ''playmaker'' evner kommer til at give dem en hjælpende hånd. Falcao vil være en afslutter, og ikke en der kommer til at skabe mange målchancer til de to, hvilket Benzema uden tvivl kommer til. Suarez vil jeg ikke have uanset hvad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Dios, JimmyBroe, rezamadridista, NDR

12 år 10 måneder siden #3 af NDR
Besvaret af NDR på emne Angriber-køb i januar?
Hvis nu Benzema laver 20 asister til Ronaldo og Bale og selv laver 20 mål, og som sædvanlig spiller hans sædvanlige stil hvor gule og røde kort er en by i Rusland, dvs. stik modsat som mange af de andre som ofte går over stregen og i sidste ende stiller deres hold i den situation at de får karantæne og dermed ikke står til rådighed og derfor sætter holdet i den situation at man må spille med den næstbedste, så er det jo supert, for måske er han ikke den mest aggressive angriber, men han formår så alligevel at score mål nok til at placere sig i den gode ende af skalaen set i forhold til mange af de andre topholds angribere i antal scoringer, og så er han som nævnt tidligere i dette indlæg absolut værdig i den hvide trøje i modsætning til mange andre som f.eks Suarez som bider, Zlatan som er næsten bindegal, eller Ronaldo som brokker sig gang på gang, så helt ærlig!!! stop det pipekoncerter, det kaster jo intet positivt af sig på længere sigt...han er og bliver min favorit.
Hvis Benzema levere 20 asister og 20 mål, så er det jo altså bedre end 30 mål og 2 assister.
Iøvrigt, så har han aldrig i nogle af de tidligere sæsoner i Madrid fået særlig mange kampe med fuld spilletid, så halv spilletid kan jo fanden statistisk set også kun give det halve antal mål....så lad os nu se......han får 20 mål i år og de 20 assister, med garanti!!

12 år 10 måneder siden #4 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Angriber-køb i januar?

NDR skrev: Hvis nu Benzema laver 20 asister til Ronaldo og Bale og selv laver 20 mål, og som sædvanlig spiller hans sædvanlige stil hvor gule og røde kort er en by i Rusland, dvs. stik modsat som mange af de andre som ofte går over stregen og i sidste ende stiller deres hold i den situation at de får karantæne og dermed ikke står til rådighed og derfor sætter holdet i den situation at man må spille med den næstbedste, så er det jo supert, for måske er han ikke den mest aggressive angriber, men han formår så alligevel at score mål nok til at placere sig i den gode ende af skalaen set i forhold til mange af de andre topholds angribere i antal scoringer, og så er han som nævnt tidligere i dette indlæg absolut værdig i den hvide trøje i modsætning til mange andre som f.eks Suarez som bider, Zlatan som er næsten bindegal, eller Ronaldo som brokker sig gang på gang, så helt ærlig!!! stop det pipekoncerter, det kaster jo intet positivt af sig på længere sigt...han er og bliver min favorit.
Hvis Benzema levere 20 asister og 20 mål, så er det jo altså bedre end 30 mål og 2 assister.
Iøvrigt, så har han aldrig i nogle af de tidligere sæsoner i Madrid fået særlig mange kampe med fuld spilletid, så halv spilletid kan jo fanden statistisk set også kun give det halve antal mål....så lad os nu se......han får 20 mål i år og de 20 assister, med garanti!!

Jeg var ved at miste vejret flere gange. Hvordan kan man skrive 7-8 linjer uden et punktum!

Ellers er jeg enig i din pointe om at hvis man laver 20 mål og 20 assister, så det bedre end at lave 30 mål og 2 assister. Men Benzemas problem er, at han ikke laver de 20 mål. Sidste år scorede han omkring de 10 i ligaen, hvilket Isco nok kommer til at gøre. Med Bales ankomst og Øzils afgang kan jeg ikke se, hvordan Benzema skulle kunne forbedre sin scoringsnit. Man har erstattet en spiller der lægger op til 9 mål og scorer 1, med en spiller der scorer 9 mål og lægger op til 1 (groft sagt).

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

12 år 10 måneder siden #5 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Angriber-køb i januar?
Benzema har fået en god start på sæsonen 2013/14, og jeg kan vitterligt ikke se, hvorfor han skulle stoppe nu, tværtimod tror jeg bare han bliver bedre, og bygger mere på samt får større selvtillid. Derudover så har Benzema alt i alt faktisk en fantastisk statistik i Real Madrid. Især taget i betragning af, at der er en vis portugiser, der scorer 50 mål pr. sæson.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 10 måneder siden #6 af BBB
Besvaret af BBB på emne Angriber-køb i januar?

