Nacho første debutant i 11 år
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
HAHAH det kan jeg jo ikke engang tag seriøst...
PIQUE ??? AGGER ??? LUISAO ??? RAMI ???? FERDINAND!!
Det må du kunne gøre bedre...
RAUL!!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Raul-Madrid skrev: Varane, Ramos(de to er du enige i), Pique, Kompany, Agger, Badstuber, Chiellini, Thiago Silva, Mertesacher, Luisao, Rami, Dante, Barzagli, Vidic, Hummels og Ferdinand
Lad os bare lukke den ved uenighed inden vi falder yderligere i niveau.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
RAUL!!!!
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raul-Madrid skrev: Ja lad os gøre det.. men jeg er glad for Pepe blev ihvertfald.. kunne self. være dejligt med 30Mio Euro fra City som der jo var på tale et tidspunkt, men tror sku ikke vi ville kunne finde en mand som Pepe til samme pris.. og så er han jo os en madridista som han har vist flere gange som jeg mener er grunden til mange af os pepe supporter godt vil beholde ham og ikke det at han kunne smadre 4-5 barca spillere pr. kamp..
Madridista i ordets egentlige forstand vil jeg nu ikke kalde ham. Opportunist er et mere dækkende ord.
Når det er sagt, så skal man som du nævner også holde hans tilstedeværelse i truppen op imod, at man ikke umiddelbart kan gå ud og finde en forsvarer, som er bedre uden at betale kassen for det og jeg har aldrig været tilhænger af at gå over åen efter vand.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Raul7. Badstuder, Mertesacker, Rami, Vidic og Ferdinand er ikke så gode som Pepe. Resten er dog spot on, hvilket viser en del. Grunden til jeg tror at Pepe spiller er at han har et ''skræmmebillede'' hos mange efterhånden. Mertesacker synes jeg er decideret dårlig. Han er alt, alt, alt for langsom. Han er fandme langsommere end Alonso :D Michu sparkede bolden over ham, hvorefter han tog et par træk og scorede. :)
Vidic og Ferdinand er ikke hvad de har været. Men ellers ja, din liste passer fint.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Vi ka vel allesammen blive enige om at Pepes opførsel har været mildest talt uheldig på flere tidspunkter, men på trods af det, og på trods af enkelte dårlige kampe, så har jeg altså svært ved at finde mange forsvarere som har præsteret som overmåde fremragende over en så lang periode på flere år som Pepe har gjort for Real Madrid. Jeg er nu glad for han stadig er en del af truppen, men synes da helt sikkert at en Varane i topform ville pynte ved siden af Ramos :-)
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Jeg er fuldt ud tilfreds med det Pepe kommer laver, og tror desværre for Varane at han skal tilbage på samme niveau som sidste år før han vil kunne slå Pepe af igen....
Vi er jo alle enige om han lige havde nogle uheldige/dumme episoder, men hey.. så er det altså hellere ik værer.... han spiller omkring 50 kampe per sæson hvoraf 45 af dem er godkendte.. Dortmund kampen var bestemt ikke godkendt, men mener osse han lige var kommet tilbage da Varane evt. havde fået en skade.. og vi røg jo ikke ud fordi Pepe dummede sig ( eller jo lidt ) men osse fordi f.eks. Øzil ikke kunne score sine kasser eller lave en simpel aflevering, så jeg vil mene offensiven var meget skyld i at vi røg ud og ikke defensiven ( selvom de lukkede 4 kasser ind )
RAUL!!!!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
raul7=kongen skrev:
Raul-Madrid skrev: Hold nu op med alt det Pepe hate..
Pepe er en top 5-10 forsvarspiller i verden...!
Det imponerer mig gang på gang at folk kan være af den overbevisning.
Pepe var manden bag tre missede markeringer, da Lewandowski bombede os ud af CL i Dortmund i sidste sæson. Pepe var manden bag et tåbeligt straffespark som kostede os CL forrige år og en lang række flere fejl har jeg tidligere påpeget.
