Cristiano Ronaldo forlænger til 2018
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Lang tids rygter er her til formiddag blevt bekræftet, da Real Madrid har meldt ud, at man har forlænget kontrakten med portugisiske Cristiano Ronaldo.
Den nye kontrakt løber til 2018 og forventes at gøre Cristiano Ronaldo til verdens bedst betalte fodboldspiller.
Real Madrid har indkaldt til en pressekonference i forbindelse med forlængelsen, denne vil blive afholdt 13.45 på Santiago Bernabeu.
Madridista.dk følger selvfølgelig op på de økonomiske og sportslige konsekvenser af forlængelsen i de kommende dage.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Spectator
- Gæst
-
- Twitte
- Gæst
-
RONALDOOOOO !
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Jeg er i hvert fald glad!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Edit: Fed video med Cristiano til præsentationen!
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
2003–2009 Manchester United 292 (118)
2009–2018 Real Madrid 203 (203)
2003- Portugal 106 (43)
2002-2013 I alt 632 (369)
Igennemsnit har Ronaldo spillet 57 kampe pr. sæson og scoret 34 mål. Uhyggelig imponerende kariere. Han kan sagtens spille 10 år endnu, og tør slet ikke tænke på, hvor mange kampe, mål og rekorder han når at slå inden da!
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Skriver kun et par linjer nu. Manden er 33 år når kontrakten slutter, jeg ved ikke hvor glad jeg er. Håber ikke vi får en ny "Kaka". Han er blandt verdens bedste nogensinde, men 33 år..
Derudover: ved vi om den nye kontrakt gælder fra dags dato, eller er den en forlængelse af '15 kontrakten? Jeg har aldrig forstået dette. Er den gamle kontrakt annuleret nu, så han tjener mere allerede fra i dag af?
På forhånd tak :)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: Skrev en rigtig lang besked som så ikke blev sendt grundet jeg havde været inaktiv for læge. Hold kæft jeg er sur!
Skriver kun et par linjer nu. Manden er 33 år når kontrakten slutter, jeg ved ikke hvor glad jeg er. Håber ikke vi får en ny "Kaka". Han er blandt verdens bedste nogensinde, men 33 år..
Derudover: ved vi om den nye kontrakt gælder fra dags dato, eller er den en forlængelse af '15 kontrakten? Jeg har aldrig forstået dette. Er den gamle kontrakt annuleret nu, så han tjener mere allerede fra i dag af?
På forhånd tak :)
Ronaldo vil også være verdensklasse om fem år, det er jeg overbevist om. Han er måske den største idræts mand i fodboldverdenen, så jeg tror personligt ikke du vil kunne mærke han er "gammel" før han er omkring 35+. Zidane var klasse som 34 år, Droba som 34 år, Lampard 35 år, Pirlo 34 år, Raul 35 år, Figo 34 år og sidst men ikke mindst Giggs. Og Ronaldo er dem alle fysisk overlegne.
- falle
- Gæst
-