Florentino Pérez mødtes med medlemmerne
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Florentino Pérez har holdt det første af sine møder med medlemmerne forud for søndagens generalforsamling i Real Madrid.
Her fik Real Madrid-præsidenten lejlighed til at fortælle medlemmerne om tingenes tilstand i klubben og Madridista.dk bringer her hovedpunkterne:
Mesut Özil:
- Spilleren og hans bagland bad om at få lov til at rejse og her skal ingen være utilpasse.
Jose Mourinho:
- Vi var nødt til at slå i borden for at bryde den sporslige situation i Barcelona og det opnåede Mourinho. Han er en træner, som har hjulpet os meget og vi har taget at kvalitativt spring takket være ham, især i Europa. Jeg kom godt ud af det med ham og han gjorde nogle rigtig gode ting for klubben. Hans mening om, hvad der kendetegner en gentleman er den korrekte.
Modernisering af Estadio Santiago Bernabéu:
- Det kommer til at koste i omegnen 300-400 millioner €. I de kommende uger offentliggøres vinderprojektet.
Grada Joven (Afsnit på Estadio Santiago Bernabéu til børnefamilier):
- Der er problemer med at skabe dette på grund af pladsproblemer. Vi forsøger at få det i fremtiden i Nordsiden af stadion.
Bankia og købet af Bale:
- Det er ikke rigtigt, hvad Piqué fortalte, han er en god dreng og man skal ikke lægge ham det til last. Real Madrid har ikke optaget noget lån hos Bankia eller nogen anden bank til at finansiere købet af Bale.
Resort Island:
- Real Madrid opfører ikke ikke den temapark, som var planlagt i de arabiske Emirater i Ras al-Khaimah. Man søger derimod at opføre projektet andetsteds.
Målmandsdebatten:
- Vi har to af de bedste målmænd og de er begge fra egne rækker. Det er et privilegium.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Resort Island:
- Real Madrid opfører ikke ikke den temapark, som var planlagt i de arabiske Emirater i Ras al-Khaimah. Man søger derimod at opføre projektet andetsteds.
Fornuftigt, jeg håber at man dropper det projekt helt.
Jeg glæder mig til at se hvilket design man vælger til det nye Estadio Santiago Bernabéu, det kan kun blive godt!
- Storken
- Gæst
-
Om Casillas sagde han:
“Iker es el capitán y a veces no nos ayuda, porque también se equivocan los que están cerca de nosotros”.
Om købet af Illarramendi:
“Será un fichaje barato”
Om Kakas bidrag:
"Nos ayudó mucho con Adidas"
futbol.as.com/futbol/2013/09/20/primera/1379632764_169292.html
Storken skrev: Perez havde flere interessante udmeldinger
Om Casillas sagde han:
“Iker es el capitán y a veces no nos ayuda, porque también se equivocan los que están cerca de nosotros”.
“Será un fichaje barato”
Om Kakas bidrag:
"Nos ayudó mucho con Adidas"
futbol.as.com/futbol/2013/09/20/primera/1379632764_169292.html
Oversæt;)
- Storken
- Gæst
-
"Iker er kaptajnen og sommetider hjælper han os ikke, fordi dem tættest på os sommetider begår fejl".
"Det vil vise sig at være et billigt køb"
Om Kakas bidrag:
"Han hjalp os meget med Adidas"
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Storken skrev: Om Iker Casillas:
"Iker er kaptajnen og sommetider hjælper han os ikke, fordi dem tættest på os sommetider begår fejl".
Om Kakas bidrag:
Lidt svært ved at tyde, hvad der menes med Casillas i overnævnte.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
Storken skrev: Om Iker Casillas:
Om Kakas bidrag:
Lidt svært ved at tyde, hvad der menes med Casillas i overnævnte.
Perez gav et interview til La Sexta i dag hvor han benægtede at han havde kritiseret Casillas og sagde at "No, eso no es verdad. Casillas tiene siempre mi reconocimiento y mi afecto. Siempre hay malintencionados que dicen cosas que no han pasado. No me gusta ni mencionarlo. Yo lo que dije es que veces no nos ayudan los que están alrededor, pero eso es algo que nos pasa a todos, no sólo a él. Y eso lo dije a favor de Casillas, no en contra. Estamos muy orgullosos de todos los jugadores del Real Madrid, y de Casillas, que es el mejor portero de la historia del Madrid y de la historia de España. Hay situaciones mejores y peores, y lo que hay que hacer es trabajar y creer siempre en nosotros mismos. Eso es lo que le recomiendo a Casillas"
(lynoversættelse) Nej, det er ikke sandt, Casillas vil altid have min taknemmelighed og min hengivenhed. De med dårlige intentioner siger altid ting der ikke er sket. Jeg kan ikke lide(...) Det jeg sagde var, at nogen gange bliver vi ikke hjulpet af dem omkring os, men det sker for alle, ikke kun for ham. Jeg sagde det til fordel for Casillas, ikke imod ham. Vi er stolte af alle vores spillere og Casillas som er den største målmand i Madrids historie og i Spaniens historie. Livet går op og ned og hvad du bør gøre er at arbejde og altid tro på dig selv. Det er også mit råd til Casillas.
Jeg ved så ikke hvor meget det hjælper med tydningen af Perez udtalelser...