Mourinho: Jeg dimiterer ikke

13 år 7 måneder siden #1 af Raul 4 ever

Efter aftens 3-2 nederlag er der for alvor krisestemning i Madrid. På pressemødet efter kampen frygtede José Mourinho dog umiddelbart ikke for sit job.

- "Jeg dimiterer ikke og jeg frygter ikke for mit job"

Mourinho valgte højst overraskende at sætte Antonio Adán på mål i aftenens opgør. Dermed måtte Iker Casillas sætte sig på bænken efter han i 10 sæsoner har været ubestridt førstevalg. Om den beslutning sagde José Mourinho:

- "Det er en teknisk beslutning. Efter min mening er Adán bedre end Casillas."

Beslutningen er dog ikke blevet taget godt imod blandt Marcas læsere, hvor 81 % af 17.505 brugere ikke mener at bænkningen er retfærdig. Om distancen til Barcelona sagde Mourinho:

- "Real Madrid blev mestre sidste sæson med 9 point med til andenpladsen. Denne sæson er vi langt fra toppen, men vi bliver nødt til at tage ansvar for at vi ikke leverer en god sæson. Jeg fralægger mig ikke ansvaret, men det er en realitet."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 7 måneder siden #2 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Mourinho: Jeg dimiterer ikke
Adan er bedre end Casillas siger han nu.

Han har ikke brugt ham i 2 sæsonner. Amen for hulen da. Vi har ikke fortjent det her fra Mourinhos side. Er der ikke snart nogle der vågner op i denne her klub.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Jarlens

13 år 7 måneder siden #3 af Raul 4 ever
Endnu mere relevant er det måske at 82 % af Marcas brugere mener at Mourinho skal fyres.

Og det er svært at være uenig i.

13 år 7 måneder siden #4 af anes
Besvaret af anes på emne Mourinho: Jeg dimiterer ikke
Han har fuldstændig tabt sutten, hans svar i aften er håbløse.

13 år 7 måneder siden #5 af JimmyBroe

anes skrev: Han har fuldstændig tabt sutten....

Og småkagerne..:/

Jeg er så skuffet. Man føler sig virkelig trådt på som fan.

Jeg er her stadig XOXO

13 år 7 måneder siden #6 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Mourinho: Jeg dimiterer ikke
Raul 4 ever.

Ingen tvivl om at flere ønsker ham fyret, men jeg ser ikke Marca som en sandfærdig side længere. Jeg venter til AS´s chef Tomas Roncero udtaler sig om den alvorlige krise. Jeg skal også ind på Punto Pelota i nat.

Har valgt at takke af på forum!

• Martinlee18
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #7 af Martinlee18
Besvaret af Martinlee18 på emne Mourinho: Jeg dimiterer ikke
Det er jo fuldstændig latterligt det han siger!
Casilias er blandt de bedste målmænd i verden og Adan er ikke i nærheden af top 10 i La Liga! Jeg synes det er åndsavgt af Mourinho at han hænger spillerne ud i stedet for at kigge ind ad. Det beviser at han har alt for meget magt i Madrid og er pisse selvfed.
Jeg kan blive rasende få ham nu bare sendt væk!
Jeg vil have en ny manager inden længe sådan vi kan nå at forberede os til Champions League:-)

13 år 7 måneder siden #8 af Dios
Besvaret af Dios på emne Mourinho: Jeg dimiterer ikke
Ingen over klubben bliver der sagt. Mourinho har bevist noget andet!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Dusutter223
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #9 af Dusutter223
Besvaret af Dusutter223 på emne Mourinho: Jeg dimiterer ikke
Mourinho det ser ud til at du bliver fyret for første gang, men det også på tide.
Jeg undre mig stadig over at hvordan en manager kan føre Real Madrid til et brag af en sæson sidste år med mesterskabet sidste år og semifinale i chl, og så få holdet til at spille så ukreativt. Tænker bare hvordan man ødelægge holdet så meget.
Og at han i aften vælger Adan viser at han ude i desperate løsninger på problemet,
men stadig uacceptabelt at han gør det. Men det største problem er dødbolds situationerne som real Madrid har været rigtig dårlig til kliret væk.

Vil ønske at jürgen klopp som træner da jeg synes han fået Dortmund i helt andre højder og hele deres spil er taktisk godt sat op og fungere fortrinligt.

• Ramses
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #10 af Ramses
Besvaret af Ramses på emne Mourinho: Jeg dimiterer ikke
Selvom mange af os ønsker mourinho langt væk, så er det langt fra sandsynligt.. Perez bygger nok hans beslutning på baggrund af CL.. Mou ryger snart ud, men han smutter ikke før CL er over. Det vil være forhastet at send Mou ud og hent en eller anden til at dække over indtil sommeren..

Derudover har Perez netop rost Mou til skyggerne og sagt at han bliver... Der er ingen tvivl om at han venter med at fyre ham så det ikke virker som en forhastet beslutning pga Casillias.. Der er vel ingen tvivl om at Mou prøver at demostrere hans magt ved at sætte Casilias på bænken..

Der er ingen taktiske fordel ( på banen) i denne beslutning for uanset hvor dårlig casilias er eller hvor god Adan er blevet, så smider man ikke anføreren og sætter reserve målmanden på årets sidste kamp, hvor det at slutte med en sejr er uhyre vigtigt på nuværende tidspunkt. At smide anføreren ud sender kun et signal om at der er mega splid i truppen.. ( Perez kunne hellere ikke tro hans egen øjne der han så startopstilling, source Marca).. så at Mou siger det er taktisk overvejelser der begrunder hans besluting er løgn og så er Mou blevet hvad han altid har sagt han ikke er.. nemlig en hyklere..

Leveret af Kunena Forum