Coentrão alligevel til Tottenham?

12 år 10 måneder siden #1 af Daniel

Coentrão med en passende tilfreds mine

Den engelske tabloidavis Daily Mail mener i hvert fald at vide, at Tottenham skulle være interesserede i at anskaffe sig portugiseren allerede til januar, da Villas-Boas, efter forlydenderne, ikke er tilfreds med tyngden på venstreback-pladsen, hvor Danny Rose pt. er eneste reelle alternativ.

Coentrão var som bekendt tæt på at havne i Manchester United i de døende minutter af sommerens transfervindue, men denne handel glippede grundet tidspres. Portugiseren selv ønskede at forlade Real Madrid - et billede, der formentlig ikke er ændret - hvorfor en forestående transfer ikke er videre usandsynlig.

Tottenham havde allerede chancen for at indkludere Coentrão i Bale-handelen, men dette indvilligede man ikke i, hvorfor portugiseren nu finder sig selv i ambivalent situation i Real Madrid, hvor han naturligvis er indstillet på at arbejde for spilletid, men alligevel - givetvis - vil lade sig friste af andre tilbud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #2 af Il Duce
Jeg hilser egentlig et Coentrão- salg velkommen, fordi han har egentlig ikke været pengene værd. Han er været ganske fint som back-up for Mercelo, men han har aldrig for alvor truet Mercelos plads i startopstillingen. Coentrão har simpelthen ikke niveauet til at være vb for Real Madrid - kun som reservespiller. Hvis man kan få en masse penge for ham, så vil det være ideelt i mit hoved. Men så er det vigtigt, at man henter en fuldblods VB, så man har en back-upper til Mercelo.

Nacho er blevet tidligere brugt på pladsen...men han ligner stadigvæk en forvirret dreng på venstresiden, og han skal nok bruge sæsonen til at være 100% klar til at spille VB for Real Madrid.

"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.

12 år 10 måneder siden #3 af BBB
Så skal Levy godt nok punge ud. Jeg er klar på at sende ham til Portugal for 18, men lige præcis Tottenham har været så hårde i forhandlingerne, at de absolut intet skal have.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 10 måneder siden #4 af Daniel

BBB skrev: Så skal Levy godt nok punge ud. Jeg er klar på at sende ham til Portugal for 18, men lige præcis Tottenham har været så hårde i forhandlingerne, at de absolut intet skal have.

Enig, men isoleret set, i forhold til et forestående salg, så skal han være velkommen til at pakke sin kuffert.

12 år 10 måneder siden #5 af Steen
30 millioner euro hvis han skal sælges til Tottenham. Jeg så gerne at han blev, selvom at jeg godt kan forstå det hvis både han vil væk og hvis klubben vil sælge ham. Jeg håber dog på at han først sælges til sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 10 måneder siden #6 af Lykke
Han har givet udtryk for at han vil væk, hvilket i min bog betyder at han ikke har den store kærlighed for klubben (han har heller ikke udnyttet de chancer han har fået og er for tit skadet) og derfor er han velkommen til at smutte. Kan egentlig godt lide ham som backup, men hvis hjertet ikke er med skal han ikke være her, der er sgu så mange andre der ville give alt for at være i hans sko.

Leveret af Kunena Forum