Ancelotti mødte pressen inden Málaga-kamp
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti mødte i dag spansk presse forud for Málaga-kampen og sædvanen tro var Iker Casillas´ situation et af hovedemnerne, især efter målmandens udtalelser om, at han vil se tiden an i de kommende tre måneder. Til det sagde Ancelotti:
- Han er en god målmand, meget professionel, han hjælper holdet, selv når han ikke spiller. Han er anfører. Jeg forventer, at Iker Casillas vil blive hos os. Vi har brug for at tale med Iker, for det mener jeg er rimeligt, for at forstå hvad der sker, men det er en privat snak. Personligt har han ikke sagt noget til mig. Jeg ser ham som afslappet i forhold til sin situation. Jeg kan ikke sige, at han er glad, for det er normalt at han ønsker at spille, men hans indsats er normal.
Den italienske træner skulle naturligvis også forholde sig til truppens fysiske tilstand:
- Bale er til disposition i morgen. Vi har kun problemer med Varane, som ikke kan spille, men det forventer jeg at han kan på onsdag. Benzema har fået en muskelskade og har ikke trænet i dag, men er udtaget. Vi træffer en afgørelse i morgen. Landsholdsspillerne er kommet godt tilbage, der er ikke problemer. Vi begynder en vigtig uge med Málaga, Juventus og Barcelona og holdet er koncentreret med intentionen om at vinde.
Carlo Ancelotti har i den forgange uge fortalt italiensk presse, at Real Madrid vil forbedre sig, fordi holdet ikke kan spille værre og den udtalelse skulle han forklare:
- Dette hold skal i kraft af sin individuelle kvalitet spille bedre. Men en del af kampen mod Levante og den sidste del var godt. Jeg refererer til kontinuiteten. Vi skal forbedre os defensivt og i tempoet i spillet. Jeg er sikker på, at vi nok skal forbedre os, for spillerne har forstået, at de har fejlet i denne del.
I den forgangne uge har det været slået stort op, at Gareth Bale var alvorligt skadet og havde behov for en operation, og det har overrasket Ancelotti:
- Det overraskede mig, for det er ikke sandt. Bale har ingen problemer, hans eneste problem er at han ikke har haft en optakts-sæson. I de seneste år har han spillet mere end 120 kampe og hvis han havde haft en diskusprolaps, havde han ikke kunnet gøre det. Han har arbejdet godt under landskampspausen og i mprgen er han klar til at spille, jeg ved ikke om han kan spille hele kampen eller en del af den. Han er klar til at spille. Jeg havde selv tre forskydninger i ryghvirvlen og det har aldrig givet mig problemer i min karriere. Det er et normalt problem for en fodboldspiller og har ikke nogen indvirkning på hans præstationer. I morgen får han spilleminutter, det vil jeg forsøge, for han har behov for at spille, for at være en del af holdet.
Den walisiske landstræner, Chris Coleman, benyttede opportunt snakken om Gareth Bale til at få sine 15 minutters berømmelse og dem brugte han til at kritisere Ancelotti for at have sendt Bale i kamp. Til det svarede italieneren:
- Jeg har hørt, at nogen har sagt at jeg var skør ved at bringe Bale i spil i Villarreal, men jeg var ikke den første til at sende ham i kamp. Det var hans landshold. I Villarreal spillede han en time uden problemer, derefter en halv time mod Galatasaray. Jeg gentager, at Bale ikke har haft nogen problemer, kun en overbelastning af musklen.
Sami Khedira har været i vælten i denne uge, hvor han angiveligt i tysk presse har beklaget sig over at være syndebuk i Real Madrid, men det vil Ancelotti ikke høre tale om:
- Han er glad og han har min tillid. Jeg taler tit med ham og han har ikke sagt sådan noget til mig. Han er midtbanespiller og kan spille mange positioner, men han har stor rækkevidde, styrke og så er han frem for alt vigtig defensivt.
Endelig slog Ancelotti fast, at han har Florentino Pérez´ opbakning:
- Jeg snakker stort set hver dag med præsidenten. Han ved at jeg ikke er tilfreds, fordi jeg mener at vi kan spille bedre. Jeg er meget roligt, fordi han giver mig hele tiden sin tillid og ærlighed.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er virkelig fan.
mit forslag:
Lopez/Iker
Carvajal Ramos Pepe marcello
Casemiro
Modric Isco
Bale/Di maria Benzema/Moratta Ronaldo
her er jeg lidt i tvivl om carvajal, da det måske er en god ide at bruge arbeloa her, da der kun ville være en defensiv midtbane, og en yderst offensiv wingback til venstre (Marcello) så skulle man måske bruge en mere defensiv højre back.
Varane havde selvfølgelig været 1 priotet over Pepe havde han været klar.
Bale/Di Maria: Bale skal have den tid han kan klare/hvad lægerne siger, og Di Maria tager resten.
Doc.juego skrev: Jeg forstår ikke hvis han igen stiller med både illara og Khedira, det har jo indtild videre fungeret ret ringe, da spillet bliver langsomt. Desuden kan jeg efter de kampe jeg har set so far, ikke se hvorfor illara overhovedet skal have så mange chancer i startopstillingen, han har jo nærmest ikke haft en eneste god kamp so far. hvad med a gøre et forsøg med Casemiro som indtil videre har spillet rigtig godt?
mit forslag:
Lopez/Iker
Casemiro
Modric Isco
her er jeg lidt i tvivl om carvajal, da det måske er en god ide at bruge arbeloa her, da der kun ville være en defensiv midtbane, og en yderst offensiv wingback til venstre (Marcello) så skulle man måske bruge en mere defensiv højre back.
Bale/Di Maria: Bale skal have den tid han kan klare/hvad lægerne siger, og Di Maria tager resten.
Ikke for at være nedladende, men mange her inde opstiller et hold med en tre-mandsmidtbane (så gerne selv en tre-mandsmidtbane), men hvis skal tror hestens egen mund (Ancelotti), så spiller vi altså 4-4-2.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
baggins skrev:
Doc.juego skrev: Jeg forstår ikke hvis han igen stiller med både illara og Khedira, det har jo indtild videre fungeret ret ringe, da spillet bliver langsomt. Desuden kan jeg efter de kampe jeg har set so far, ikke se hvorfor illara overhovedet skal have så mange chancer i startopstillingen, han har jo nærmest ikke haft en eneste god kamp so far. hvad med a gøre et forsøg med Casemiro som indtil videre har spillet rigtig godt?
mit forslag:
Lopez/Iker
Casemiro
Modric Isco
Ikke for at være nedladende, men mange her inde opstiller et hold med en tre-mandsmidtbane (så gerne selv en tre-mandsmidtbane), men hvis skal tror hestens egen mund (Ancelotti), så spiller vi altså 4-4-2.
Det skulle heller ikke forstås som om at jeg tror, at han stiller sådan op. jeg tror(desværre) ikke han vil bruge denne opstilling, det var bare en opstilling som jeg gerne ville se. det kunne være spændende at se om den kunne fungere. I starten af sæsonen var der nogle opstillinger der hældte sig op af denne, og det syntes jeg fungerede bedre end systemet gør nu.
jeg tror at han stiller op som der står i nyheden. enten som en 4-4-2 eller en 4-2-3-1.