La Sexta: Lønforhøjelse til Pepe
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske La Sexta er Real Madrid tæt på at kunne tilbyde den portugisiske forsvarer, Pepe, en lønforhøjelse.
La Sexta mener at vide, at Pepe med den nye kontrakt vil få omkring 5 millioner € om året og han vil dermed blive en af de bedst lønnede spillere i klubben, kun overgået af Iker Casillas, Sergio Ramos, Gareth Bale og Cristiano Ronaldo.
Pepe har i denne sæson udgjort centerforsvaret sammen med Sergio Ramos i den periode, hvor Varane har været ude med en skade.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hierro, Raúl, Guti, Özil, Higuaín og Casillas presses ud af klubben, mens Pepe honoreres med en lønforhøjelse efter sin dårligste sæson for klubben. Det næste bliver vel at man giver Benzema en længere kontrakt og mere i løn?! Eller henter Faubert ind på leje her til vinter......
Edit:
Tilføjer lige Del Bosque til listen i øvrigt.....
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
3.5 var hans tidligere løn.BBB skrev: Hvad har hans tidligere løn ligget på, og hvad ligger de nærmeste på? Jeg kan ikke se hvorfor han har gjort sig fortjent til en lønstigning, eftersom jeg mener, at hans niveau er faldet over de seneste par sæsoner.
Jesper A, det var jo Higuain som besluttede sig for at smutte, allerede omkring Februar. Han bekræftede selv at Ancelotti prøvede at overtale ham til at blive.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Real-Laudrup skrev:
3.5 var hans tidligere løn.BBB skrev: Hvad har hans tidligere løn ligget på, og hvad ligger de nærmeste på? Jeg kan ikke se hvorfor han har gjort sig fortjent til en lønstigning, eftersom jeg mener, at hans niveau er faldet over de seneste par sæsoner.
Jesper A, det var jo Higuain som besluttede sig for at smutte, allerede omkring Februar. Han bekræftede selv at Ancelotti prøvede at overtale ham til at blive.
Men det var jo ikke uden grund. Özil besluttede jo også selv at skifte, det er jo ligesom et parameter der skal opfyldes for at en spiller sælges. Det er klubben der bærer ansvaret for at de ville væk, og i bagklogskabens uendeligt klare lys var det jo tydeligvis Benzema der skulle være skudt afsted, og havde Higuaín haft udsigt til at have den rolle Benzema har nu - så var han med garanti blevet!
Men som mange havde forudset er det jo skruen uden ende. Hvis PEPE får lønforhøjelse på baggrund af sidste sæson, og starten på denne, så forventer jeg godt nok at Perez får travlt med spillersamtaler de næste par uger, for så må der være 20 andre der ligeledes skal have genforhandlet sine kontrakter.
Det tager ligesom lidt brodden af det "statement" man lavede, da man stillede sig på bagben over for Özil. Ligesom det statement Perez lavede ved Villa-forhandlingerne - hvor han i stedet købte Benzema - er FULDSTÆNDIG uden effekt, når han så efter 3 ugers forhandling ender med at betale den fulde frikøbsklasul for Illaramendi... Det er pinligt.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Ja måske. Føler bare at Higuain havde brug for en ny oplevelse, som han selv sagde. Og btw, begge angribere burde have fået sparket!JesperA skrev:
Real-Laudrup skrev:
Men det var jo ikke uden grund. Özil besluttede jo også selv at skifte, det er jo ligesom et parameter der skal opfyldes for at en spiller sælges. Det er klubben der bærer ansvaret for at de ville væk, og i bagklogskabens uendeligt klare lys var det jo tydeligvis Benzema der skulle være skudt afsted, og havde Higuaín haft udsigt til at have den rolle Benzema har nu - så var han med garanti blevet!