Polak igen på spil
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid jagter en angriber, som kan supplere Karim Benzema og her er sidste års Champions League-bøddel Robert Lewandowski pludselig kommet i spil.
Polakken har ellers længde været rygtet til Bayern München, men for ikke længe siden slog Lewandowski fat, at der ikke er nogen aftale med sydtyskerne.
Dette har angiveligt fået Real Madrid ud af boksen – ned tæller det dog, at Lewandowski i denne sæson er låst i Champions League-turneringen og derfor ikke kan bruges i forårets kampe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- falle
- Gæst
-
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Game over.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Jeg tror ikke på det. Pep er ikke dum, han ved godt at han får (imo) verdens bedste angriber. En angriber som også ville passe ind i hans system.
Real-Laudrup skrev: En Journo fra Sky i Tyskland har sagt at han ikke kan se Lewandowski i Bayern fordi at Pep allerede har nok angribere. Spændene.
Jeg tror ikke på det. Pep er ikke dum, han ved godt at han får (imo) verdens bedste angriber. En angriber som også ville passe ind i hans system.
Problemet er bare, at når man søger efter denne journalists navn, så kommer der intet frem... Jeg tror ikke helt på det.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Peter Hadenacke er hans navn. Som jeg sagde, jeg tror heller ikke på det.Steen skrev:
Real-Laudrup skrev: En Journo fra Sky i Tyskland har sagt at han ikke kan se Lewandowski i Bayern fordi at Pep allerede har nok angribere. Spændene.
Problemet er bare, at når man søger efter denne journalists navn, så kommer der intet frem... Jeg tror ikke helt på det
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Tja, jeg tror bare at det er en beslutning fra bestyrelsen. Det var Bayern, ikke Pep der blev enige med Lewy. Jeg er sikker på at de ville elske at stjæle endnu en a BVB´s spillere. Og Lewy er jo ikke en boldmongol, han er teknisk meget god, kombinerer godt med de andre og han kan presse - hvilket er det Pep prøver at implementere .JesperA skrev: Jeg kunne godt se det ske. Pep spiller ideelt set helt uden deciderede angribere, og når Götze er på 100% er han udset til at spille falsk 9'er - en plads hvor Müller ligeledes er bedst. Da Bayern allerede har Mandzukic og Pizarro er de fint dækket ind på angriber-positionen, hvor de reelt ikke har brug for en eneste. Lewandowski kan vel bare skele til Peps tid i Barcelona, hvor Messi blev omskolet for at passe ind i selvsamme system, og dermed overflødiggjorde Eto'o og Zlatan, ligesom man heller ikke så David Villa spille den position han reelt var købt til at spille.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Robert Lewandowski: "Bayern Munich are the best team in
Germany, Real Madrid are the best team in the world."
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Hat set det, tror ikke på at han har sagt det. Det kunne jo ikke være længere væk fra sandheden.rezamadridista skrev:
Hvis han havde sagt verdens største klub, så var det noget andet.
rezamadridista skrev:
Jeg tvivler meget på at han har sagt det. Jeg så selv det citat for et par minutter siden, men kan ikke finde en troværdig person der skriver dette.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Steen skrev:
rezamadridista skrev:
Jeg tvivler meget på at han har sagt det. Jeg så selv det citat for et par minutter siden, men kan ikke finde en troværdig person der skriver dette.
Du har ret og jeg troede virkelig at jeg havde inkluderet troværdigheden af dette citat i mit indlæg. Sorry! :)
- Ingen svæver på banen som Zizou!