Ángel di María overbeviser tvivlerne

12 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Di María får en svingom med en Getafe-spiller.

Ángel di María var tæt på at forlade Real Madrid i sommer, men i stedet for at tage flugten, valgte han at blive i den spanske hovedstad og tage kampen op, selv om Gareth Bale blev hentet ind for en svimlende sum.

Det kan El Fideo ikke have fortrudt, for han har fået en god start på sæsonen med overbevisende spil og er blevet en afAncelottis udvalgte spillere, som selv gik i forsvar for argentineren for at få ham til at blive i den spanske hovedstad.

Til spansk presse siger Di María:

- Jeg er meget glad. Jeg sagde, at jeg ønskede at blive, tingene går godt og jeg er meget taknemmelig. Jeg så ikke mig selv som ude, men der skete mange ting. Det var en svær sommer at tænke på at jeg kunne forlade denne store klub, men jeg ønskede ikke at rejse. Til sidst ændrede tingene sig og Gud giver hver og en sin plads. Jeg er inde i en god periode og det vil jeg gerne takke træneren for, idet han troede på mig fra første øjeblik. Kamp for kamp forsøger jeg at bevise det. At være her er det største for mig.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #2 af Daniel
Fantastisk spiller og uundværlig i den nuværende trup. Han har simpelthen et enormt repertoire af kvaliteter, og personligt bifalder jeg virkelig El Fideos defensive arbejdsraseri og vilje til at ofre sine offensive pligter for en mere defensiv taktisk rolle afhængigt af modstanderen. I sandhed et brugbart aktiv for Real Madrid!

Edit: Er det bare mig eller virker Di María generelt mere koncentreret på banen i indeværende sæson?
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, ZizouMo, Steen, Mathiaska, JimmyBroe, rezamadridista

12 år 10 måneder siden #3 af ZizouMo

Daniel skrev: Fantastisk spiller og uundværlig i den nuværende trup. Han har simpelthen et enormt repertoire af kvaliteter, og personligt bifalder jeg virkelig El Fideos defensive arbejdsraseri og vilje til at ofre sine offensive pligter for en mere defensiv taktisk rolle afhængigt af modstanderen. I sandhed et brugbart aktiv for Real Madrid!

Edit: Er det bare mig eller virker Di María generelt mere koncentreret på banen i indeværende sæson?

Han virker endelig til at have lært ikke altid at prøve på det svære, men at det også er fint med de simple afleveringer. Det samme gælder Pepe der sjældent slår den lange aflevering, hvilket er dejligt.

Di maria er en alsidig spiller, der både kan spille på kanterne, men også på den offensive og centrale midtbane.

Jeg synes det er sejt af ham at tage kampen op med Bale på kanten og Isco på midten og håber kun det bedste for ham. Der er nemlig altid plads til spillere der ofrer sig helt for holdet. Han er helt klart min yngling i Madrid lige efter Ramos.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 10 måneder siden #4 af Dios
ZizouMo skrev:

Han er helt klart min yngling i Madrid lige efter Ramos.

No shit? :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

12 år 10 måneder siden #5 af ZizouMo

Dios skrev: ZizouMo skrev:

Han er helt klart min yngling i Madrid lige efter Ramos.

No shit? :D

Hehe altså min favorit spiller ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

12 år 10 måneder siden #6 af Macon
Bare utroligt at han ikke kan bruge højrebenet.

Leveret af Kunena Forum