Casillas vil ikke rejse
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Iker Casillas har det seneste års tid været igennem meget modgang. I går blev det til yderligere nedtur, da den spanske landstræner Vicente del Bosque besluttede at degradere Casillas til andenmålmand i Spaniens kamp mod Hviderusland, hvor Victor Valdes var foretrukket på posten.
Dermed kulminerede længere tids snak, omkring Iker Casillas' manglende spilletids effekt på hans status som sikker førstemålmand på landsholdet. En diskussion, som har gjort at mange har spekuleret på, om Casillas kan finde på at forlade Kongeklubben, måske allerede til vinter.
Den spanske TV-station 'Cuartro' kan dog på tv-billeder berette om en kort snak mellem Pepe Reina og Casillas, hvor klublegenden afviser at rejse, men alligevel understreger sin utilfredshed med situationen.
Reina: "Hvor mange kampe kan du spille? 10 eller 12?(antallet af CL-kampe i sæsonen) I sidste ende en skidt sæson". Så (bør du ikke rejse, red.), da du højst vil spille 10 eller 12 kampe?
Casillas "Jo, men forlade Madrid? Det tror jeg ikke, makker. Jeg kan i det mindste spille Copa del Rey."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Ikertheman
- Gæst
-
Rygterne om, at han var "snitch" i sidste sæson vil aldrig kunne bevises, og personligt tror jeg ikke på dem, men Real burde virkelig være glad for at have en sådan person på holdet.. Håber at han få chancen til at bevise sit værd, så Ancelotti kan vurdere, hvem der er den bedste målmand af Lopez vs. Casillas, for ind til videre, så har det været under al kritik..
Jeg kunne godt tænke mig at se formationen:
Casillas
Carvajal-Ramos-Varane-Marcelo
Alonso(helst)/Illara-Modric
Isco
Bale/di Maria-Morata-Ronaldo
- Madridista1903
- Gæst
-
Ikertheman skrev: Iker Casillas er en legende og klubben skylder ham virkelig en del..
Rygterne om, at han var "snitch" i sidste sæson vil aldrig kunne bevises, og personligt tror jeg ikke på dem, men Real burde virkelig være glad for at have en sådan person på holdet.. Håber at han få chancen til at bevise sit værd, så Ancelotti kan vurdere, hvem der er den bedste målmand af Lopez vs. Casillas, for ind til videre, så har det været under al kritik..
Jeg kunne godt tænke mig at se formationen:
Casillas
Carvajal-Ramos-Varane-Marcelo
Alonso(helst)/Illara-Modric
Isco
Bale/di Maria-Morata-Ronaldo
Er fuldstændig enig i dig med din opstilling,
Kan bare ikke finde ud af, om jeg har den store fidus til Illaramendi endnu,
Ser ham som et kæmpe talent, men som en spiller der stadig mangler en,
Vis udvikling før han kan begå sig i start XI,
Han skal efter min mening langsomt indlemmes i kampene,
Da jeg ik tror han vil ha ligeså nemt, ved at falde til som Isco,
Som indtil videre i denne sæson, er den der har imponeret mig allermest,
Han er simpelthen verdensklasse, og sammenlignet med han unge alder,
Er det slet ik til at forstå han kan have det overblik og fine touch, syntes han virker
Elegant i sit spil, og kunne sagten se ham som verdens bedste, på sin position i fremtiden,
Alt i alt et genialt køb.
Til Casillas situation er jeg helt udenforstående, kan simpelthen ik få det til at gi mening inde i mit hoved,
Efter min mening verdens bedste målmand, og ja så kan man diskutere om han var i sit livs form, lige optil hans skade,
Men hvor mange gange har han ikke ene mand reddet os fra total ydmygelse, samt diverse pinligheder,
Syntes han skal chancen tilbage til at kunne bevise, at det altså ikke er for sjovt han er førstemålmand, hos de forsvarende Europa og verdensmestre, han kan også gi noget mere ro i den defensive kæde, samt bidrage til bedre kommunikation mellem de bagerste kæder,
Og måske være med til at os noget tiltrængt kontinuitet, så vi ikke skifter spillere ud til hver kamp, de når jo aldrig at kende hinandens rytmer og arbejdsfordeling/ansvarsfordeling når de konstant, skal forholde sig til at det er en ny partner, de spiller ved fra kamp til kamp, må være ærlig og sige, jeg bestemt ikke er imponeret af Ancelotti endnu, ja han skal have tid til at falde til, og indføre hans egne systemer, men ser bare ik en rød tråd i hans arbejde endnu, syntes det virker forvirrende og modsigende de signaler han sender, samt de spillere og opstillinger han får sendt afsted.
Ser vores defensiv som vores store problem i denne sæson, ikke en for en men sammenkoplet, vi har verdensklasse spillere i defensiven men de fungere bare ik optimalt sammen endnu, og det kommer til at blive altafgørende for vores sæson.
Håber inderligt vi kommer ordenligt igang, og at vi kommer ind i en fantastisk rytme, specielt med tanke på de næste par ugers kampe, som mere eller mindre, kan komme til at være toneangivende for resten af sæsonen, jeg står med en frygt for at vi kommer til, at endnu engang og stå uden navneværdige trofæer efter sæsonafslutningen, og det ville være en kæmpe skuffelse.
Men nu må vi er trods alt næsten lige begyndt, på denne sæson, og håber vi kan få bevist en gang for alle at vi er klubben over alle klubber.
Hala Madrid
(Jeg har lige set billederne fra #cuatro og deres "såkaldte" mundaflæsere...fuldstændigt ynkeligt! Intet at gøre med hvad vi virkelig talte om)