Real Madrid indstillet på at lade Casillas gå i 2014

12 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Casillas´ uheldige skade i Galatasaray-kampen har ikke gjort livet lettere for ham.

Iker Casillas´ fremtid i Real Madrid er fortsat usikker og ifølge Cadena SER er Real Madrids sportslige ledelse ikke afvisende for at lade ham rejse i sommeren 2014.

Det fortæller José Ramón de la Morena, som kan berette om, at der angiveligt findes en pagt mellem Florentino Pérez og Iker Casillas, som vil lette målmandens vej væk fra Real Madrid, såfremt han måtte ønske det op til næste sæson.

Florentino Pérez deltog i tirsdags i De la Morenas radio-program, hvor han – naturligvis – ikke kunne love, at den legendariske målmand ville afslutte sin karriere i Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #2 af Tobiasillas
Sommer 2014!!! Er det ikke samme tid som Barcelonas målmand smutter! Sælge ham nu forhelvede før han ender som Luis enrique

12 år 10 måneder siden #3 af Siempre Madrid

Tobiasillas skrev: Sommer 2014!!! Er det ikke samme tid som Barcelonas målmand smutter! Sælge ham nu forhelvede før han ender som Luis enrique

Mon ikke, at der i givet fald ligger en gentleman-aftale om, at han vælger en udenlandsk klub og ikke en anden spansk?

Jeg forestiller mig ikke, at Iker Casillas vil smide det hele på gulvet og skifte til Cataloniens største klub.

12 år 10 måneder siden #4 af Real Madrid

Siempre Madrid skrev:

Tobiasillas skrev: Sommer 2014!!! Er det ikke samme tid som Barcelonas målmand smutter! Sælge ham nu forhelvede før han ender som Luis enrique

Mon ikke, at der i givet fald ligger en gentleman-aftale om, at han vælger en udenlandsk klub og ikke en anden spansk?

Jeg forestiller mig ikke, at Iker Casillas vil smide det hele på gulvet og skifte til Cataloniens største klub.

Jeg ser det som sikkert, at Reina ender i Barca. Hvilket også vil sige, at målmandsposten jo faktisk er ledig der?

Mit største ønske er, at vi bytter med United, så de får Casillas og vi får David de Gea. Han er fremtidens mand på det spanske landshold, og kan potentielt være verdensklasse de næste 15 år. Hvis ikke ham, så vil Courtois være mit næste ønske.

Umiddelbart er det dog kun Arsenal jeg kan se som oplagt destination i England, da de er det eneste tophold i England uden en decideret klasse keeper.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real Madrid.

12 år 10 måneder siden #5 af Siempre Madrid

Real Madrid skrev:

Siempre Madrid skrev:

Jeg ser det som sikkert, at Reina ender i Napoli. Hvilket også vil sige, at målmandsposten jo faktisk er ledig der?

Mit største ønske er, at vi bytter med United, så de får Casillas og vi får David de Gea. Han er fremtidens mand på det spanske landshold, og kan potentielt være verdensklasse de næste 15 år. Hvis ikke ham, så vil Courtois være mit næste ønske.

Umiddelbart er det kun Arsenal jeg kan se som oplagt destination i England.

Du er kommet et par måneder efter. Reina er i Napoli nu.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 10 måneder siden #6 af Steen
For min skyld, så må Casillas gerne skifte til Barcelona... Det ville selvfølgelig være rigtig ærgerligt at se en spiller man elsker skifte over til rivalen, men jeg synes at han er en ganske vigtig person for den spanske liga, og derfor ville jeg foretrække at han blev her, og ikke skifte over til England.. Det sker dog ikke, da Perez aldrig ville sælge ham til Barcelona.

At han blev ville være bedst, men det sker nok ikke hvis han ikke kan få slået Diego Lopez af.

Så SKAL Courtois hentes, hvis det er muligt. Han har til sommer kun to år tilbage af sin kontrakt, så hvis han ikke vil forlænge og i stedet vil til Real Madrid, så er det nu Chelsea skal sælge, hvis de vil have fuldpris.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Steen.

12 år 10 måneder siden #7 af Roesen7

Siempre Madrid skrev:

Real Madrid skrev:

Siempre Madrid skrev:

Jeg ser det som sikkert, at Reina ender i Napoli. Hvilket også vil sige, at målmandsposten jo faktisk er ledig der?

Umiddelbart er det kun Arsenal jeg kan se som oplagt destination i England.

Du er kommet et par måneder efter. Reina er i Napoli nu.

Jep, på en, tænk engang, 1-årig låneaftale ;-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

12 år 10 måneder siden #8 af baggins
Sommeren 2014 er for sent. Casillas skal have chancen for at komme til VM, derfor bliver vi nød til at lade ham gå tidligere, om det så er på en lejeaftale eller et salg - den respekt skal vi vise Casillas.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: El Rojo

Leveret af Kunena Forum