Udover sit voldsomme spil - som jeg delvist kunne leve med, hvis man så bort fra et par vanvidsepisoder - har Pepe gang på gang lavet graverende fejl og Varane overhalede da også hurtigt portugiseren i sidste sæson. Pepe er har som forcer, at han er hurtig, farlig på offensive dødbolde, god i nærkampe og en fantastisk holdkammerat. Hans problemer omkring for mange røde kort, placeringsevnen, det satsede forsvarsspil og dumme fejl i pasningsspillet koster desværre for meget.
Pepe har desværre fået en helgenagtig status blandt visse grupperinger af Real Madrid-fans. Primært fordi han har fældet et par Barcelona-spillere, hvilket åbenbart er noget som er helt i orden, når bare de har den trøje på. Det er ærgerligt, for sandheden er, at han alt for ofte fejler i de afgørende kampe og koster vigtige mål.
Derfor overhalede Varane også Pepe i sidste sæson og jeg tror godt Nacho kan lave noget lignende i denne. Nacho har gennemgået en fantastisk udvikling, hvor særligt placeringsevnen er dybt imponerende. Et punkt, hvor Nacho på mange måder minder mere om en italiensk stopper end en spansk.
Når vi nu er ved myter, skal vi så ikke blive få på plads at Pepe har fået urealistisk få røde kort i sin periode i Real Madrid i forhold til antal måneder han har spillet for klubben. Sammenlign evt. med Ramos eller med alle andre forsvarsspillere i verden. Pepe skraber stort set ikke rødt til sig. Når han endelig gør, varer de typisk 11 spilledage ;)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Jeg går dog med til at den er en fin idè at beholde ham denne sæson som tredjevalg. Det sportslige er jo trods alt også vigtigt.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Lars1991 skrev: Hans opførsel er bare ikke Madrid værdig. Så jeg ellers ligeglad hvor god han er, han har vist utallige gange at han er et svin på banen.
Jeg går dog med til at den er en fin idè at beholde ham denne sæson som tredjevalg. Det sportslige er jo trods alt også vigtigt.
Jeg er super enig. Endelig har Real Madrid fået en løsning på Pepe problemet, og den hedder Raphaël Varane som starter og Pepe som back-up. Håber Varane holder niveauet i den kommende sæson efter skaden.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Raul-Madrid skrev: Varane, Ramos(de to er du enige i), Pique, Kompany, Agger, Badstuber, Chiellini, Thiago Silva, Mertesacher, Luisao, Rami, Dante, Barzagli, Vidic, Hummels og Ferdinand
Baseret på sidste sæson vil jeg endda tilføje Koscielny, Luiz, Cahill, Jagielka, Garay, Subotic, Javi Martinez, Vertonghen, Alderweireld, Marquinhos, Nastasic, Ogbonna, Iñigo og Ashley Williams, med fare for at have glemt nogle...
Det svære ligger nok i og få lokket Garay til klubben igen. Og oven i købet som 3. valg, men Garay med det niveau han viste sidste sæson, så er han en bedre forsvarspiller end Pepé. Han mangler lidt hurtighed, men via hans placeringsevne, så får han ikke så store problemer som man kunne frygte. Lidt ligesom med Pique, som jeg dog også synes er en bedre forsvarspiller end Pepé.
Mit største problem med Pepé var hans mange hjerneblødninger. Han har lagt en lille dæmper på dem, men vi alle ved det lynhurtigt kan briste for ham. Han er en dygtig forsvarspiller, og specielt som 3. valg, og grunden til jeg fuldstændig har ombestemt mig er, fordi det er utrolig svært og få så meget kvalitet, for så små penge, og som kan acceptere en mindre rolle.
Pepé er faldet meget i niveau siden Varane overtog hans plads, og Pepé begår utrolig mange fejl i vigtige kampe, og specielt Dortmund er en skrækhistorie.
Mit bedste og eneste bud ville stadig være Garay. Inigo Martinez ville være fantastisk, men ikke på bekostning af Ramos eller Varane!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.