Reaktioner oven på gårsdagens storsejr

12 år 10 måneder siden #1 af Daniel

Benzema og Cristiano Ronaldo udgjorde en dødbringende duo i gårsdagens udklassering af tyrkiske Galatasaray, og begge parter var naturligvis svært tilfredse med sejren.

- Det var en virkelig god kamp, såvel holdmæssigt som på det individuelle plan, da jeg scorede tre mål, som hjalp holdet til sejr. De sidste par dage har været gode for mig. Jeg er meget glad. Vi gjorde vores arbejde; vi vandt. De andre hold spillede uafgjort, hvilket var endnu bedre, sagde hattrick-helten, Cristiano Ronaldo, umiddelbart efter kampen, ifølge realmadrid.com. Han benyttede ligeledes lejligheden til at se lidt fremad i turnering.

- De næste to kampe er på hjemmebane og vinder vi dem, ser perspektiverne i gruppen gode ud for os, sluttede superstjernen, som i øvrigt ønskede Casillas en hurtig tilbagevenden til grønsværen.

Real Madrids til tider udskældte franske angrebses, Benzema, scorede to mål i kampen og var ligeledes en glad skikkelse, da han mødte den fremmødte presse.

- Jeg havde en god følelse, men det vigtigste var, at vi vandt på udebane. Det er vigtigt for os at vinde på udebane. Jeg arbejder stenhårdt for at spille kampe som denne og vi glade for de tre point, sagde Benzema, ifølge realmadrid.com.

Ancelotti havde i øvrigt kun rosende ord til overs for sin farlige angrebsduo og sagde blandt andet, at planen med omstillingsspil er relativ nem, når Benzema og Cristiano Ronaldo har en spillemæssig god aften. Han påpegede ligeledes, at kampens resultat nødvendigvis ikke stod bi med kampens egentlig forløb og forklarede det med, at første Champions League-kamp notorisk byder på en masse nervøsitet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum