Isco og Cristiano Ronaldo - det nye makkerpar

12 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Cristiano Ronaldo og Isco hygger sig under dagens træning.

Sidste sæson havde Cristiano Ronaldo et uvurderligt makkerskab med Mesut Özil, som valgte nye udfordringer til denne sæson.

Det fik mange til at frygte, at Cristiano Ronaldo ville komme til at lide under det, men portugiseren har fået en ny legekammerat i Real Madrids offensiv, nemlig Golden Boy-vinderen fra 2012, Isco.

Han kom til Real Madrid fra Málaga og har taget alle med storm i sin første tid og han er lige nu en oplagt kandidat til årets køb i international fodbold.

Den 21-årige spanier har nemlig været med fra start i samtlige seks kampe og her er det foreløbig blevet til fem mål, hvoraf de fire er scoret i Liga BBVA, hvilket gør ham til øjeblikkelig topscorer for holdet. Cristiano Ronaldo har lavet samme antal mål i Liga BBVA, men blev samtidig noteret for et hattrick i CL-kampen mod Galatasaray.

Men samspillet og den indbyrdes forståelse mellem de to spillere synes også allerede at være ganske veludviklet og derfor ligger der givetvis masser af mål og venter på Real Madrid-offensiven i den kommende sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #2 af falle
Isco har scoret 5 mål for Real Madrid; 4 i ligaen og 1 i CL. Ronaldo har scoret 7 mål; 4 i ligaen og 3 i CL - hvordan kan Isco være topscorer for holdet? :D

12 år 10 måneder siden #3 af Siempre Madrid

falle skrev: Isco har scoret 5 mål for Real Madrid; 4 i ligaen og 1 i CL. Ronaldo har scoret 7 mål; 4 i ligaen og 3 i CL - hvordan kan Isco være topscorer for holdet? :D

Det er fordi Cristiano Ronaldo har scoret et mål på straffespark og det tæller ikke.....har jeg ladet mig fortælle af dem, som forsøger at bortforklare Lionel Messis mange mål for Barcelona.

Spøg til side. Cristiano er med-topscorer i Liga BBVA.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #4 af falle
Et eller andet sted, så savner jeg Ronaldo på kanten. Ved ikke om statistikkerne findes for det endnu, men jeg føler at han så meget mere til bolden derude og skabte sine chancer der. Nu føles det mere at han skal være afhængig af de andre, og når de har en dårlig dag på kontoret, så falder Ronaldo også sammen.

12 år 10 måneder siden #5 af MatiasP

falle skrev: Et eller andet sted, så savner jeg Ronaldo på kanten. Ved ikke om statistikkerne findes for det endnu, men jeg føler at han så meget mere til bolden derude og skabte sine chancer der. Nu føles det mere at han skal være afhængig af de andre, og når de har en dårlig dag på kontoret, så falder Ronaldo også sammen.

Det er sjovt som man ser det, jeg synes Ronaldo er meget bedre når han må flagre i stedet for at være fast placeret på den venstre kant. Han kan deltage i spillet, sætte fart på henover midten og stadig være ude på kanten til tider. Synes uden tvivl at det har gavnet ham! Det var også en af de ting jeg ikke brød mig om ved Mourinho at spillerne virkede lidt låste i deres positionerne, fremfor nu hvor alle hvirvle rundt mellem hinanden (På den gode måde). Det var faktisk også sådan han startede i United, med at have udgangspunkt i venstre men en fri rolle til at bytte med rooney og de andre.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #6 af falle
Men endelig ikke misforstå mig. Jeg synes det er fedt at Ronaldo har en fri rolle på holdet og han har selv udtalt inden sæsonåbneren at han havde det bedst på den position; og hvis han kan lide det, så er det bare godt. Men jeg hentyder mere til at jeg føler at han har bolden mindre. Og det ligner også at han har færre skud på mål - det hænger vel også sammen med den nuværende kvalitet af holdkammeraterne? Hans glimrende samspil med Marcelo forsvinder da også lidt i den nye formation?

12 år 10 måneder siden #7 af Steen

Siempre Madrid skrev:

falle skrev: Isco har scoret 5 mål for Real Madrid; 4 i ligaen og 1 i CL. Ronaldo har scoret 7 mål; 4 i ligaen og 3 i CL - hvordan kan Isco være topscorer for holdet? :D

Det er fordi Cristiano Ronaldo har scoret et mål på straffespark og det tæller ikke.....har jeg ladet mig fortælle af dem, som forsøger at bortforklare Lionel Messis mange mål for Barcelona.

Spøg til side. Cristiano er med-topscorer i Liga BBVA.

Man forsøger nok nærmere at forklare Messi's mange mål for Barcelona.

12 år 10 måneder siden #8 af BBB

Men samspillet og den indbyrdes forståelse mellem de to spillere synes også allerede at være ganske veludviklet

Det er vel egentlig svært at argumentere for, at fordi begge har scoret mål så er det et bevis på deres samspil og indbyrdes forståelse. Assists vil være mere relevant at kigge på.

12 år 10 måneder siden #9 af Mathiaska

BBB skrev:

Men samspillet og den indbyrdes forståelse mellem de to spillere synes også allerede at være ganske veludviklet

Det er vel egentlig svært at argumentere for, at fordi begge har scoret mål så er det et bevis på deres samspil og indbyrdes forståelse. Assists vil være mere relevant at kigge på.

Du må da give forfatteren ret hvis du har set sæsonens første kampe?
Ronaldo og Isco virker da klart til at have fundet hinanden, Isco med den fornødne respekt for Ronaldo og omvendt Ronaldo med tro på Iscos evner. Sådan ser jeg det i hvert fald.

Men rent objektivt har du da ret. Det ville nok være bedre at kigge på assists.

Isco har overbevist mig 100% og han bliver KÆMPE for vores klub. Han er vel allerede et aktiv på det spanske A-landshold inden året er omme? Ærgeligt med skaden sidst.

Han er gudsbenovet. Jeg summer hver gang han får bolden.
Dat touch.

12 år 10 måneder siden #10 af JesperA
www.goal.com/en/news/3194/video/2013/09/...e-mata-?ICID=HP_FT_1

De diskuterer sommerens signings, hvor de har Isco som nr. 1, med kommentaren "Isco is a 100 times better than Özil", som ellers også får meget stor ros, og også er i toppen.

Leveret af Kunena Forum