Vidic på ønskelisten
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Italienske Tuttosport melder, at Real Madrid og Juventus begge har kig på Manchester Uniteds Nemanja Vidic.
Serberens kontrakt udløber til sommer og kan derfor fra 1. januar lave en forhåndsaftale med en anden klub uden, at der skal betales transfersum.
I Madrid skulle man se Vidic som en kærkommen aflaster i forhold til særligt Sergio Ramos og Varane, ligeledes der må spekuleres i, om Pepe stadig er at finde i Madrid næste år, såfremt han permanent mister pladsen i det centrale forsvar til førnævnte Varane.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Madridista1903
- Gæst
-
alle de forsvarer man har og måske satsede lidt mere på egne talenter,
Men man sige jo ik nej hvis han kan kommer transfer fri..
Kassow-Rossing skrev: Jeg har min frygt for at Vidic-Ramos-Varane ikke vil fungere lige så godt, fordi næste sæson er der nok ikke én af dem, der er tilfreds med at hviles regelmæssigt på bænken, som både Pepe og Varane lader til at være i øjeblikket.
Du glemmer Nacho, hvis han får chancen.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
asp3200 skrev: Lyder spændende især hvis Pepe sælges. Han kan desuden også spansk, så god fordel.
A hva kan Vidic spansk??
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Vidic er 32(33 næste år), han ved jo godt at han ikke kan spille 50 kampe, især med de skader han har haft. Spark Pepe ud og hent den store Serber ind. Forhåbentlig kan han banke noget disciplin ind i Ramos´ hoved og lære Varane en ting eller to.Kassow-Rossing skrev: Jeg har min frygt for at Vidic-Ramos-Varane ikke vil fungere lige så godt, fordi næste sæson er der nok ikke én af dem, der er tilfreds med at hviles regelmæssigt på bænken, som både Pepe og Varane lader til at være i øjeblikket.