Falcao retur til Madrid?

12 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Det vakte opsigt, da Radamel Falcao i sommer skiftede fra Atlético Madrid til stenrige Monaco. Og nu ser det ud til, at det rygte kan blive en kort fornøjelse.

Flere gange har spilleren været rygtet som værende utilfreds med livet i fyrstedømmet, og nu smider den tidligere Real Madrid-spiller Ricardo Carvalho ekstra bouillon i den suppe, der sender Falcao væk fra Frankrig.

I radioprogrammet Tiempo Extra er Carvalho således citeret for at sige, at Falcao nød livet i Madrid, men understreger samtidig, at han har svært ved at forestille sig, at colombianeren får lov til at rejse særligt hans vigtigte status i klubben.

Sikkert er det dog, at Falcao er et af navnene på den liste af angribere, som Real Madrid har kig på i forhold til januars transfervindue.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #2 af falle
Besvaret af falle på emne Falcao retur til Madrid?
Jeg tror at I skal skrive 'ophold' istedet for 'rygte' i første afsnit :)

• Bailey R Madrid
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #3 af Bailey R Madrid
Besvaret af Bailey R Madrid på emne Falcao retur til Madrid?
Helt klart en af verdens bedste angriber og har altid beundret ham. Men han kommer til at ligge på den gode side af 350 millioner og er sku så træt af at madrid er begyndt at tro de kan købe sig til succes! Selvom jeg ikke er fan af vores kære Morata så skal han sku have en fair chance.
Men klager ikke hvis vi kan få lidt for Karim og så at Falken ryger til Madrid! :)

12 år 9 måneder siden #4 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Falcao retur til Madrid?

Bailey R Madrid skrev: Helt klart en af verdens bedste angriber og har altid beundret ham. Men han kommer til at ligge på den gode side af 350 millioner og er sku så træt af at madrid er begyndt at tro de kan købe sig til succes! Selvom jeg ikke er fan af vores kære Morata så skal han sku have en fair chance.
Men klager ikke hvis vi kan få lidt for Karim og så at Falken ryger til Madrid! :)

Falcao passer ikke ind, Suarez ville være et bedre fit

12 år 9 måneder siden #5 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Falcao retur til Madrid?

Real-Laudrup skrev:

Bailey R Madrid skrev: Helt klart en af verdens bedste angriber og har altid beundret ham. Men han kommer til at ligge på den gode side af 350 millioner og er sku så træt af at madrid er begyndt at tro de kan købe sig til succes! Selvom jeg ikke er fan af vores kære Morata så skal han sku have en fair chance.

Selvsamme bruger mener at Pepe ikke burde spille for klubben, men nu mener at Suarez er et bedre fit.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bailey R Madrid

12 år 9 måneder siden #6 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Falcao retur til Madrid?

ZizouMo skrev:

Real-Laudrup skrev:

Selvsamme bruger mener at Pepe ikke burde spille for klubben, men nu mener at Suarez er et bedre fit.

Jeg taler om spillet på banen.

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #7 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Falcao retur til Madrid?
"Falcao nød livet i Madrid", wow. Cristiano nød vist egentlig også livet i Manchester.

Leveret af Kunena Forum