Ancelotti mødte pressen forud for Villarreal
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti mødte i dag spansk presse forud for morgendagens kamp mod Villarreal.
Øverst på journalisternes liste over spørgsmål var naturligvis Gareth Bale og hans muligheder for at komme i kamp og her sagde Ancelotti:
- Han rejser med holdet og han vil få spilletid, jeg ved ikke om han starter inde, men han vil helt sikkert komme til at spille noget af det. Han mangler en normal optakts-sæson, men det er ikke øjeblikket at holde ham ude af truppen. Han vil træne og spille på samme tid. Han har det godt, har mange forventninger og er meget motiveret. Hans kondition er ikke optimal, men den er heller ikke dårlig.
Carlo Ancelotti slog fast, at Bale kommer til at spille på højrekanten, men han løftede også sløret for, at Bale afslog større tilbud end det Real Madrid bød, for at få sin drengedrøm opfyldt:
- Jeg ser Bale med drømmen om at være på det hold, han ønskede. Han er en ydmyg spiller, som kan lide at være sammen med sine holdkammerater. Han er allerede godt integreret på holdet. Jeg ved, at Tottenham havde større tilbud på ham end Real Madrids. Jeg ved ikke hvor meget de ville betale, men de havde et større tilbud. Spillerens lyst til at komme hertil afgjorde sagen.
Det er ikke kun Gareth Bale, som får debut for Real Madrid i morgen. Også Illarramendi er klar til at komme i kamp:
- Illarramendi har trænet rigtig godt, han er klar og vil komme til at spille mod Villarreal. Det gør han fra start af kampen.
En af de spillere, som har været voldsomt kritiseret i starten af sæsonen er Karim Benzema, som igen leverede en skuffende præstation for Frankrig, men han har fortsat fuld opbakning fra Ancelotti:
- Indtil videre gør Karim det godt. Han scorede to mål i de første to kampe, lavede nogle gode assists mod Athletic. Som på andre positioner på banen er der konkurrence på hans plads. Morata gjorde det godt for landsholdet. Det er godt for Karim, at Jesé og Morata er lige efter ham. Jeg er meget tilfreds med ham. Han er ikke Di María, han er ikke Modric, for han har også nogle andre fysiske muligheder.
Carlo Ancelotti blev også bedt om at kommentere på Mesut Özils afgang:
- Jeg har hørt mange folk snakke om salget af Özil og nu vil jeg gøre det. Ingen forlader Real Madrid, hvis ikke de ønsker det. Özil mente, at der ville blive for meget konkurrence og bad om at få lov til at rejse. Ikke alle, som beder om det, får lov til det. Trænerstabens afgørelse var, at Özil kunne rejse. Vi fik et godt tilbud, som tilfredsstillede alle parter. Vi ønsker ham held og lykke.
Og på samme måde forklarede han om Kaká:
- Spilleren bad om at få lov til at rejse, han var ikke tilpas og behøvede mere tid. Jeg mener, at han har truffet en god afgørelse, han kender klubben og omgivelserne godt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Afslører lidt, men efterlader lidt til fantasien. Virker konsekvent, men stadig meget overvejende omkring sine handlinger.
Måske overanalyserer jeg blot, da jeg ikke kan vente med at komme til at se SÅ mange kampe den næste måned!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen