Sponsornavn til Estadio Santiago Bernabéu rykker tættere på

12 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Et af disse fire forslag bliver offentliggjort som vinder i løbet af de kommende par uger.

På søndagens generalforsamling i Real Madrid fortalte Florentino Pérez, at den kommende modernisering af Estadio Santiago Bernabéu vil koste i omegnen 400 millioner €.

Det er naturligvis en voldsom sum, selv for en klub som Real Madrid og derfor bringer El Confidencial i dag en historie frem om, at man nu søger et sponsornavn til Estadio Santiago Bernabéu, som skal finansiere den store ombygning.

Fænomenet er ikke voldsomt kendt i Spanien, men i lande som Tyskland og England har flere af de store klubber et sponsornavn knyttet til deres stadion, men selv om Florentino Pérez overvejer det mere end seriøst, står det klart, at selve Estadio Santiago Bernabéu-navnet vil bestå, men med tilhørende sponsornavn.

Moderniseringen af Estadio Santiago Bernabéu forventes påbegyndt i 2014 og i løbet af et par uger offentliggøres vinderprojektet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #2 af madrid2000
Emirates Santiago Bernabeu

I kan ligeså godt vænne jer til det.

12 år 10 måneder siden #3 af Siempre Madrid

madrid2000 skrev: Emirates Santiago Bernabeu

I kan ligeså godt vænne jer til det.

Det er mere end oplagt. De slap billigt fra trøje-kontrakten og jeg skrev dengang, at det kunne være med henblik på, at de så får lov til at spytte i kassen til stadion-navnet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 10 måneder siden #4 af Real Madrid
Emirates Estadio Santiago Bernabéu?

Må ærligt indrømme, det ikke gør mig det store, så længe det bare bliver tilføjet og ikke bruges som erstatning.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 10 måneder siden #5 af M_linding
For satan hvor vil jeg gerne undgå det!

Men altså - Omvendt vil jeg også gerne ha', at Real Madrid også i fremtiden vil være.... ja, Real Madrid. Det kræver penge.

Så længe klubben driver forretning og ikke benytter økonomisk doping, kan jeg godt leve med navnet.

12 år 10 måneder siden #6 af Roesen7
Puha, at sige det ikke huer mig, er vidst en stor underdrivelse. Jeg synes man sælger noget af klubbens ånd :-(

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum