Optakt: Villarreal vs. Real Madrid

• thrm
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #25 af thrm
Besvaret af thrm på emne Optakt: Villarreal vs. Real Madrid
det var dog en deprimerende indsats....forsvaret sejler og der er ingen rød tråd i vores offensive spil.....puha det blir en lang sæson...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #26 af Bismo
Utrolig ringe præstation hele vejen rundt. Forsvaret var lort, midtbanen hang ikke rigtigt sammen og i angrebet var det op til individualisterne at skabe et eller andet. Hvorfor i al verden stillede vi ikke op i samme formation som mod Bilbao? Vi har i forevejen et hold, der lige skal lære det nye koncept at kende, hvorfor gør det hele endnu mere svært ved at smide en curve-ball ind i form af to spillere i dårlig form, som lige skal spilles varme i en kamp mod et tændt og ubesejret Villareal??

Ligesom jeg havde frygtet, er vi reelt set bombet 3 år tilbage og skal igen igen til at bygge det hele op fra bunden, i stedet for at bygge oven på det, vi allerede havde. Konflikten omkring Casillas fortsætter udenfor banen, og på banen har vi endnu ikke fundet det rette koncept. Desuden har vi en træner, der åbenbart synes, at han skal spille Bale og Illara varme i stedet for at spille det sikre kort og gå efter de tre point. Et par point tab til og jeg er bange for, at vi er tilbage der, hvor vi sluttede i sidste sæson og Ancelotti vil blive spist af pressen samt miste opbakning fra i hvert fald nogle af spillerne. Der ER altså ikke råd til for mange eksperimener - pre-season er slut. I tre kampe har vi nu haft tre forskellige midtbaner. Hvad f... sker der?

Er så skuffet lige nu!
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

12 år 10 måneder siden #27 af El Madridista

Superstarboe skrev: utroligt at Pepe får lov at spille den ene dårlig kamp efter den anden. Ramos er jo ene mand i midter forsvaret. Håber snart Varane er tilbage.

Ramos var super ringe i dag. Særligt to situationer efterlod mig måbende: Ved første mål kigger han bold, og lader Villarreal-spilleren løbe lige forbi. Det gentages så lidt senere: Igen får en Villarreal-spiller lov til at løbe lige forbi, alene mod López.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 10 måneder siden #28 af asp3200
Modric og khedira sov helt vildt ved det andet mål, må simpelthen ikke være muligt bare at løbe alene op og skyde på midten.

12 år 10 måneder siden #29 af elle44

asp3200 skrev: Modric og khedira sov helt vildt ved det andet mål, må simpelthen ikke være muligt bare at løbe alene op og skyde på midten.

Jeg er enig, jeg var selv fuldstændig målløs i den situation. Dem der spiller på den centrale midtbane skal simpelthen kende deres roller

Leveret af Kunena Forum