Optakt: Villarreal vs. Real Madrid

12 år 10 måneder siden #1 af raul7=kongen

Det bliver en aften madridistas verden over har set frem imod med længsel, når Real Madrid kl. 22.00 i aften besøger El Madrigal i et vaskeægte topopgør. Ikke nok med det er et opgør mellem to af de fire hold med maksimumpoints, der er også tale om debut til sommerens to største indkøb; Asier Illarramendi og Gareth Bale.

Den baskiske midtbaneprofil Illarramendi har haft en svær første tid i Madrid, da han har døjet med skader og derfor kun sporadisk har trænet med holdet. Under den overståede landskampspause har baseren dog haft tid til at finde formen og Ancelotti kunne på gårsdagens pressemøde afsløre, at klubbens nye 24'er vil spille fra kampens start, formentlig på bekostning af Sami Khedira eller Isco.

På pressemødet afslørede Ancelotti også, at Gareth Bale vil få spilletid, men det forventes ikke at waliseren vil starte inde i den svære udekamp mod de gulklædte nyoprykkere.

Sidst Real Madrid besøgte El Madrigal endte opgøret 1-1, efter en drabelig kamp, hvor Cristiano Ronaldo scorede Real Madrids mål, men både Sergio Ramos og Mesut Özil måtte se sig udvist sammen med Jose Mourinho. Før det opgør havde Real Madrid vundet de seneste fem opgør mod 'Den Gule Ubåd', så der er tale om et hold man traditionelt har et godt tag på.

Forhåbentlig bliver det mindre drabeligt i aften, hvor Ancelotti også forventes at lade Nacho starte inde. Nacho som netop har fået debut på det spanske landshold, forventes at blive foretrukket på venstrebacken i fraværet af Coentrao og Marcelo, som begge vendte skadede tilbage fra deres landsholdsture.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #2 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Optakt: Villarreal vs. Real Madrid
Ifølge gårsdagens nyhed om truppen til i aften er Arbeloa ikke udtaget, så Carvajal starter vel inde på højre back.

Det bliver godt nok spændende endelig at se Illarramendi i kamp mod et ubesejret Villarreal-hold.

• Gæsten
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #3 af Gæsten
Besvaret af Gæsten på emne Optakt: Villarreal vs. Real Madrid
"The Italian also responded to questions about Illarramendi and the position that Bale will take in the team formation. In relation to the midfielder, he explained: “Illarramendi has worked very hard, he is intelligent and he will also play against Villarreal.
He will play from the start". Concerning the Welsh player, Ancelotti said: "He will play on the right”.

Et uddrag af Ancelotti's interview fra realmadrid.com der siger at, Illaramendi ikke starter, mens Bale starter på højre kanten.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Gæsten.

12 år 10 måneder siden #4 af raul7=kongen
Jeg fulgte en blanding af AS og Marcas forventede holdopstillinger og nyhederne hist og her.. Det ser yderst mystisk ud med Arbeloa dog, hvorfor de har ham på holdet, når han tilsyneladende ikke er udtaget. Den må vi lige følge op på.

• Los Campeones
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #5 af Los Campeones
Besvaret af Los Campeones på emne Optakt: Villarreal vs. Real Madrid

Gæsten skrev: "The Italian also responded to questions about Illarramendi and the position that Bale will take in the team formation. In relation to the midfielder, he explained: “Illarramendi has worked very hard, he is intelligent and he will also play against Villarreal.
He will play from the start". Concerning the Welsh player, Ancelotti said: "He will play on the right”.

Et uddrag af Ancelotti's interview fra realmadrid.com der siger at, Illaramendi ikke starter, mens Bale starter på højre kanten.

Enten er jeg usandsynlig dårlig til engelsk, eller også er der noget galt med dit indlæg? :)

12 år 10 måneder siden #6 af El_Juan

Gæsten skrev: "The Italian also responded to questions about Illarramendi and the position that Bale will take in the team formation. In relation to the midfielder, he explained: “Illarramendi has worked very hard, he is intelligent and he will also play against Villarreal.

Du har tydeligvis misforstået noget. Ancelotti udtalte klart og tydeligt, at Illarra og Nacho starter inde:

“Illarramendi has worked very hard, he is intelligent and he will also play against Villarreal. He will play from the start".

Om Bale nævnte han ikke, at han vil starte inde. Han nævnte blot, at han vil få spilletid og spille på højrekanten:

"He will play on the right”.

Du har læst sætningen "He will play from the start" i den forkerte kontekst.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gæsten

12 år 10 måneder siden #7 af El_Juan

raul7=kongen skrev: Jeg fulgte en blanding af AS og Marcas forventede holdopstillinger og nyhederne hist og her.. Det ser yderst mystisk ud med Arbeloa dog, hvorfor de har ham på holdet, når han tilsyneladende ikke er udtaget. Den må vi lige følge op på.

Så mystisk er det heller ikke. Når AS og MARCA laver disse opstillinger i god tid, så er det ofte baseret på den seneste kamp. Og der bliver ikke taget højde for skader eller karantæner. Kort sagt, så kan du sjældent bruge AS og MARCA når det kommer til de forventede startopstillinger.

Der er ikke så meget at følge op på. Arbeloa er IKKE i truppen og derfor starter han selvfølgelig heller ikke inde.

12 år 10 måneder siden #8 af raul7=kongen

El_Juan skrev:

raul7=kongen skrev: Jeg fulgte en blanding af AS og Marcas forventede holdopstillinger og nyhederne hist og her.. Det ser yderst mystisk ud med Arbeloa dog, hvorfor de har ham på holdet, når han tilsyneladende ikke er udtaget. Den må vi lige følge op på.

Så mystisk er det heller ikke. Når AS og MARCA laver disse opstillinger i god tid, så er det ofte baseret på den seneste kamp. Og der bliver ikke taget højde for skader eller karantæner. Kort sagt, så kan du sjældent bruge AS og MARCA når det kommer til de forventede startopstillinger.

Der er ikke så meget at følge op på. Arbeloa er IKKE i truppen og derfor starter han selvfølgelig heller ikke inde.

De plejer at redigere om morgenen på kampdagen, men jeg var nok blot for meget morgenmenneske i denne omgang ;)

Jeg har rettet til for en times tid siden :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

12 år 10 måneder siden #9 af Real Madrid
glæder mig utrolig meget til at se Illarramendi. Ikke fordi jeg ikke kan lide Khedira, faktisk er jeg fan, men alligevel håber jeg på, vores midtbane kommer til at hedde Illarramendi-Modric Isco i fremtiden. Martinez i Bayern har været den spiller, jeg altid har ville have til Real, o har vi ikke kunne få ham, så er je mere end tilfreds med Illarramendi.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 10 måneder siden #10 af Steen
BALE STARTER!

Diego López, Pepe, Sergio Ramos, Ronaldo, Benzema, Bale, Carvajal, Nacho, Modric, Isco e Illarramendi.

Noget mærkeligt, han er tydeligvis ikke helt klar. Jeg ville klart foretrække at han kom ind i anden halvleg når modstanderne var blevet trætte...
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 10 måneder siden #11 af asp3200
Hvem var den real madrid fan i studiet på kanal 6, sjov type må man sige. En herinde fra?

• Santi
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #12 af Santi
Besvaret af Santi på emne Optakt: Villarreal vs. Real Madrid
Puuuh uden Lopez, så havde vi været nede 3-0. Forsvaret sejler i dag

Leveret af Kunena Forum