Real Madrid skrev: Benzema har fået en god start på sæsonen 2013/14, og jeg kan vitterligt ikke se, hvorfor han skulle stoppe nu, tværtimod tror jeg bare han bliver bedre, og bygger mere på samt får større selvtillid. Derudover så har Benzema alt i alt faktisk en fantastisk statistik i Real Madrid. Især taget i betragning af, at der er en vis portugiser, der scorer 50 mål pr. sæson.

Husk nu forklaringer til tallene, når du lægger statistik op :-) det eneste jeg kan udlede af de tal er kampe og mål, og generelt set er det lavt med under et mål i hver anden kamp for en klub som Real.

12 år 10 måneder siden #7 af rezamadridista

BBB skrev:

Real Madrid skrev: Benzema har fået en god start på sæsonen 2013/14, og jeg kan vitterligt ikke se, hvorfor han skulle stoppe nu, tværtimod tror jeg bare han bliver bedre, og bygger mere på samt får større selvtillid. Derudover så har Benzema alt i alt faktisk en fantastisk statistik i Real Madrid. Især taget i betragning af, at der er en vis portugiser, der scorer 50 mål pr. sæson.

Husk nu forklaringer til tallene, når du lægger statistik op :-) det eneste jeg kan udlede af de tal er kampe og mål, og generelt set er det lavt med under et mål i hver anden kamp for en klub som Real.

Hvad skal han så op på? 1 mål/kamp?

- Ingen svæver på banen som Zizou!

12 år 10 måneder siden #8 af baggins
Besvaret af baggins på emne Angriber-køb i januar?
Jeg tror det er alt for hurtigt at dømme, om vi skal hente en ny top-angriber. Og ud over Falcao og Suarez har El Shaarawy udtalt at han afviste Madrid. Men jeg tror virkelig at man skal kigge mod Morata, uden at give ham alt for meget ansvar. Han har lige lave fem mål i to kampe for u21 landsholdet og han lavede også fem under u21 EM. Og selvom det er et lavere niveu end på Madrids førstehold, så viser det at han har en medfødt skarphed, der bare skal udvikles og forbedres.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 10 måneder siden #9 af BBB
Besvaret af BBB på emne Angriber-køb i januar?
0,66 ville da være dejligt, men der er virkelig lang vej.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved BBB.

12 år 10 måneder siden #10 af NDR
Besvaret af NDR på emne Angriber-køb i januar?

ZizouMo skrev:

NDR skrev: Hvis nu Benzema laver 20 asister til Ronaldo og Bale og selv laver 20 mål, og som sædvanlig spiller hans sædvanlige stil hvor gule og røde kort er en by i Rusland, dvs. stik modsat som mange af de andre som ofte går over stregen og i sidste ende stiller deres hold i den situation at de får karantæne og dermed ikke står til rådighed og derfor sætter holdet i den situation at man må spille med den næstbedste, så er det jo supert, for måske er han ikke den mest aggressive angriber, men han formår så alligevel at score mål nok til at placere sig i den gode ende af skalaen set i forhold til mange af de andre topholds angribere i antal scoringer, og så er han som nævnt tidligere i dette indlæg absolut værdig i den hvide trøje i modsætning til mange andre som f.eks Suarez som bider, Zlatan som er næsten bindegal, eller Ronaldo som brokker sig gang på gang, så helt ærlig!!! stop det pipekoncerter, det kaster jo intet positivt af sig på længere sigt...han er og bliver min favorit.

Jeg var ved at miste vejret flere gange. Hvordan kan man skrive 7-8 linjer uden et punktum!

Ellers er jeg enig i din pointe om at hvis man laver 20 mål og 20 assister, så det bedre end at lave 30 mål og 2 assister. Men Benzemas problem er, at han ikke laver de 20 mål. Sidste år scorede han omkring de 10 i ligaen, hvilket Isco nok kommer til at gøre. Med Bales ankomst og Øzils afgang kan jeg ikke se, hvordan Benzema skulle kunne forbedre sin scoringsnit. Man har erstattet en spiller der lægger op til 9 mål og scorer 1, med en spiller der scorer 9 mål og lægger op til 1 (groft sagt).

Jeg synes at man skal forsøge at glemme sidste sæson da det var nedtur for flere af spillerene og istedet anvende forrige sæson som eksempel. Hvorfor skulle han ikke kunne lave 20 mål i 38 kampe med ca. 38 timer på banen hvis alt går vel. Normalt har han kun i snit haft ca. 45 min. da han skulle dele spilletid med Higuain.

Leveret af Kunena Forum